Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!
Darmowe:
(możesz zapraszać gości)
Płatne
Prawie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że Social Media niezbędne są w prowadzeniu biznesu. Internet na stałe wkroczył do naszych firm. Pozwala skutecznie budować markę, relacje z odbiorcami i sprzedawać. Jednak wiele osób nie może przełamać się i ma opór przed publicznym pokazywaniem się w Social Media. Oczywiście można oddać prowadzenie agencji od Social Media, jednak czasem nie ma takiej możliwości, choćby ze względu na finanse lub autorskie teksty.
Usłysz
Zawodowo słucham i dziś wiem, że to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie się nauczyłam.
Gdyż często bardzo chcemy być wysłuchani, uznając, że nasze problemy są ważne, jednak rzadziej słuchamy. Przerywając, odbierając inaczej, niż było w zamiarze, obrażając się czy ignorując potrzeby innych. Powodem jest czasem zranione, zaniedbane ego w przeszłości ego, egocentryzm, postrzeganie świata wyłącznie przez swoje ja, uznawanie, że my jesteśmy najważniejsi, nasze problemy najstraszniejsze, a zdanie najważniejsze.
Rozumiem, bo tam byłam, jednak nie zmienia to problemu braku słuchania, komunikacji i niezaspokojenia potrzeby wysłuchania.
Nie jesteśmy tacy sami. Mamy różne doświadczenia, emocje, wartości, temperament, wykształcenie, geny. Możemy rozumieć i widzieć świat inaczej.
Wartościowa informacja zwrotna, ja uważam, że na prośbę. Czyli taka, co Ty byś zrobił na miejscu osoby pytającej, bez nacisku i oceny. Podana z szacunkiem i empatią.
Uwaga na słowa. Pod nimi jest prawda. Niektórzy jej nie widzą, ukryta jest w podświadomości lub nie chcą czy boją się o niej powiedzieć.
Niewerbalny przekaz, co mówi ciało, a co słowa.
Jak się czujesz, gdy chcesz być wysłuchany, a w zamian otrzymujesz lekceważenie, ocenę? Podobnie czuje się druga strona. Jeśli nie dasz nic w zamian, nie słuchasz, znikną partnerzy.
Kiedyś powiedziano, milczenie jest złotem, mowa srebrem.
Ja mówię uszy ponad nimi.
Tyle można się dowiedzieć, dać część siebie, pomóc.
To jest moja nauka, tej niesłuchającej kiedyś, dodaj coś od siebie, o słuchaniu.
Kryzys – załamanie emocjonalne często z objawami somatycznymi na skutek zdarzenia. Czasem nieświadomie przywołanego, a czasem , niespodziewanego. Charakteryzuje się zalewanie się emocjami smutku, złości, rozpaczy.
Kryzys, jak wykorzystać
Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.
Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!
Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.
ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska
(+48) 577 853 535
k.rycharska@coachbiz.pl