coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa

Blog

O mnie /  Blog
 
copywriting
Marka osobista i firmy, Social Media

Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny?

  • Aleksadra Łuczak
  • 24 maja, 2022
  • copywriting, marketing, social media, strategia, wizerunek
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
brand book
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty, Social Media

Brand book – co to jest?

  • Aleksadra Łuczak
  • 17 maja, 2022
  • biznes, brandbook, marka, marka osobista, marketing, rozwój
1f449 - Brand book - co to jest?Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy.
1f449 - Brand book - co to jest?Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a czego nie.

1f4a1 - Brand book - co to jest?Co najczęściej zawiera Brand book?

2611 - Brand book - co to jest?konstrukcja logo (wygląd, znaczenie, typografia, dopuszczalne wymiary)
2611 - Brand book - co to jest?zestaw kolorów marki
2611 - Brand book - co to jest?wskazówki co do projektowania materiałów firmowych (np. wizytówek, pism, katalogów)
2611 - Brand book - co to jest?wzory spójnych czcionek, używanych w różnych materiałach związanych z marką
2611 - Brand book - co to jest?style grafiki wpisujące się w charakter marki
2611 - Brand book - co to jest?misja, wartości marki
2611 - Brand book - co to jest?styl komunikacji z grupami docelowymi i personami
2611 - Brand book - co to jest?slogan
2611 - Brand book - co to jest?wytyczne co do treści na stronie lub blogu
Myślisz nad stworzeniem swojej marki? Zapraszamy do kontaktu! Pomożemy! 2764 - Brand book - co to jest?Kasia 1 2 - Brand book - co to jest?
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Archetypy
Marka osobista i firmy

Archetypy w strategii komunikacji marki.

  • Aleksadra Łuczak
  • 10 maja, 2022
  • archetypy, marka osobista, marketing, rozwój, silna marka
Archetyp to zestaw charakterystycznych dla marki cech, które są przez odbiorców rozpoznawane, a następnie z nią kojarzone.
 
Bardzo często skraca drogę konsumenta podczas wyboru produktu lub usługi. Oczywiście przy założeniu, że marka jest już zakorzeniona w świadomości klienta jako atrakcyjna i godna zaufania. Żeby tak się stało, konieczne będzie utworzenie strategii komunikacji, a proces ten najlepiej rozpocząć od określenia, który z archetypów jest jej najbliższy.
 
👉Wyróżniamy 12 archetypów w marketingu:
 
1. Opiekun — kieruje się potrzebami odbiorców, budzi zaufanie. Kojarzy się z ciepłem i bezpieczeństwem, a jego komunikacja jest życzliwa i wyrozumiała.
2. Władca — u silnych marek, liderów branży. Dominuje, jest pewny siebie i swojej oferty. Czuje odpowiedzialność za klientów – daje im bezpieczeństwo i pomaga osiągać sukcesy.
3. Twórca — kreatywny, inspirujący, o innowacyjnym podejściu. Dąży do przekraczania granic, wytyczania nowych ścieżek oraz realizowania odważnych pomysłów.
4. Błazen — nie toleruje nudy, a jego misją jest dostarczenie uśmiechu. Kojarzy się z beztroską i humorem.
5. Towarzysz — jest jak każdy, można się z nim utożsamiać. Daje poczucie przynależności i stabilności. Jest zawsze do dyspozycji.
6. Magik — obiecuje wspaniałą przygodę. To charyzmatyczny wizjoner, zapewniający spektakularny efekt swoich działań.
7. Kochanek — budzi pożądanie i sprawia przyjemność. Chce dać poczucie wyjątkowości, uwodzi swoją komunikacją.
8. Buntownik — pomaga uwolnić się od rutyny. Chce zmieniać świat przez walkę o dobro odbiorców.
9. Bohater — przybywa na ratunek, by przezwyciężać trudności odbiorcy. Walczy i szerzy dobro.
10. Mędrzec- to nauczyciel. Opiera się na faktach i twardych danych podczas dzielenia się wiedzą.
11. Niewinny — wzbudza zaufanie swoją uczciwością. Zawsze ma dobre intencje i zapewnia komfortową przewidywalność.
12. Odkrywca — ceni wolność i swobodę. Chce bez ograniczeń ruszać w nieznane i odkrywać świat.
 
Jeśli marketing nie jest Twoją pasją i wolisz poświęcić czas na aktywne prowadzenie firmy, to zapraszam! Nadamy Twojej marce duszę!
Kasia 1 1 - Archetypy w strategii komunikacji marki.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Persony
Marka osobista i firmy

Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?

  • Aleksadra Łuczak
  • 4 maja, 2022
  • biznes, firma, grupa docelowa, inspiracja, marka osobista, marketing, media społecznościowe, motywacja, persony, rozwój, rozwój osobisty, social media, wiedza
Persony to pewne modele klientów lub odbiorców z naszej grupy docelowej. Tworząc grupę docelową, zwykle koncentrujemy się na ogólnej sytuacji życiowej i danych demograficznych, a persony są bardziej szczegółową i rozbudowaną charakterystyką.
Można wręcz powiedzieć, że nadaje się im całą osobowość i próbuje się uchwycić jak najwięcej jej aspektów.
Tworząc persony, niejako wchodzimy w buty naszych przykładowych klientów, w ich codzienne troski, powody do radości i marzenia. Przykładowe persony mają swoje imiona, nazwiska, wiek, hobby, cechy charakteru, a nawet prezentację wizualną w postaci zdjęcia.
Zrozumienie drugiego człowieka nie jest łatwym zadaniem i wymaga wykazania się dużą dawką empatii, wyobraźni oraz wiedzy psychologicznej. Często również przeprowadza się wywiady z obecnymi klientami, działem handlowym lub korzysta się z danych analitycznych. Z tego względu kreowanie person potrafi być bardzo czasochłonnym zadaniem.
Dlaczego warto tworzyć persony?
1f4aa - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?pozwalają lepiej zrozumieć klientów i ich potrzeby
1f4aa - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?ułatwiają stworzenie oferty „szytej na miarę”
1f4aa - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?stanowią pomoc przy planowaniu całej strategii marketingowej
1f4aa - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?to wskazówki podczas tworzenia kampanii reklamowych
1f4aa - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?są środkiem do osiągania celów biznesowych
Chcesz nadać swojej marce duszę? Skontaktuj się ze mną!
Kasia  - Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Grupa docelowa
Marka osobista i firmy, Social Media

Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową?

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 kwietnia, 2022
  • biznes, cele, grupa docelowa, klienci, klient, marka, marketing, odbiorcy, osiągnięcia, persony, rozwój, sprzedaż, sukces, wiedza, zysk

 

Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, niestety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji.

Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć?

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? dane związane z życiem zawodowym (obejmowane stanowisko, wykształcenie)

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? jaka jest jego sytuacja życiowa i materialna

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? jakie wyznaje wartości i zasady moralne

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? jak dobrze zna branżę

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? jakie ma oczekiwania konsumenckie

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? jakie są problemy, które usługa/produkt pomoże rozwiązać

2705 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową? korzyści, jakie chce osiągnąć za pomocą produktu

Grup docelowych można przyjąć oczywiście kilka np. jednocześnie klient detaliczny i biznesowy

Wcieleniem grup docelowych są persony, których temat rozwinę przy kolejnym wpisie 1f642 - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową?

Znajomość Twojego klienta pozwala na spełnienie jego oczekiwań, a także na realizację Twoich celów biznesowych. Każda ze stron na tym korzysta!
Potrzebujesz wsparcia? Chcesz, aby Twoja marka zyskała duszę? Zapraszam!
grupa docelowa - Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową?

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
cele biznesowe
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty, Social Media

Określ cele swojej marki!

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 kwietnia, 2022
  • biznes, cele biznesowe, cele marketingowe, cele marki, firma, marka, marketing, metoda smart, określanie celów, osiągnięcia, rozwój, SMART, sprzedaż, sukces, wyznaczanie celów, zarobek, zysk
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART.
1f4a1 - Określ cele swojej marki!Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc:
2705 - Określ cele swojej marki! S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony.
2705 - Określ cele swojej marki! M (Measurable / Mierzalny) – dobrze, aby został wyrażony za pomocą liczb lub skali procentowej. Umożliwi to sprawdzenie, czy podjęte działania dają rezultat.
2705 - Określ cele swojej marki! A (Achievable / Osiągalny) – stanowiący wyzwanie, ale jednak możliwy do osiągnięcia. Konieczna jest świadomość swoich „mocy przerobowych” oraz ograniczeń i słabych stron.
2705 - Określ cele swojej marki! R (Relevant / Istotny) – musi stanowić wartość dla osób, które będą go realizować. Marka i jej przedstawiciele muszą się z nim utożsamiać.
2705 - Określ cele swojej marki! T (Time-bound / Określony w czasie) – z tzw.,,deadline’em’’, posiadający konkretny termin zrealizowania.
Czy wiesz, co Twoja marka chce osiągnąć?
Jeśli całe serce wkładasz w aktywne prowadzenie swojej firmy i nie starcza Ci już przestrzeni, aby rozbijać jej strategię na czynniki pierwsze, zapraszam! Przyglądam się działalności od środka i kreuję marki z duszą. Dajesz swojej marce serce? Daj i duszę! 1f642 - Określ cele swojej marki!cb - Określ cele swojej marki!
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Social Media dla psychologów
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty, Social Media

Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 kwietnia, 2022
  • copywriting, gabinety psychologiczne, marketing dla psychologów, psychologia, social media, strategia gabinet psychologiczny, zasięgi
1f449 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejJesteś psychoterapeutą, psychodietetykiem, dietetykiem, lekarzem, trenerem personalnym?
1f449 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejWkładasz całe serce w wykonywanie swojej pracy i pomoc klientom?
1f449 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejNie starcza Ci czasu, aby efektami swojej pracy dzielić się w mediach społecznościowych i budować markę osobistą?
1f449 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejPodejmowane były już próby prowadzenia profili, jednak bez sukcesów?
1f449 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejNie do końca wiesz jak zabrać się za ,,ten cały’’ marketing online?
JESTEŚMY TU DLA CIEBIE! Z naszej strony możesz liczyć na:
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej opiekę nad ustalonymi kanałami w social media
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej regularną aktywność i merytoryczne wpisy
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej świadomą strategię i komunikację treści
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej spójną identyfikację wizualną i profesjonalny wizerunek
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej dobrze prowadzony marketing i reklamę
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej zbudowanie Twojej marki osobistej jako eksperta w swojej branży
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej konsultację, doradztwo
2611 - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej poszerzanie zasięgów
1f4aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowejJESTEŚMY PEWNE SWOJEJ PRACY, ponieważ:
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej ze strategią jesteśmy za pan brat! Stoją za tym lata praktycznego doświadczenia i regularnego poszerzania wiedzy.
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej wierzymy w moc komunikacji – nie tylko z odbiorcami, ale i przedstawicielami marki, czyli z Wami.
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej zaufało nam już wiele renomowanych specjalistów, którym każdego dnia udowadniamy, że było warto.
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej naszą misją jest odkrywanie sedna marki – jej duszy!
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej copywriting to dla nas pole do kreatywności
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej cenimy spójną kompozycję wizualną, dostosowaną do indywidualnego gustu.
25aa - Prowadzenie social media dla branży psychologicznej i rozwojowej psychologia, dietetyka, zdrowie – to nasze pasje! (mamy na pokładzie magister psychologii ale ćśś…).
Twoja marka zasługuje na więcej! Wkładasz w nią serce? My damy jej jeszcze duszę!
Porozmawiajmy o tym, co dzięki nam możesz zyskać!
Zadzwoń, napisz!
+48 577 853 535
k.rycharska@coachbiz.pl
https://coachbiz.pl/wp-content/uploads/2022/04/278421517_714404626358618_2581019839409710931_n.mp4
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Strategia marki
Marka osobista i firmy, Social Media

Czym jest strategia marki?

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 kwietnia, 2022

Strategia jest planem działania, który jest koniecznością dla rozwoju każdej marki.
1f449 - Czym jest strategia marki? Stanowi analizę sytuacji firmy, celów oraz metod na ich osiągnięcie.
1f449 - Czym jest strategia marki?Jest swoistym drogowskazem, dzięki któremu możemy na bieżąco weryfikować, czy nasze działania są skuteczne, a także aktualizować jej wytyczne razem z dynamicznymi zmianami rynku.
1f449 - Czym jest strategia marki?Dzięki dopracowanej strategii unikamy działania na oślep, co w wielu wypadkach uratuje nas przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Pozwala zaoszczędzić również sporo czasu, bo daje sprecyzowane wytyczne.
1f449 - Czym jest strategia marki?Pozwala na świadome wykorzystanie mocnych stron, ale i daje wskazówki co do obszarów, które jeszcze wymagają polepszenia.
1f449 - Czym jest strategia marki?Daje informacje na temat działań konkurencji oraz jak na jej tle wypada nasza marka.
1f449 - Czym jest strategia marki? Umożliwia spójną i przejrzystą komunikację z współpracownikami, klientami oraz partnerami biznesowymi.

Stworzenie dobrej strategii to proces. Warto jednak podjąć ten wysiłek, aby móc cieszyć się z sukcesów firmy!

Potrzebujesz wsparcia? Chcesz, aby Twoja marka zyskała duszę? Zapraszam!

str - Czym jest strategia marki?

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Emocje, inteligencja emocjonalna, Refleksje, Rozwój osobisty

Jak pokonać strach przed zmianą pracy?

  • Katarzyna
  • 14 października, 2021
  • zmiana pracy
“Znajdź pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia.”
Dla niektórych ten cytat jest ważny, kochają swoją pracę. Dla innych infantylny, niezgodny z rzeczywistością, gdyż praca to zarabianie pieniędzy, często trudne i męczące.
Czy można znaleźć pracę, którą kochasz? Dlaczego czasem nie zmieniamy, tej której nie lubimy?
O tym w filmie, na który serdecznie zapraszam.

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
wizerunek
Marka osobista i firmy, Social Media

Wizerunek w Social Media

  • Katarzyna
  • 26 września, 2021
  • wizerunek
Pierwszą rzeczą, na którą zwraca uwagę potencjalny odbiorca, jest spójna identyfikacja wizualna.
Na wizerunek w Social Media składa się:
  • wizerunek w Social Media 300x169 - Wizerunek w Social Medialogo/logotyp – ważne, by był oryginalny, nieszablonowy np. z kupionych, gotowych elementów, oddawał wizję i symbolikę firmy. Dobrze żeby wykonał go profesjonalista, tak, żeby logo oddawało jakość i przesłanie Twojej firmy. Obecnie panuje moda na minimalizm i oszczędność w kreśleniu logo;

 

 

  • kolorystyka, barwy firmy – najlepiej maksymalnie trzy, dobrze współgrające kolory główne, zachowane w każdym miejscu, jak strona internetowa, kanały Social Media, wizytówki, barwy wystroju firmy, biura, materiały reklamowe.
  •  krój pisma/czcionki – różne np. do nagłówków i tekstu głównego, pasujące do siebie, stworzona księga znaku;
  • druki firmowe (m.in. wizytówki, papier firmowy, koperty);
  • wygląd produktów oraz ich opakowań;
  • znakowanie środków transportu (samochody ciężarowe i osobowe);
  • znakowanie siedziby Twojej firmy i oznakowanie dróg komunikacji, wygląd biura;
  • ubiór pracowników;
  • stoisko targowe i inne elementy ekspozycji;
  • szata graficzna materiałów promocyjnych, banerów, zdjęcia w tle w Social Media – spójna we wszystkich środkach przekazu;
  • zdjęcia biznesowe Twoje, pracowników, firmy, produktów.

Ważne elementy wizerunku w Social Media:

Spójność i wyróżnienie 
Spójność i wyróżnienie to dwa słowa, które powinny towarzyszyć przy tworzeniu wizerunku firmy. Obojętnie gdzie znajdzie Cię odbiorca, powinien kojarzyć Twój obraz od razu z firmą. Gdyż przecież wiesz, że Play jest fioletowy, Mbank nieco ludowy, a Netflix czarno – czerwony.
Jest to możliwie, jeśli wybrany wizerunek, konsekwentnie powielasz we wszystkich kanałach.
Charakter

Każda wybrana identyfikacja wizualna powinna być dostosowana do charakteru firmy, zastanów się, czy chcesz emanować ekskluzywnością, wówczas dobierz takie kolory. Z pewnością będzie pasować złoto, czerń, ciemna zieleń w przypadku marki YES czy fiolet, jak w Alior Banku. Zestawienie i połączenie kolorów ma również znaczenie.  Zobacz, inaczej odbierasz fiolet z Play, a inaczej Alior Banku. Być może Twoja firma ma budzić zaufanie, wówczas pasować będzie zieleń, błękit, natomiast biznes uwielbia kolor granat. Szkoła językowa dla dzieci, z pewnością wybierze żywe, wesołe kolory.  Ważne, by dobierać kolory do charakteru branży, mimo, iż uwielbiasz czerń, jeśli prowadzisz przedszkole, nie powinieneś wybierać jej jako dominującego koloru do identyfikacji wizualnej, ponieważ wystraszysz nią potencjalnych klientów. Jednak postaraj się wybierać kolory, które lubisz, będą z towarzyszyć Ci przez lata.   Pamiętaj, że każdy kolor ma wiele odcieni i jest oznaczony numerem #, który możesz wykorzystywać w swoich materiałach, tak więc masz dużo możliwości i możesz być oryginalny.

Jakość

Zadbaj o odpowiednią jakość wizerunku Twojej firmy. Obojętnie w jakiej branży działasz, profesjonalność budzi zaufanie, zarówno jeśli robisz zdjęcia biznesowe, drukujesz materiały reklamowe. Zdaję sobie sprawę, że na początku drogi często brak jest na to środków. Jednak odpowiednia jakość, dbanie o szczegóły ma znaczenie i przekłada się na ilość klientów. Czasem warto oddać się w ręce specjalistów, jeśli nie masz umiejętności graficznych – grafika czy zdjęcia biznesowe – fotografowi.

 

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
1 2 3 … 9 Dalej

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny? 24 maja, 2022
  • Brand book – co to jest? 17 maja, 2022
  • Archetypy w strategii komunikacji marki. 10 maja, 2022
  • Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć? 4 maja, 2022

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.