Blog

Home » Blog

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!

Optymalizacja profilu na Instagramie. Zadbaj o bio, zdjęcie profilowe i linki!

|
|
Profil na Instagramie to wizytówka Twojej marki, a odpowiednio zoptymalizowany może przyciągać nowych obserwujących i budować silną, autentyczną relację z nimi. O tym, że wartościowy, różnorodny content, spójna identyfikacja wizualna oraz ciekawa grafika lub filmy są ważne, wspominaliśmy już wiele razy. Jednak dużo osób zapomina o podstawowych elementach, które widoczne są na pierwszy rzut oka…
Czytaj więcej Optymalizacja profilu na Instagramie. Zadbaj o bio, zdjęcie profilowe i linki!

Czym są hooki w marketingu?

|
|
 Hooki w marketingu to techniki i narzędzia, które mają za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy i zainteresować go przekazem reklamowym. Ich celem jest „złapanie” uwagi, zatrzymanie jej na dłużej oraz zainspirowanie do podjęcia konkretnej akcji, jak np. kliknięcie w link, zapisanie się na newsletter, czy dokonanie zakupu. Jak działają hooki?  Dobrze skonstruowany hook to coś, co…
Czytaj więcej Czym są hooki w marketingu?

Jakie zdjęcia produktowe przyciągają uwagę klientów? Odkryj najnowsze trendy!

|
|
W dobie dużej popularności e-commerce i mediów społecznościowych zdjęcia produktowe odgrywają bardzo ważną rolę w podejmowaniu przez klientów decyzji zakupowych. To nie tylko ładne kadry, czy szansa na przykucie uwagi odbiorców, ale także sposób na wyrażenie charakteru marki. 📸 Szukając inspiracji na stworzenie własnego stylu, warto przyjrzeć się obecnym trendom: 🔹 Autentyczność ponad perfekcję —…
Czytaj więcej Jakie zdjęcia produktowe przyciągają uwagę klientów? Odkryj najnowsze trendy!

Jak ochronić firmę przed phishingiem na Facebooku?

|
|
W ostatnim czasie obserwujemy prawdziwą plagę, jeśli chodzi o phishing na Facebooku. To rodzaj cyberataku, który polega na wyłudzaniu poufnych informacji, takich jak dane logowania czy numery kart kredytowych, poprzez fałszywe wiadomości oraz przekierowania na niebezpieczne witryny internetowe. Atakujący często podszywają się pod zaufane instytucje, próbując nakłonić do kliknięcia linku lub podania wrażliwych danych. Jak…
Czytaj więcej Jak ochronić firmę przed phishingiem na Facebooku?

Co oznacza brand equity?

|
|
Brand equity, czyli wartość marki to suma wszystkich pozytywnych skojarzeń, zaufania i lojalności wśród klientów, które sprzyjają budowaniu dobrej pozycji firmy na rynku. Wysoka wartość marki przynosi wiele korzyści, takich jak możliwość ustalenia większej ceny produktów lub usług, stałych klientów, przewagę nad konkurencją, czy większą skuteczność działań marketingowych. Co składa się na wartość marki? To…
Czytaj więcej Co oznacza brand equity?

Poznaj sposoby na zwiększenie rozpoznawalności marki!

|
|
Zwiększenie rozpoznawalności marki to cel wielu przedsiębiorców, co ma pozwolić na zdobycie nowych klientów, innych rynków, czy uzyskanie przewagi nad konkurencją. Jakie są sposoby na to? W działaniach warto zadbać o:  Spójny branding — utrzymywanie jednolitego wizerunku, dopasowanego do misji oraz wartości marki. Logo, kolory, czcionki i ton komunikacji powinny być spójne we wszystkich kanałach…
Czytaj więcej Poznaj sposoby na zwiększenie rozpoznawalności marki!

Czy można zarządzać stroną na Facebooku bez profilu osobistego? 

|
|
Jeszcze nie tak dawno temu tzw. szare konta pozwalały na korzystanie z narzędzi Facebooka, takich jak Facebook Business Manager czy Facebook Ads, bez konieczności łączenia się z osobistym profilem. Było to wygodne dla osób, które nie chciały używać Facebooka w celach prywatnych, ale musiały zarządzać stronami firmowymi lub kampaniami reklamowymi. Jednak Facebook wprowadził zmiany mające…
Czytaj więcej Czy można zarządzać stroną na Facebooku bez profilu osobistego? 

Odbiorca musi Cię zrozumieć!

|
|
Budując konto w mediach społecznościowych, często zależy nam, aby pokazać się jako ekspert w swojej branży. Oczywiście dzielenie się merytoryczną wiedzą oraz wskazówkami to bardzo duża wartość dla odbiorców, jednak czasem tak bardzo staramy się zabłysnąć wiedzą, czy wyszukanym słownictwem, że nasze treści mogą stać się niezrozumiałe.  Pamiętaj, że ludzie z reguły spędzają czas w…
Czytaj więcej Odbiorca musi Cię zrozumieć!

Grafika przyciąga, treść zatrzymuje!

|
|
Pierwsze wrażenia ma znaczenie! Jednak czy to wystarczy, żeby zatrzymać odbiorców na profilu na dłużej? Niestety — nie zawsze, ponieważ często oczekują oni także dodatkowej wartości w postaci ciekawego opisu, który: da im cenne porady; zainspiruje lub zmotywuje do działania; nauczy czegoś nowego; wzbudzi emocje; skłoni do refleksji; poprawi nastrój.  Ważne jest więc połączenie estetyki z wartością merytoryczną. Nie chodzi tylko…
Czytaj więcej Grafika przyciąga, treść zatrzymuje!

Wakacyjne spadki zasięgów.

|
|
Czy w ostatnim czasie widzisz znaczące spadki w statystykach swojego profilu? Zastanawiasz się, co zrobiłeś/aś źle? Skreślasz dotychczasową strategię, planując rewolucję poprzez zmianę całego działania? Spokojnie, poczekaj chwilę…  Jeśli dotknęły Cię wakacyjne spadki w statystykach mediów społecznościowych, to musisz wiedzieć, że to nic nadzwyczajnego — zjawisko to choć frustrujące, to dotyka to wiele firm i…
Czytaj więcej Wakacyjne spadki zasięgów.

Testowe rolki na Instagramie.

|
|
W ostatnim czasie Instagram wprowadził ciekawą opcję, która umożliwia publikację „próbnej” rolki. Na czym to dokładnie polega?  Opcja ta daje możliwość sprawdzenia, czy film spodoba się odbiorcom; reels wyświetla się osobom, które nie obserwują Twojego profilu; rolki te nie jest widoczny na siatce profilu, a jedynie w zakładce rolek.  Po co ta funkcja? Dzięki niej mamy możliwość…
Czytaj więcej Testowe rolki na Instagramie.

Jak zwiększyć ruch na stronie www?

|
|
Duży ruch na stronie internetowej jest bardzo ważny dla większości marek, umożliwiając im realizację celów biznesowych. Jakie strategie warto wziąć pod uwagę? SEO (Search Engine Optimization) — optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych to podstawa. Koncentracją na słowach kluczowych, optymalizacji treści i link buildingu poprawia pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Content marketing — regularne publikowanie…
Czytaj więcej Jak zwiększyć ruch na stronie www?

Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!