coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Blog

O mnie /  Blog
 
tworzenie treści
SEO, Social Media

Jakie programy ułatwiają tworzenie treści?

  • Aleksadra Łuczak
  • 3 listopada, 2022
  • content, copywriting, programy, treść, tworzenie treści
„Content is king” – to popularny esej, który Bill Gates napisał już w 1996 roku, a stwierdzenie to jest obecnie bardziej aktualne niż kiedykolwiek. Jednak stworzenie wartościowej treści nie zawsze jest łatwe. Pierwszą sprawą jest sam pomysł, a kolejną jego realizacja w ciekawy dla odbiorców sposób.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
instastories
Social Media

Jak zwiększyć zasięg relacji na Instagramie?

  • Aleksadra Łuczak
  • 31 października, 2022
  • agencja marketingowa, instastories, marketing, relacje, social media, stories
Instastories pozwala na tymczasowe dodanie treści do naszego profilu i jest wspaniałym narzędziem do budowania relacji z odbiorcami. Możemy podzielić się kawałkiem życia swojego lub naszej marki np. przemyślenia, sukcesy, wydarzenia.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
landing page
Marka osobista i firmy

Landing page

  • Aleksadra Łuczak
  • 26 października, 2022
  • landing page, landingpage, strona www, stronainternetowa
👉 Landing page, czyli „strona lądowania” lub „strona docelowa” jest szczególnym rodzajem strony, której zadaniem jest nakłonienie odbiorców do wykonania określonej aktywności.
 
👉 Podczas, gdy strona główna marki zwykle jest dość obszerna, ma menu, zakładki, czasem blog, to landing page ma zawierać jedynie najważniejsze informacje, a jej wyróżnikiem jest prostota.
 
👉 Landing page są tworzone podczas kampanii marketingowych – można wykorzystać je do zaprezentowania danego produktu, usługi, konkursu czy podkreślenia akcji promocyjnej.
 
👉 Jest tworzona w konkretnym celu. Dobrze zaprojektowana, będzie przykuwać wzrok, zawierać krótki tekst oraz CTA (wezwanie do działania).
 
👉 To także wspaniałe narzędzie do pozyskiwania leadów (kontaktów), ponieważ można w nim zachęcić do pozostawienia swoich danych osoby, które zainteresowała oferta. Aby zachęcić odbiorców do wypełnienia formularza, można np. sprezentować im w zamian interesujące, bezpłatne treści od firmy (np. e-book).
 
👉 Podczas tworzenia landing page warto również uwzględnić metody jego promowania (np. Google Ads, social media, pozycjonowanie), aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów i zmaksymalizować zysk.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
efekt czystej ekspozycji
Marka osobista i firmy

Efekt czystej ekspozycji

  • Aleksadra Łuczak
  • 19 października, 2022
  • efekt czystej ekspozycji, efektczystejekspozycji, marketing, psychologia, psychololgia biznesu

Jak wiadomo marketing czerpie wiedzę z psychologii. W końcu jego celem jest oddziaływanie na klienta – wywoływanie w nim określonych emocji, czy sprawianie, że podejmie konkretne decyzje.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
narzędzia social media
Social Media

Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.

  • Aleksadra Łuczak
  • 14 października, 2022
  • marketing, media społecznościowe, narzędzia social media, social media
Jeśli możesz ułatwić sobie pracę, to to zrób 1f642 - Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.
Przychodzimy dziś ze szybką ściągawką darmowych (2757 - Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.) narzędzi, których pomoc jest nieoceniona podczas prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych!

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Marka osobista i firmy, Social Media

Tik tok dla biznesu

  • Aleksadra Łuczak
  • 7 października, 2022
  • biznes, media społecznościowe, social media, tik tok, tiktok
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet “tiktokizacją” 1f609 - Tik tok dla biznesu

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
slow marketing
Marka osobista i firmy, Social Media

Slow marketing

  • Aleksadra Łuczak
  • 5 października, 2022
  • biznes, marketing, media społecznościowe, slow marketing, social media
Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion.
Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
jak rozwijać markę osobistą jako psychoterapeuta?
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty, Social Media

Jak rozwijać markę osobistą jako psycholog?

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 września, 2022
  • agencjamarketingowa, biznes, marka osobista, marketing, marketing dla psychologów, social media, wizerunek

Życie psychologa do łatwych nie należy – wymagające studia, intensywne praktyki zawodowe, długotrwałe zdobywanie doświadczenia i konieczność ciągłego dokształcania się.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
recykling treści
Ogólne

Recykling treści

  • Aleksadra Łuczak
  • 20 września, 2022
  • marketing, media społecznościowe, recykling treści, social media
Recykling jest ostatnio bardzo popularny, prawdopodobnie dlatego, że wzrosła społeczna świadomość na ten temat. Jednak nie każdy wie, że pojęcie to może odnosić się również do marketingu!
 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
efekt ikea
Marka osobista i firmy, Social Media

Efekt Ikea

  • Aleksadra Łuczak
  • 14 września, 2022
  • efekt ikea, marketing, social media, strategia
Co mają wspólnego meble i marketing?1f914 - Efekt Ikea

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Wstecz 1 2 3 4 5 … 13 Dalej

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT