Blog

Home » Blog

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!

Misja ma znaczenie!

|
|
„Wybitni ludzie mają jedną wspólną cechę: absolutne poczucie misji” – Zig Ziglar Prowadzenie firmy to nie tylko oferowanie swoich produktów i usług, dbanie o łańcuch dostaw lub inne sprawy logistyczne, czy planowanie działań marketingowych. Bo przede wszystkim, za każdą marką stoją ludzie — ze swoimi pomysłami, marzeniami, celami, pasjami. I w tym miejscu powstaje misja…
Czytaj więcej Misja ma znaczenie!

Marketing 360 stopni.

|
|
Marketing 360 stopni to podejście, które obejmuje w swej strategii wszystkie punkty styku z klientem. Można śmiało powiedzieć, że to podejście podążające za grupą docelową oraz jej ścieżką zakupową. Co jeszcze jest istotne, to synergia między światem online, a offline. Chodzi więc o to, aby odbiorcy natrafiali na przekaz marki na każdym możliwym kroku, jednak…
Czytaj więcej Marketing 360 stopni.

Tych błędów unikaj na Facebooku.

|
|
Często można usłyszeć krążącą opinię, że Facebook już „umarł”. Jednak to bardzo duży mit, gdyż portal ten żyje i ma się bardzo dobrze! Obecność na Facebooku to nie tylko przestrzeń do prywatnego kontaktu ze znajomymi i rodziną, ale również miejsce prowadzenie i promowania swojego biznesu. Dla firmy często stanowi internetową wizytówkę, okazję do zaprezentowania produktów…
Czytaj więcej Tych błędów unikaj na Facebooku.

Kompozycja 4P.

|
|
Kompozycja marketingowa 4P znana jest również jako „marketingowy mix”, który składa się z kluczowych składników, które pozwalają wytyczyć strategie reklamowe i promocyjne marki. P – Product (produkt) — czyli usługi lub produkty, które firma oferuje. W tym punkcie zadaniem jest stworzenie takiej oferty, która zainteresuje wybraną grupę docelową lub odwrotnie — określenie grupy docelowej pod…
Czytaj więcej Kompozycja 4P.

Wyróżnij to!

|
|
Relacje na Instagramie to potężne narzędzie nie tylko do promowania marki, ale także do budowania pozytywnych relacji z odbiorcami. Okazuje się jednak, że zaraz po BIO, mogą stanowić także naszą wizytówkę — bo czy interesująca animacja, grafika lub film nie są ciekawsze niż suche słowa…? Oczywiście, że są! Dlatego warto dobrze zorganizować relacje wyróżnione na…
Czytaj więcej Wyróżnij to!

Marketing referencyjny.

|
|
 Głównym założeniem marketingu referencyjnego jest zachęcenie klientów do podzielenia się swoją rekomendacją na temat danego produktu, usługi lub całej firmy z innymi osobami. Najczęściej polecenia trafiają do znajomych i działają na zasadzie „poczty pantoflowej”, jednak także pozytywne opinie zamieszczane w sieci zaliczają się do takich działań. Okazuje się, że tego typu działania, chociaż znane są…
Czytaj więcej Marketing referencyjny.

Odwaga w biznesie.

|
|
Sukces nie przychodzi znikąd, a za każdym dochodowym biznesem stoi osoba lub osoby, które kiedyś wyszły ze strefy komfortu. Peter Drucker miał absolutnie rację, mówiąc: „Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję.”  Wiesz, co oznacza ta odważna decyzja? To moment, w którym postanawiasz zaryzykować, pójść…
Czytaj więcej Odwaga w biznesie.

Smarketing.

|
|
Smarketing to połączenie słów „sales” (sprzedaż) i „marketing.” Jest strategią, która integruje te dwie dziedziny, by osiągnąć między nimi harmonię oraz dodatkowe korzyści. Dąży się więc do współpracy i zachowania spójności między tymi działami, aby zwiększyć skuteczność oraz osiągać cele biznesowe. W marketingu chodzi o pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi trwałej, lojalnej relacji, natomiast…
Czytaj więcej Smarketing.

Model PESO.

|
|
PESO to model dystrybucji treści w różnych kanałach, który pozwala sprawnie zarządzać strategią komunikacji. Rozwijając skrót: 𝐏 – 𝐏𝐚𝐢𝐝 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚— płatne media. To kanały, za które płacimy w zamian za wyświetlenia lub promocję treści. Pozwala dotrzeć do szerszej publiczności (a często typowo do grupy docelowej), zwiększyć zasięg i efektywnie monitorować wyniki. Przykłady to reklamy na…
Czytaj więcej Model PESO.

Uwaga na Phishing!

|
|
Uwaga na Phishing! Phishing to metoda oszustwa polegająca na podszywaniu się pod osobę lub markę o dobrej, wiarygodnej reputacji. Celem takich działań z reguły jest wyłudzenie danych jak np. loginy, numer karty płatniczej. Efektem tego mogą być kosztowne straty, czy bycie ofiarą regularnego szantażu. W ostatnim czasie można mówić o prawdziwej pladze wiadomości od oszustów,…
Czytaj więcej Uwaga na Phishing!

Znajdź swoją niszę!

|
|
„Jeżeli konkurencji jest zbyt dużo, to znaczy,że istnieje świetny potencjał do zagospodarowaniajego części dla siebie”. -Lolson Zawadzki Często przed rozpoczęciem działalności w określonej branży pojawiają się wątpliwości, czy czasem nie jest ona przepełniona, czy to ma w ogóle sens. Prawda jest taka, że trudno wymyślić przysłowiowe koło na nowo, zaproponować rewolucyjną usługę lub produkt, bo…
Czytaj więcej Znajdź swoją niszę!

Pozycjonowanie lokalne.

|
|
Pozycjonowanie lokalne to strategia SEO, która ma na celu poprawienie widoczności Twojej firmy w wynikach wyszukiwania Google w określonym obszarze geograficznym. Dzięki temu Twoja firma będzie bardziej widoczna dla potencjalnych klientów w Twojej okolicy.  Dla kogo sprawdzi się pozycjonowanie lokalne? Pozycjonowanie lokalne jest idealne dla małych firm, sklepów, restauracji, salonów fryzjerskich i innych przedsiębiorstw działających…
Czytaj więcej Pozycjonowanie lokalne.

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!