Kanały nadawcze na Instagramie!
Niedawno Instagram zaproponował nową funkcję — kanały nadawcze. Są one świetną metodą na komunikację z odbiorcami, czy klientami, co umożliwia na budowanie relacji, a dodatkowo pozwalają zwiększyć zaangażowanie na profilu!
Kanał nadawczy to czat grupowy, dostępny w sekcji wiadomości prywatnych. Pozwala na wysyłanie wiadomości tekstowych i głosowych, treści multimedialnych oraz ankiet.
Jak stworzyć własny kanał nadawczy? Należy:
wejść w wiadomości prywatne;
wybrać ikonę utworzenia nowej wiadomości (prawy, góry róg);
kliknąć „utwórz kanał nadawczy”;
ustalić nazwę kanału;
napisać wiadomość do grupy odbiorców.
Instagram wprowadza nowości stopniowo, zatem nie jest ona dostępna jeszcze dla wszystkich użytkowników. Jeśli Twój profil nie ma tej funkcji, to spokojnie — wkrótce z pewnością się pojawi!
A Ty? Masz już taką opcję? Wykorzystasz kanały nadawcze do kontaktu z odbiorcami?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy