Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Nowości od twórców ChatGPT!
Czy słyszałeś/aś już o nowości od twórców Chat GPT? Sora, bo tak nazywa się nowy projekt OpenAi opierający się na sztucznej inteligencji, zaskakuje swoją funkcjonalnością! To platforma, która działa podobnie do dobrze już nam znanego Chatu GPT, jednak z tą różnicą, że generuje wideo. Jak to działa?Aby uzyskać rezultaty, należy wpisać prompt opisujący, jaki efekt…
Facebook Audience Network.
Facebook Audience Network to potężne narzędzie, które umożliwia promowanie swoich produktów i usług nie tylko na Facebooku, ale także na zewnętrznych stronach internetowych oraz w aplikacjach! To platforma reklamowa, która zwiększa zasięg kampanii poza granice samego Facebooka. Twoje reklamy mogą być wyświetlane na setkach tysięcy witryn i aplikacji, z którymi platforma ma umowę partnerską. Jakie…
Heat mapa strony internetowej.
Heat mapa strony internetowej (mapa cieplna) to narzędzie analizy, które wizualizuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Działa jak termowizor, pokazując obszary, które najczęściej skupiają uwagę odbiorców oraz miejsca, gdzie klikają. Jak to działa? Mapa cieplna rejestruje ruch na stronie, a więc zbiera dane o kliknięciach, przewijaniu, najchętniej odwiedzanych zakładkach itp., co pozwala na analizę sposobu,…
Na co zwrócić uwagę przy wyborze kolorów marki?
Czy pomyśleliście kiedyś, że kolor jest także formą komunikacji? To często pierwsze wrażenie i skojarzenia, które bez zastanowienia przychodzą odbiorcom podczas styczności z marką. Wybór charakterystycznych barw reprezentujących Twoją firmę ma niezwykłe znaczenie dla budowania rozpoznawalności oraz lojalności klientów. Warto jednak pamiętać, że kolor nie powinien być wynikiem przypadku, a kwestią dobrze przemyślaną, aby uniknąć…
Ban na Instagramie – na to uważaj!
Posiadanie konta na Instagramie, niezależnie, czy jest ono prywatne, czy firmowe, wiąże się z zaakceptowaniem regulaminu serwisu — a ten zawiera szereg wytycznych co do nieakceptowanych działań, które mogą skutkować ograniczeniem lub nawet usunięciem konta. Czego należy unikać na Instagramie, by nie otrzymać Bana? Spamowania — lepiej postawić na jakość, nie ilość. A jeśli zależy…
Czym jest Brand Recall?
Budujesz markę, ale czy masz pewność, że zostaje ona w pamięci Twoich klientów? A znasz takie pojęcie jak „Brand Recall”? Jeśli nie, to już wyjaśniamy, co oznacza Brand Recall to zdolność konsumenta do rozpoznawania i przypominania sobie konkretnej marki w określonym kontekście. Innymi słowy, to, wskaźnik, czy Twoja marka zostaje w pamięci potencjalnych klientów, gdy…
Po co skraca się linki?
Skracanie linków to przydatna funkcjonalność: wyglądają lepiej; użytkownicy chętniej je klikają; niekiedy umożliwiają analizę kliknięć. Często można usłyszeć także, że długie lub prowadzące poza daną platformę społecznościową linki obcinają zasięg danego wpisu — na ile jest w tym prawdy, a na ile jest to jedynie przypuszczenie, trudno jednoznacznie stwierdzić, ponieważ nie pojawiło się nigdy oficjalne stanowisko od zespołu…
Masz słabe zasięgi? Sprawdź to!
Jeśli regularnie publikujesz na mediach społecznościowych, jednak nie możesz się wybić i dotrzeć do oczekiwanej ilości odbiorców, to może pojawić się frustracja i zniechęcenie do dalszego działania. Jednak zanim tak się stanie, sprawdź, czy nie popełniasz błędu w poniższych obszarach Treści — monotonne, nieinteresujące lub niezrozumiałe nie przyciągną uwagi odbiorców, a tym bardziej nie zachęcą…
Jak wykorzystać Tik Tok do budowania świadomości marki?
Platforma Tik tok jest obecnie jedną z chętniej wykorzystywanych przez użytkowników — nic dziwnego, algorytm został bowiem tak dostosowany, aby każdy otrzymał treści znajdujące się w jego kręgu zainteresowań, a także propozycje nowych. Dla wielu jest to forma rozrywki, nawiązywania i podtrzymywania interakcji z bliskimi (np. przez udostępnianie im filmików), czy innymi użytkownikami (np. przez…
Dlaczego warto postawić na storytelling?
Czym jest storytelling? To nie tylko opowiadanie historii, to przekazywanie emocji, wartości i indywidualnego stylu marki w sposób, który zapada w pamięć odbiorców. Jedną z głównych zalet storytellingu jest budowanie autentyczności — opowiadając historię założenia marki, dzieląc się sukcesami, czy anegdotkami, tworzymy prawdziwe więzi z klientami. Firma przestaje być postrzegana wyłącznie jako produkt/usługa, a nabiera…
Czym się różni strategia biznesowa od marketingowej?
W świecie biznesu, zrozumienie różnicy między strategią biznesową a strategią marketingową jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Czym się różnią te dwie strategie? Jest kilka istotnych punktów: Cel i Zakres: Strategia biznesowa koncentruje się na długoterminowych celach firmy, określając, w jakim kierunku chce się podążać, dotyczy m.in. zarządzania zasobami, strukturą organizacyjną i ogólną wizją rozwoju. Z…
Rozmiary grafik na media społecznościowe w 2024 roku!
Tak, dokładnie — rozmiar ma znaczenie! A przynajmniej w przypadku mediów społecznościowych. Otóż odpowiednio dobrane wymiary grafik, czy rolek są w stanie przyciągnąć i zatrzymać odbiorców. Z kolei niewidoczne napisy, nieczytelne czcionki, ucięte zdjęcia, czy treści znajdujące się na rolkach pod stałymi ikonkami aplikacji (jak np. sekcja komentarze lub udostępnianie) sprawiają, że odbiorcy omijają daną…
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!