Autentyczna marka czy jest możliwa?
Jak być autentycznym w Internecie, czy to możliwe? Jak budować autentyczną i w zgodzie sobą markę? Czy Internet jest prawdziwy?
Pon - pt 8:00-20:00
Jak być autentycznym w Internecie, czy to możliwe? Jak budować autentyczną i w zgodzie sobą markę? Czy Internet jest prawdziwy?
Big Idea to esencja, dusza i sedno marki. To to, co czyni ją rozpoznawalną oraz pozwala wyróżnić się spośród konkurencji. To koncepcja, która inspiruje i budzi emocje zarówno w naszych klientach, jak i w naszych pracownikach. Big Idea marki to jak wizja, która sprawia, że nasza firma staje się nie tylko produktem lub usługą, ale…
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów: na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią; jaką jakość produktów lub usług otrzymają; jakie będą ceny. O czym warto pamiętać? Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem; powinna być ona możliwa do spełnienia; marka…
Dlaczego Starbucks jest jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie? Co sprawia, że ich klienci są tak lojalni? Odkryjmy tajemnice tego oszałamiającego sukcesu! Po pierwsze, Starbucks nie sprzedaje tylko kawy — sprzedaje całe doświadczenie. Ich koncepcja „trzeciego miejsca” to przestrzeń, gdzie klienci mogą poczuć się jak w domu, zrelaksować się, spotkać z przyjaciółmi i pracować….
👉RTM to skrót od Real Time Marketing, co można przetłumaczyć jako marketing czasu rzeczywistego. Polega na wykorzystaniu istotnej informacji lub wydarzenia z życia społecznego do promocji oraz działań marketingowych. Najczęściej opiera się na popularnych i chętnie omawianych przez ludzi zdarzeniach jak np.: premierach filmowych, nieoczekiwanych wiadomościach ze świata, nietypowych świętach.
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Wakacje, wakacje, wakacje… Próbujesz cieszyć się piękną pogodą, jednak brak klientów i zleceń nie daje Ci odpocząć? Nie martw się, w wielu branżach okres letni jest związany ze spadkiem przysłowiowych obrotów. Dzieje się tak, ponieważ ludzie wyjeżdżają, a dodatkowo wolą wydawać pieniądze raczej na przyjemności niż inwestycje w rzeczy „potrzebne”. To co robić? Oczywiście, możesz…
O kurczę, zapisuję film na później, ponieważ akurat nie mam jak odtwarzać dźwięków. Fajnie byłoby gdybyś dodała do nagrania krótką notatkę, która streści o czym mówisz 😉
Jasne, nie wpadłam na to, dałam ten film na próbę, zaraz edytuję
🙂
Bardzo ciekawy filmik. Zgadzam się, że nie jest dobrze dopasowywać się do klienta, bo to buduje konflikt wewnętrzny. Każdy znajdzie mniejszą lub większą grupę docelową, która będzie pasować do tego, co proponujemy. Ja piszę bloga między innymi o filozofii. Na początku zastanawiałam się, czy w ktokolwiek będzie chciał czytać coś takiego. Ale stwierdziłam, że skoro mnie brakuje takich treści w internecie, to być może innym też brakuje.
I jak wyniki, znalazłaś czytelników, brawo!
I jak znalazałaś swoich czytelników, brawo!