Witaj na naszej stronie. Pomagamy odkrywać marki z duszą.
Komunikacja treści i strategia w Social Media. Rozwojowy proces “Marki z duszą”, marketing i Social Media dla firm, tworzenie stron
Można działać w Social Media lub świadomie budować strategię, komunikację oraz markę w Internecie. Połączyłam wiedzę z rozwoju osobistego, psychologii inteligencji emocjonalnej ze strategią, marketingiem – czynnikami koniecznymi do zaistnienia, odniesienia sukcesu w Internecie. Tak świadomy proces budowania marki nazwałam Marki z duszą
Najpiękniejsze marki mają duszę oraz misję, a szczera intencja przyciąga klientów. Świadoma marka komunikuje swoje dlaczego, które inspiruje. Zna przewagę komunikacyjną. Jednak oprócz misji potrzebna jest komunikacja, marketing i strategia.
Skutecznie działamy w różnych branżach (m.in. psychologiczna, rozwojowa, gastronomiczna, budowlana, finansowa, beauty, produktowa, usługowa) i zapewniamy kompleksowy marketing – od prowadzenia profili Social Media po usługi, jak np. stworzenie lub odświeżenie strony internetowej, reklamy internetowe. Tworzymy strategię, budujemy marki, jesteśmy Twoim głosem w Internecie.
Nazywam się Katarzyna Rycharska, jestem trenerem, coachem, strategiem oraz właścicielem Agencji Marketingowej Coachbiz. Jako coach i mentor prowadzę marki. Świadoma marka komunikuje swoje dlaczego, które inspiruje. Zna przewagę komunikacyjną. Jednak oprócz misji potrzebna jest komunikacja, marketing i strategia. I tak powstał proces “Marki z duszą”, który łączy wszystkie elementy. Od początku, czyli poukładania zasobów, wyczyszczenia blokad, przekonań, nauki zarządzania emocjami, wreszcie zdobycia koniecznych umiejętności, jak np. komunikacja, pisanie, przemawianie i reklama. Proces kompletny. Od rozwoju po marketing i sprzedaż, by zbudować pracę pełną satysfakcji, odnieść sukces osobisty i finansowy. Towarzyszę w rozwoju osobistym i biznesowym, inspiruję i motywuję, uczę o inteligencji emocjonalnej. Jestem także twórcą wielu narzędzi coachingowych, które są wsparciem dla branży psychologicznej i coachingowej w pracy. Dzielę się wiedzą i doświadczeniem w sieci, wierzę, że to, co dajemy, wraca. Zapraszam do nas, rozgość się na naszej stronie, poznaj mnie i ludzi, którzy są dla mnie oparciem i odpowiedz, jak mogę Ci pomóc.
Rozpalamy marketing, marki z duszą – napisz do nas!
Konsultacje biznesowe
Zapraszam Cię na konsultację oraz coaching i mentoring, rozwiązanie Twoich problemów jest, tylko jeszcze go nie znalazłeś. Pomagam w biznesie, oraz rozwoju osobistym. Wzmacniam pewność siebie, osiąganie celów, pracuję z emocjami.
Szkolenia
Skorzystaj z bogatej oferty szkoleń. Dowiedz się jak zaistnieć i działać w Social Media, tworzyć skuteczne reklamy oraz budować markę osobistą i firmy, rozwijać inteligencję emocjonalną w biznesie.
Usługi
Możesz oprzeć się na moim doświadczeniu. Popracuj ze mną nad strategią Twojej marki, jej wizerunku i komunikacji. Zleć nam prowadzenie Twoich profili społecznościowych oraz reklam w Internecie czy copywritingu na bloga. Stwórz wyróżniającą stronę www. Postaw na kompleksowy marketing.
Z MOJEGO BLOGA
Co daje Google Guarantee?
Google Guarantee to funkcjonalność w ramach usług reklamowych Google Local Services. Poświadcza o gwarancji jakości oferowanych usług lub produktów przez daną firmę. Klient, gdy pierwszy raz ma kontakt z marką, nie ma jeszcze zbudowanego zaufania wobec niej. Z obawy przed możliwym oszustwem, czy złą jakością produktów i stratą pieniędzy, poszukuje dodatkowych potwierdzeń na wiarygodność oraz…
Efekt kuli śnieżnej.
O efekcie kuli śnieżnej w marketingu możemy mówić, gdy strategia działań zakłada początkowo koncentrację na mniejszych działaniach, które stopniowo są zwiększane poprzez regularne budowanie obecności marki oraz relacji z odbiorcami. Przykład? Tworzenie viralowych treści, które użytkownicy udostępniają. Wprawdzie wpisanie się w trend wymaga nakładu pracy czy kreatywności i nie zawsze udaje się za pierwszym razem,…
Jak budować lojalność wobec marki?
Brand Loyality, czyli lojalność klientów wobec marki to marzenie wielu przedsiębiorców. Rozwój przywiązania i pozytywnej relacji zapewnia bowiem powrót, by dokonać ponownych zakupów, co zapewnia stały zysk, dobrą reputację oraz przewagę nad konkurencją. Spójrzmy na to przez pryzmat praktyki. Jakie są tipy na zbudowanie lojalności klientów? Przede wszystkim należy zacząć od podstaw – nie zbudujesz…
Zaufali nam
ABY ZAPALAĆ INNYCH SAMEMU TRZEBA PŁONĄĆ
Jacek Walkiewicz