|

„𝑁𝑖𝑒𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑗𝑎𝑘 𝑜 𝑡𝑜𝑏𝑖𝑒 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑎̨, 𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑏𝑦 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑙𝑖”…?

„𝑁𝑖𝑒𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑗𝑎𝑘 𝑜 𝑡𝑜𝑏𝑖𝑒 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑎̨, 𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑏𝑦 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑙𝑖”…? Okazuje się, że nie do końca…👇

✖ Wprawdzie rozgłos często jest pożądany przez marki próbujące wypromować swoje produkty lub usługi, to jednak dążenie do wzbudzenia kontrowersji, oburzenia, czy niesmaku nie jest dobrym działaniem.

✖ Chociaż nazwa firmy dotrze do szerszego grona odbiorców, jednak po pierwsze, to nie jest typowo grupa docelowa, a po drugie — rozgłos minie, emocje opadną, ale zła reputacja zostaje. A jej naprawienie zajmie najpewniej dłużej, niż gdyby od początku promować markę w etyczny sposób.

Zatem być może strategiczne budowanie rozpoznawalności i dobrego imienia firmy zajmie dłużej, ale jest to przyszłościowa inwestycja, która z czasem przyniesie rezultaty i to bardziej zadowalające oraz trwałe niż zastosowanie chwytliwej, szokującej kampanii.

Na co więc postawić?

✔ Dbanie o spójny wizerunek na wszystkich kanałach komunikacji — dostosowany do charakteru marki oraz taki, który zapadnie odbiorcom w pamięć.
✔ Znajomość grupy docelowej — upewnij się, że wiesz, kim są osoby, do których dotrzeć i gdzie można je znaleźć.
✔ Odpowiedni ton i język komunikacji — zadbaj, aby treści przekazywane przez firmę były zgodne z jej wartościami, a także wpisujące się w sposób rozmowy grupy docelowej.
✔ Zaopiekowanie się klientami — odpowiadaj na ich pytania, pomagaj rozwiązywać trudności i spełniaj marzenia.
✔ Reklama — w natłoku informacji, a także wśród wielu profili w social mediach, może być trudno się przedostać do świadomości grupy odbiorczej, mimo dobrego contentu.
✔ Ciekawe, różnorodne materiały — nie zapomnij, aby dawały odbiorcom jakąś wartość! To nie mogą być tylko treści sprzedażowe.

Potrzebujesz pomocy w zbudowaniu dobrego wizerunku marki oraz dotarciu do wymarzonych klientów? Zapraszamy do kontaktu 💪

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *