Blog
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Co-creation.
Co-Creation, czyli współtworzenie, to proces, w którym marka i jej klienci łączą siły, aby wspólnie tworzyć produkty, treści lub doświadczenia. Stanowi pomost między kreatywnością firmy, a jej społeczności. Przynosi także wiele korzyści:– wzrost zaangażowania odbiorców;– zbudowanie relacji oraz lojalności;– poczucie klientów, że ich potrzeby są ważne dla danej marki;– tworzenie pozytywnego wizerunku firmy;– zwiększenie sprzedaży;–…
Analizuj potrzeby odbiorców!
Analiza potrzeb klienta to kluczowy krok na drodze do sukcesu, ponieważ to właśnie wnikliwe zrozumienie potrzeb Twojej grupy docelowej stanowi fundament skutecznej strategii. To proces, który pozwala zidentyfikować i ocenić, czego Twoi potencjalni klienci naprawdę pragną. Dlaczego to ważne? Bo dobrze przeprowadzona analiza to fundament do efektywnych działań. Jak analizować potrzeby grupy docelowej? – Stwórz…
Unique Selling Point.
USP, czyli Unique Selling Point. To skuteczny element budowania skutecznej strategii marketingowej, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza „unikalny punkt sprzedaży”. Można to rozumieć jako cechę produktu lub usługi, która wyróżnia go na tle konkurencji i przekonuje klientów do wyboru właśnie naszej oferty. To to, co sprawia, że jesteśmy niepowtarzalni! Jakie są zalety stosowania USP w…
Tajemnica sukcesu marki Amazon.
Amazon został założony przez Jeffa Bezosa w 1994 r. i jest obecnie najpopularniejszym sklepem internetowym na świecie. Dla nas to możliwość wygodnych zakupów online, lecz stoi za tym cała strategia biznesowa i marketingowa oraz szereg działań ukierunkowanych na pozyskanie, czy zatrzymanie klientów. Co więc stoi za fenomenem firmy Amazon? Klient jest zawsze na pierwszym miejscu…
Ruch organiczny w mediach społecznościowych.
Nie można zaprzeczyć, że obecnie działania reklamowe są kluczowe dla rozwoju marki, budowania rozpoznawalności i finalnie — realizacji celów. Jednak podczas inwestowania w kampanie reklamowe nie można zapominać o mocy organicznych działań! Czym są? Najprościej mówiąc, to „naturalna”, niepoparta płatną promocją aktywność na różnych kanałach w mediach społecznościowych. Jakie organiczne działania można podjąć? Przykładowo: dodawać regularne,…
Zawsze dawaj coś od siebie!
„Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość, a dopiero później sprzedawaj”. Gary Vaynerchuk Dawanie odbiorcom czegoś więcej niż suchy przekaz reklamowy — to działanie, na który kładziemy duży nacisk. Sztuka w tym, by sprzedawać bez wyraźnej sprzedaży. Zachęcić potencjalnych klientów, wykorzystując dobrze znaną regułę wzajemności, ale też poprzez budowanie przyjemnych emocji, miłych doświadczeń i ogólnej dobrej…
Inbound kontra Outbound marketing
Marketing niejedno ma imię, a dziś przyjrzymy się bliżej dwóm jego formom: Inbound Marketing to strategia polegająca na przyciąganiu klientów poprzez tworzenie wartościowych treści i budowanie relacji. Tutaj to potencjalni klienci sami szukają nas, gdy są zainteresowani naszymi produktami lub usługami. Outbound Marketing jest bardziej tradycyjna forma marketingu, w której to my „wysyłamy” nasze przekazy…
Bezpiecznie w sieci!
Dużo mówi się o promocji oferty, czy marki lub o sprzedaży usług i produktów, jednak mało kto wspomina o podstawach, czyli bezpieczeństwie. Funkcjonowanie w sieci jest obecnie nieodłącznym elementem naszej codzienności, zarówno prywatnej, jak i zawodowej — i tak samo, jak nie chciałbyś/chciałabyś, aby ktoś nieproszony zaglądał Ci przez okno do mieszkania, tak z pewnością…
Engagement marketing.
Engagement marketing jest często stosowany we współczesnych strategiach marketingowych jako próba wyróżnienia się na tle klasycznych metod promocji. Stawia się w nim na zaangażowanie odbiorców poprzez bardziej bezpośredni kontakt i interaktywne działania. Zachęta do sprzedaży nie pojawia się na pierwszym planie, a bardziej dążenie do zbudowania pozytywnej relacji i lojalności. Niezapomniane wrażenia podczas kontaktu z…
Marki funkcjonalne.
Marki funkcjonalne stanowią pomoc dla głównej marki. Oferują dodatkowe możliwości i opcje, a także wpływają na realizację celów. Omówmy kilka rodzajów – marki: Dopalacze (Drivery) – najczęściej to produkty lub usługi, które znajdują się w ofercie marki X, a pochodzą od producenta Y. Producent Y ma zbudowaną rozpoznawalność i jest popyt na jego ofertę, tak…
Jak zoptymalizować Wizytówkę Google Moja Firma?
Wizytówka Google Moja Firma to jedno z kluczowych miejsc dla firmy w Internecie, niestety bardzo często zostaje zaniedbana, a przecież z reguły, gdy wyszukujemy jakiegoś produktu lub usługi, to kierujemy pierwsze kroki właśnie w stronę zapytania w wyszukiwarce. Wizytówka jest darmowa, a może przynieść wiele korzyści dla firmy: buduje rozpoznawalność i świadomość marki; pozwala zyskać nowych klientów; umożliwia…
Brand promise.
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów: na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią; jaką jakość produktów lub usług otrzymają; jakie będą ceny. O czym warto pamiętać? Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem; powinna być ona możliwa do spełnienia; marka…
Szukaj
Kategorie
- Bez kategorii
- Emocje, inteligencja emocjonalna
- Marka osobista i firmy
- Ogólne
- Refleksje
- Rozwój osobisty
- SEO
- Social Media
Newsletter
Ostatnie wpisy
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!