coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Blog

O mnie /  Blog
 
model eeia
Marka osobista i firmy, Social Media

Model EEIA

  • Aleksadra Łuczak
  • 15 grudnia, 2022
  • analiza, eeia, media społecznościowe, model eeia, rozwój
Model EEIA służy do pomiaru skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
analiza konkurencji
Marka osobista i firmy

Analiza konkurencji.

  • Aleksadra Łuczak
  • 13 grudnia, 2022
  • biznes, działalność, konkurencja
To nic wstydliwego, aby czasem zerknąć na działania konkurencji, co więcej – jest to wręcz zalecane. Dzięki temu będziesz o krok przed innymi firmami!
Na co należy zwracać uwagę u konkurencji?
1f48e - Analiza konkurencji. Rozwiązania, taktykę → jakie działania podejmuje, na których platformach i za pomocą jakich narzędzi? Jak często publikują?
1f48e - Analiza konkurencji. Dane liczbowe → ile mają obserwatorów? Jakie jest zaangażowanie na ich profilach (polubienia, komentarze itp.)?
1f48e - Analiza konkurencji. Komunikację → jaki jest ton i język komunikacji? Jak odbiorcy na nią reagują?
1f48e - Analiza konkurencji. Treść → co przekazują odbiorcom i w jaki sposób? Jakie formaty wykorzystują (grafika, film itp.)?
Analiza strategii działań innych firm z Twojej branży może dać Ci wskazówkę, które rozwiązania się sprawdzają, a których lepiej unikać. Pamiętaj tylko, że nie chodzi o kopiowanie innych, a szukanie inspiracji do wymyślenia swoich treści.
A Ty? Podpatrujesz czasem konkurencję? 1f603 - Analiza konkurencji.
1f449 - Analiza konkurencji. Zaobserwuj nasz profil po więcej ciekawostek!
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
Kasia blog 1200×800 px 11 - Analiza konkurencji..
Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
mapa empatii
Marka osobista i firmy, Social Media

Mapa empatii.

  • Aleksadra Łuczak
  • 8 grudnia, 2022
  • klient, mapa empatii, media społecznościowe, social media
Mapa empatii to nic innego, jak narzędzie pozwalające zrozumieć klienta. Jej celem jest dogłębna analiza różnych aspektów funkcjonowania odbiorców tak, by na tej podstawie dostosować strategię biznesową, marketingową oraz komunikację marki do stylu życia i preferencji. Aby ją stworzyć, należy rozważyć różne punkty z życiorysu klienta, a następnie je zapisać.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Reguła niedostępności
Marka osobista i firmy

Reguła niedostępności.

  • Aleksadra Łuczak
  • 6 grudnia, 2022
  • reguła niedostępności, rozwój, rozwój marki, rozwój osobisty
Reguła niedostępności odnosi się do założenia, że ograniczona dostępność danego produktu lub usługi zwiększa jego atrakcyjność.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
klątwa wiedzy
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty

Klątwa wiedzy.

  • Aleksadra Łuczak
  • 2 grudnia, 2022
  • klątwa wiedzy, marketing, media społecznościowe, rozwój, wiedza
1f914 - Klątwa wiedzy. Czy kojarzysz taką sytuację, gdy opowiadasz komuś o danej rzeczy, a druga osoba patrzy się na Ciebie, jakbyś mówił/ a w innym języku…?

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
clickbait
Ogólne

Clickbait.

  • Aleksadra Łuczak
  • 29 listopada, 2022
Nawiązując do wcześniejszego wpisu na temat Fake news, warto dodać jeszcze kilka słów o powiązanym z nim zjawisku – tzw. „clickbait”.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
RTB - reasons to believe
Marka osobista i firmy, Social Media

RTB (Reasons to believe) – dlaczego Twój klient ma Ci zaufać?

  • Aleksadra Łuczak
  • 22 listopada, 2022
  • biznes, grupa docelowa, klient, reasons to believe, rozwój, rtb, zaufanie
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.
 

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
emoji marketing
Social Media

Emoji marketing

  • Aleksadra Łuczak
  • 18 listopada, 2022
  • emoji, emoji marketing, emotikony, marketing, media społecznościowe, social media
Emoji, jak ich nie lubić…? 1f642 - Emoji marketing1f600 - Emoji marketing1f929 - Emoji marketing
Dzięki tym małym ikonkom możemy wyrazić swój nastrój czy podkreślić treść komunikatu. Nadają słowom mniej formalny wydźwięk, przykuwają uwagę, angażują i angażują emocjonalnie.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności
Social Media

Sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności.

  • Aleksadra Łuczak
  • 10 listopada, 2022
  • budowanie społeczności, media społecznościowe, social media, społeczność
Miarą świadomości marki jest ilość osób, która o niej wie i ma wobec niej dane (najlepiej pozytywne) odczucia, a jednym ze składników budowania rozpoznawalności jest docieranie do nowych odbiorców i zatrzymywanie ich ze sobą na dłużej.

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
linkedin
Marka osobista i firmy, Social Media

Czy warto działać na Linkedin?

  • Aleksadra Łuczak
  • 8 listopada, 2022
  • LinkedIN, marka osobista, media społecznościowe, social media
Jak najlepiej wytłumaczyć osobie, która nie słyszała o Linkedin czym jest? 1f914 - Czy warto działać na Linkedin?
To taki Facebook ale biznesowy 1f604 - Czy warto działać na Linkedin?

Czytaj więcej
Udostępnij
Brak komentarzy
Wstecz 1 2 3 4 … 13 Dalej

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT