coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa

Blog

O mnie /  Blog
 
Rozwój osobisty

Pracoholizm

  • Katarzyna
  • 24 sierpnia, 2021
  • pracoholizm
Pewnego dnia się budzisz i jest już za późno.
Minęła młodość, sprawność fizyczna i życie, ponieważ, za dużo pracowałeś
Pewnego dnia się budzisz i jest już za późno.
Minęła młodość, sprawność fizyczna i życie, ponieważ, za dużo pracowałeś.
Dziś na moim filmie i pracoholizmie.
Pracoholizm choroba 21 wieku
Zapraszam.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Live
Social Media

Jak zrobić live?

  • Katarzyna
  • 10 sierpnia, 2021
  • live, wystąpienia publiczne
Tak sobie myślę, że młodszemu pokoleniu łatwiej jest występować publicznie, te tiktoki i Instagramy.
Młodzi ludzie są przyzwyczajeni do oceny i obeznani ze światem online.
Osobom nieco starszych nie jest już tak łatwo 1f609 - Jak zrobić live? i mimo powszechności nadal wywołuje stres.
Ważne, zanim zaczniesz live:
2714 - Jak zrobić live? Przygotuj się do live. Napisz punkty, o których chcesz powiedzieć. Przygotowanie jest jednym z elementów zmniejszających stres przed wystąpieniem na żywo.
2714 - Jak zrobić live? Zastanów się, jaki cel ma mieć live. Czy chcesz budować rolę eksperta, widoczność czy sprzedawać. Jeśli sprzedawać, koniecznie przygotuj atrakcyjną ofertę i np. promocję z ograniczeniem czasowym. Często błędem jest robienie live i oczekiwanie sprzedaży, a nie mówienie o niej, tylko czekanie na klienta.
2714 - Jak zrobić live? Uzbrój się w cierpliwość, nie oczekuj, że jeden live sprzeda. Publiczność potrzebuje, żeby Cię poznać, zaufać i polubić. Wzbudzenie potrzeby zakupowej również trwa.
2714 - Jak zrobić live? Zadbaj o tło, oświetlenie, sprzęt i stabilne połączenie internetowe. Zaufanie budzi się również przez jakość.
Sprzęt który Ci się przyda:
  • Mikrofon – ja preferuje krawatowy Boya, jednak wiele smartphone ma już bardzo dobry dźwięk.
  • Statyw – nie trzymaj telefonu w ręce, wygląda to nieprofesjonalnie i ręka może Ci drżeć. W przypadku relacji lub filmów spontanicznych jest to dopuszczalne.
  • Smartphone, kamera lub aparat
  • Tło – czyste, biurowe, bez zbędnych rzeczy, bałaganu. Możesz dodać rośliny, półkę z książkami, baner, biurko, laptop.
  • Stabilne połączenie – możesz je przetestować na utworzonej przez Ciebie prywatnej, zamkniętej grupie na Facebooku.
2714 - Jak zrobić live? Poinformuj publiczność o live wcześniej, postem lub wydarzeniem. Zadbaj o widoczność informacji. Możesz udostępnić w grupach na Facebooku lub zrobić reklamę.  Na wiele live ludzie nie przychodzą, bo nie wiedzą o nich.
2714 - Jak zrobić live? Wybierz termin i temat interesujący dla Twojej grupy odbiorców. Pamiętaj, że wszyscy mamy ograniczony czas, takich live jest dużo i musimy wybierać. Zastanów się, co przyciągnie klienta do Ciebie.

Live możesz przeprowadzić:

  • Na wydarzeniu na Facebooku:
  • Bezpośrednio na Facebooku lub Instagramie lub YouTube.
  • W relacji na Instagramie
  • W przypadku LinkedIN musisz prosić o zgodę ich Twórców. Zgoda udzielana jest po spełnieniu warunków, czyli odpowiedniego aktywności, contentu i liczby obserwujących i zawsze rozpatrzona pozytywnie.

live 300x169 - Jak zrobić live?

Programy do live:

Darmowe: 

(możesz zapraszać gości)

  • StreamYard
  • Be.live

Płatne 

  • Zoom (40 minut za darmo) można nagrywać
Każdy zaczynał i nie wszystko musi być perfekcyjne. Zrobione jest lepsze od perfekcyjnego.
A jeśli potrzebujesz merytorycznego przygotowania do live, zapraszam do konsultacji.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Marka osobista i firmy, Social Media

Social Media bez oporu

  • Katarzyna
  • 22 lipca, 2021
  • blokady, opór, przekonania, social media

Prawie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że Social Media niezbędne są w prowadzeniu biznesu. Internet na stałe wkroczył do naszych firm. Pozwala skutecznie budować markę,  relacje z odbiorcami i sprzedawać. Jednak wiele osób nie może przełamać się i ma opór przed publicznym pokazywaniem się w Social Media. Oczywiście można oddać prowadzenie agencji od Social Media, jednak czasem nie ma takiej możliwości,  choćby ze względu na finanse lub autorskie teksty.

Blokady przed publicznym pokazywaniem w Social Media:

  • Strach przed oceną.
  • Strach przed zbłaźnieniem się.
  • Wątpliwości czy będzie to wartościowe.
  • Nie umiem, nie lubię pisać i nie wiem co.
  • Czy to będzie wartościowe i czytane?
  • Czy to jest ważne?
  • Nie będę się pokazywać w Social Media, to infantylne.
Kiedyś również zaczynałam i miałam podobne obawy. I zapewniam Cię, że jeśli czegoś bardzo się pragnie, można pracować, by to zdobyć. Każdą rzecz można przepracować.

Dziś zawsze powtarzam – 10 zasad pracy z oporem pokazywania się publicznego.

1. Masz prawo mieć zdanie na każdy temat, nawet najbardziej bzdurne, masz do tego prawo.
2. Możesz się mylić i to nie umniejsza Twojej wartości, każdy popełnia błędy.
3. Możesz zmienić zdanie.
4. Może ktoś się z Tobą nie zgodzić, to nie krytyka, tylko inna opinia.
5. Jeśli ktoś nie chce, nie musi Cię słuchać. Naprawdę nie muszą wszyscy, ważni Ci, co chcą.
6. Dystans do siebie pomaga.
7. Słuchanie innych i racjonalnie wybieranie, moje, nie moje, poprawiam lub zostaję przy swojej opinii.
8. Każde spojrzenie nawet na te same tematy jest ważne i Twoje jest własne, tym samym inne.
9. Ocena i jej jakość nie świadczy o Tobie, tylko o tej osobie, która ją wypowiada.
10. Nie masz wpływu na słowa innych, masz wpływ na swoje emocje i myśli związane z nimi.

Dlaczego pojawiają się opór występowania w Social Media?

Blokady przed publicznym pokazywaniem się w Social Media, to przekonania wyniesione z domu, zaburzone poczucie wartości i zawsze warto nad nim pracować. Poczucie wartości można podwyższyć w każdym wieku. Praca nad rozwojem osobistym, pomoc Coacha, lista Twoich sukcesów i doświadczeń, będzie w tym pomocna.
Jeśli kiedyś byłeś umniejszany, krytykowany, masz przykre doświadczenia z publicznego występu, dziś trudno Ci się otworzyć, nie wierzysz w swoje zasoby. Być może środowisko mówiło Ci, że nie należy się pokazywać, mówić o sobie, chwalić się. Teraz przenosisz przekonania na teraźniejszość.
Social media bez oporu 300x208 - Social Media bez oporu
Zasady warto stosować nie tylko do otworzenia się na Social Media, medium ważnym dla biznesu, ale w każdym aspekcie życia.
By sięgać po siebie.
Jeśli potrzebujesz wsparcia, zapraszam do pracy coachingowej i rozwojem Twojej marki w Internecie.
Twój głos ma znaczenie.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
hasło reklamowe
Marka osobista i firmy

Hasło reklamowe

  • Katarzyna
  • 20 lipca, 2021
  • hasło reklamowe

Hasło reklamowe – mocny punkt marki firmy:

Wyróżniające hasło reklamowe to marzenie wielu marek. Kilka słów może działać na świadomość konsumenta, przekazywać misję czy budzić potrzebę zakupową. Być obietnicą marki, nawiązywać do wartości, jej tradycji (Grycan – lody od pokoleń)
Warto się do tego przyłożyć i sięgać wyobraźnią daleko. Tam, gdzie pragnienia, potrzeby czy niepokój odbiorcy. Tam, gdzie cechy słabe są zamienione w mocne i wyróżniające punkty.
Gdzie mała Żabka z małego sklepu, robi wielki. A wielki mówi, jesteśmy czymś więcej.
Żabka mały, wielki sklep.
Ja jestem zachwycona tym hasłem.
Hasło reklamowe powinno być proste, wyróżniające i takim nie będzie, jeśli wszyscy używają popularnych słów np. tanio, taniej, nisko czy też skupiają się na cenie.
Biedronka Codzienne niskie ceny.
Real Wielki wybór, niskie ceny
Auchan Zbijamy ceny zawodowo
Choć niektórzy wyróżniający traktują bardzo dosłownie 1f609 - Hasło reklamowe
Media Markt: Nie dla idiotów.
Choć zadanie spełnione, przebili się do świadomości odbiorców, być może ta prowokacja miała właśnie takie cel, nawet jeśli czasem krytykowana. Obecnie marka zaniechała tego hasła.
Uwielbiam gry słowne:
Red Bull dodaje skrzydeł, z Kasią nam się upiecze, a Ikea nas urządzi.
Cechy dobrego hasła:
  • Krótkie i zapadające w pamięć – maksymalnie 2 – 8 słów
  • Nawiązujące do misji, wartości, obietnicy lub przeszłości firmy
  • Oryginalne i niepowtarzające
  • Odróżniające od innych firm – przewaga konkurencyjna
  • Może być rymowane (Tofifee: Zabawa tkwi w Tofifee) lub grą słów (CCC: Cena czyni cuda)
  • Sięgające dalej
Sztuką jest zrobić krótkie hasło reklamowe i mistrzowie to niewątpliwie:
Alior Bank – Wyższa kultura bankowości.
Czujesz ten prestiż nieprawdaż 😉 Do tego wzmocniony obrazem melonika w reklamach
Plus: Brawo Ja 
Apap – I po bólu
I podium według mnie
Volkswagen Das auto 
Gdyż, co to więcej mówić. To jest to auto i aż auto i zawarte w dwóch słowach.

Gdy Tworzysz dobre hasło sprawdź:

  • Co chcesz wyrazić?
  • Czy spełniłeś swój cel?
  • Czy odbiorca zrozumie cel?
  • Co dajesz odbiorcy?
  • Czego nie dałeś odbiorcy w tym haśle?
  • Czy to co dałeś odbiorcy jest dla niego przydatne?

 

Dobre hasło rzecz wcale niełatwa i warto sprawdzać, czy ktoś nie wykorzystał je wcześniej 1f609 - Hasło reklamowe
Nawet, jeśli to nawiązanie do gwiazdozbiorów, jak w przypadku pewnej marki Mitsubishi hasło:
1f449 - Hasło reklamowe Mały, wielki wóz
nawet jeśli to porównanie do gwiazdozbiorów, będzie mi się kojarzyć się z Żabką.
A chcemy być oryginalni, nieprawdaż 1f609 - Hasło reklamowe
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Refleksje

Trudne rozmowy – czyli jak rozmawiać?

  • Katarzyna
  • 25 maja, 2021
  • jak rozmawiać, rozwój osobisty

Trudne rozmowy.

Znacie takie?
Kiedyś nie potrafiłam rozmawiać, unikałam konfliktów, chciałam się dopasować, bałam się emocji, napięcia, krytyki czy odrzucenia. Nie potrafiłam wytrzymać. Zwykle uciekałam lub wybuchałam. By w końcu zrozumieć, że to również umiejętność, kompetencja w inteligencji emocjonalnej i się tego uczyć. Wynika to również z przeniesionych schematów z dzieciństwa, strachu przed kłótnią, złą atmosferą. Jako DDA przybierałam rolę ratownika, łagodziłam konflikty, stawałam w obronie w mojej ocenie słabszych, pokrzywdzonych, przejmuj ich emocje i odpowiedzialność za nie, często źle oceniając.
Trudne rozmowy to te, w których są emocje, gdy nam zależy. Z szefem o awans czy partnerem o życie.
Gdy chodzi o rację, trudno jest zostawić i powiedzieć, możemy się nie zgadzać, ale szanować. Z uporem maniaka przekonujemy, bo brak racji to dotkniecie ego i poczucia wartości. Czasem unikamy emocji czy rozczarowania czy odrzucenia i krytyki.
Tymczasem trudne rozmowy są oczyszczające i przynoszą rozwiązania.

Moje rady na trudne rozmowy.

  • Nie projektuj strachu przed, nie podsycaj. Nie zakładaj intencji czy wyniku.
  • Obserwuj siebie podczas rozmowy oraz swoje myśli i emocje.
  • Gdy widzisz, że emocje w skali od 0 do 10 są w górnym przedziale, przerwij, ochłoń. Umów się wcześniej na to z partnerem.
  • Wybierz neutralne miejsce, nawet w swoim domu, np. specjalny pokój, gdzie będziesz rozmawiał.
  • Słuchaj, nie przerywaj. Poproś rozmówcę o to samo, np. na zasadzie kanapki najpierw ja, potem ty.
  • Parafrazujcie. Czyli powtarzajcie co usłyszeliście. Czasem inaczej się rozumiemy, interpretujemy, często mimo powtarzania, przekonania są tak zakorzenione, że nie dopuszczamy wyjaśnień drugiej strony.
  • Daj prawo do odczuć rozmówcy, nawet jeśli Ty jesteś inny, jesteśmy różni.
  • Dopuszczaj swoje błędy, odmowę.
  • Bądź szczery przed sobą i partnerem.
  • Szanuj, nie obrażaj. Nie jesteś odpowiedzialny za czyjeś uczucia, ale nie depcz je specjalnie.
  • Nie oceniaj. Czasami nie znamy faktów, a już oceniamy, myląc się. Robimy to na podstawie własnych przekonań, nie biorąc pod uwagę, że ktoś może mieć inne poglądy, doświadczenia, charakter.
  • Przyjmij, że odmienne zdanie rozmówcy nie jest atakiem, nie umniejsza Ci, nie jest porażką.
  • Emocje innych nie muszą być Twoje, nie przejmuj ich. A one jak zaraza ;), bo emocje to energia, potrafią wnikać w nas.
Zastanów się, po co Ci ta rozmowa, chcesz wyjaśnień czy wojny, upustu napięć. Twoje nastawienie czy projektowanie intencji rozmówcy ma znaczenie dla jej przebiegu.
Gdy jesteś mocno osadzony w sobie, dopuszczasz błędy, nie potrzebna Ci racja, jednak dla siebie stawiasz granice, nie obrażasz się, słuchasz. Wiesz kiedy to walka z wiatrakami i nie sensu przekonywać nieprzekonanego, a kiedy to rozmowa dwóch osób o różnych poglądach. Gdy czujesz się dobrze ze sobą i wartościowy, trudne rozmowy przestają takie być, nawet gdy ich wynik nie jest zadawalający.
Dodasz coś od siebie?
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Jak słuchać
Rozwój osobisty

Jak słuchać, by usłyszeć?

  • Katarzyna
  • 1 kwietnia, 2021
  • rozwój osobisty, słuchanie

Usłysz

Zawodowo słucham i dziś wiem, że to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie się nauczyłam.

Gdyż często bardzo chcemy być wysłuchani, uznając, że nasze problemy są ważne, jednak rzadziej słuchamy. Przerywając, odbierając inaczej, niż było w zamiarze, obrażając się czy ignorując potrzeby innych. Powodem jest czasem zranione, zaniedbane ego w przeszłości ego, egocentryzm, postrzeganie świata wyłącznie przez swoje ja, uznawanie, że my jesteśmy najważniejsi, nasze problemy najstraszniejsze, a zdanie najważniejsze.

Rozumiem, bo tam byłam, jednak nie zmienia to problemu braku słuchania, komunikacji i niezaspokojenia potrzeby wysłuchania.

Słuchać zaczyna się gdy:
  • Kochanie siebie. Uznaję za kluczową wartość. Kochanie siebie daje przestrzeń na innych, ciepłe uczucia, życzliwość i empatię. Wcześniej potrzebujesz zapełnienia, czyli wysłuchania lub jesteś zamknięty.
  • Masz poczucie wartości na wysokim poziomie, nie potrzebujesz trwać przy swojej racji, bronić ego. Wiesz, również, że pomyłka nie oznacza głupoty i ośmieszenia.
  • Wyleczysz wszelkie zranienia wewnętrzne. Krzywda to cień, który nie dopuszcza światła. Nie wpuszcza innych ludzi, powoduje brak zaufania.
  • Widzisz innych problemy i potrafisz zrozumieć, że nawet ten dla Ciebie błahy, może być nie do przejścia, dla innych.
  • Przyjmujesz ludzi, takimi jacy są. Nie rażą Cię ich niedoskonałości.

Nie jesteśmy tacy sami. Mamy różne doświadczenia, emocje, wartości, temperament, wykształcenie, geny. Możemy rozumieć i widzieć świat inaczej.

Co pomaga w słuchaniu?

  • Uwaga, skupienie, nie przerwanie, zamykanie odpowiedzi, np. weź przestań. Kończenie zdań za innych, bo zakładasz, że wiesz, co ta osoba, chce powiedzieć.
  • Akceptacja, Często ludzie nie oczekują rad, jeszcze mniej oceny. Chcą po prostu wysłuchania, obecności, zrozumienia, czasem wsparcia.
  • Pytanie, czego ode mnie potrzebujesz?
  • Dyskusja, nie walka. Każdy ma swoją rację i ma do niej prawo.
  • Parafraza czyli powtarzanie wypowiedzi jeśli nie rozumiesz.
  • Odpuszczanie, niektóre wojny nie mają sensu i szkoda Twojej energii. Może ktoś bardziej potrzebuje racji. To nie umniejsza.

Wartościowa informacja zwrotna, ja uważam, że na prośbę. Czyli taka, co Ty byś zrobił na miejscu osoby pytającej, bez nacisku i oceny. Podana z szacunkiem i empatią.

Uwaga na słowa. Pod nimi jest prawda. Niektórzy jej nie widzą, ukryta jest w podświadomości lub nie chcą czy boją się o niej powiedzieć.

Niewerbalny przekaz, co mówi ciało, a co słowa.

Jak się czujesz, gdy chcesz być wysłuchany, a w zamian otrzymujesz lekceważenie, ocenę? Podobnie czuje się druga strona. Jeśli nie dasz nic w zamian, nie słuchasz, znikną partnerzy.

Kiedyś powiedziano, milczenie jest złotem, mowa srebrem.

Ja mówię uszy ponad nimi.

Tyle można się dowiedzieć, dać część siebie, pomóc.

To jest moja nauka, tej niesłuchającej kiedyś, dodaj coś od siebie, o słuchaniu.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Rozwój osobisty

Toksyczni ludzie

  • Katarzyna
  • 25 marca, 2021
  • rozwój osobisty, toksyczni
Czy toksyk zawsze jest toksykiem?
Jak rozpoznać ludzi toksycznych i z nimi sobie radzić?
Toksyczni ludzie, kim są i jak z nimi sobie radzić.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Refleksje, Rozwój osobisty

Kryzys, jak wykorzystać?

  • Katarzyna
  • 15 marca, 2021
  • kryzys, rozwój osobisty

Kryzys – załamanie emocjonalne często z objawami somatycznymi na skutek  zdarzenia. Czasem nieświadomie przywołanego, a czasem , niespodziewanego. Charakteryzuje się zalewanie się emocjami smutku, złości, rozpaczy.

Jeśli dotyczy własnych emocji, każdy ważny, obojętnie z jakiego powodu, utraty pracy, bliskiej osoby, wypalenia czy innego powodu…
Jeśli obecnie przeżywasz kryzys, nie mogę sobie wyobrazić, jaki to ból.
Zastanawiałam się, jak ugryźć temat, teoria, mantry, rady…
Doszłam do wniosku, że podzielę się moim doświadczeniem i tym, czego się nauczyłam dzięki kryzysom. . Jak opowiedzieć o cierpieniu?
Być może moje kryzysy małe, w porównaniu do Twoich, jednak, to jak z nimi sobie poradziłam, pomoże Ci.
Zapraszam na nowy odcinek na kanale YouTube.

Kryzys, jak wykorzystać

 

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Rozwój osobisty

Wynik, który spala

  • Katarzyna
  • 9 marca, 2021
  • rozwój osobisty, wynik
Wynik, który spala. Kiedy należy odpuścić?
W refleksji po rozmowie z klientem, który przyszedł ułożyć strategię marketingową. Ponieważ wszyscy mówią o tym, żeby cel ustawić, mierzyć i tak dalej.
Odpuszczać wynik musiałam nauczyć się, czasem zapala mi się żółta lampka.
Powrót do wiary i pewności, że spokój jest największym źródłem kreatywności i spełnienia.
Tak, rozwój jest ważny. Wznosi, poszerza horyzonty, sprawia, że lepiej zarabiamy itd.
Cel pomaga spełniać.
Jednak wynik nie może zasłonić oczu.
Gdy inni każą cisnąć, ja mówię, czasami trzeba odpuść.
Gdy pędzimy, nie mamy czasu na życie.
Liczą się statystyki, słupki, followersy, pieniądze.
Gubi spokój, entuzjazm, pojawia się gonitwa, frustracja i brak satysfakcji. Ciągle jest mało, niewystarczająco. Paradoksalnie tam, gdzie presja, nie ma wyniku. Przychodzi do tych, którzy go nie oczekiwali, a brak presji dał owoce.
Statystyki są potrzebne, by wiedzieć, czy idziesz w dobrym kierunku. Jednak jeśli jest tylko presja, która wypluwa życie, lepiej zostawić wynik i skupić się na drodze. Na małych krokach. Zachować świeżość, kreatywność, radość z tego, co robisz.
Parcie na wynik pojawia się u osób z problemem perfekcjonizmu.
Tylko efekt, na bardzo wysoko zawieszonej poprzeczce, ma spełnić wyimaginowane oczekiwania. Nie ma nawet określonych granic, a gdy są i zostaną osiągnięte, nie pojawia się spokój, ponieważ w którymś momencie życia, ktoś lub coś sprawiło, że czują się niewystarczający. Źródła takie, jak szkoła, rodzina czy współczesna literatura, karmią informacjami, że trzeba robić wynik. Ciśniesz więc, szukasz narzędzi, bo każą mierzyć, układać strategię, skalować i zapominasz o tym, po co to robisz. Ponieważ inni są już dalej, czujesz się gorszy.
Oczekiwania to często rozczarowania. Dla niektórych osób za dużo do dźwignięcia.
Jeśli dążenie do wyniku spala, zapytaj siebie.
– Co tak naprawdę ma dać wynik?
– Dlaczego jest dla Ciebie ważny?
– Co się stanie, gdy go nie osiągniesz?
Odpuszczenie oczekiwań powoduje, że pojawia się spokój, przychodzi ulga. Przestrzeń na rozwiązania, kreatywność, radość tworzenia, a to przekłada się na efekty, które i tak przyjdą.
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Emocje, inteligencja emocjonalna, Rozwój osobisty

Inteligencja emocjonalna – zrozumieć emocje

  • Katarzyna
  • 4 marca, 2021
  • emocje, inteligencja emocjonalna

Emocje, jak sobie z nimi radzić, dlaczego się pojawiają i czy można na nie wpływać? Zrozumieć emocje, wstęp do inteligencji emocjonalnej.

 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Wstecz 1 2 3 4 … 9 Dalej

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny? 24 maja, 2022
  • Brand book – co to jest? 17 maja, 2022
  • Archetypy w strategii komunikacji marki. 10 maja, 2022
  • Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć? 4 maja, 2022

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.