ROPO.





Pon - pt 8:00-20:00
Wydawać by się mogło, że marketing, którego celem jest wzrost popularności marki, nie ma nic wspólnego, z szeptaniem. Nic bardziej mylnego!
Ach, a dzisiaj mniej sentymentalnie. Tak od poniedziałku, mocne uderzenie, co by Was obudzić, lub uśpić długością. 😉 Jednak naprawdę to wersja okrojona. Ważna z pozycji świadomej marki. Komunikacja treści marki. Wymaga bardzo dużo intuicji i wyczucia. Szczególnie podczas sprzedaży, pamiętając o zasadzie, lubimy kupować, ale nie lubimy, jak nam się sprzedaje. …
Komunikacja marketingowa przekazuje odbiorcom najważniejsze informacje o działalności i ofercie danej firmy. To nieustanne kierowanie sygnałów do otoczenia, aby wzbudzać jego reakcję oraz uzyskać informację zwrotną.
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.
Jak sprzedawać, nie sprzedając w Internecie Znacie taki tytuł, jak sprzedawać nie sprzedając? Każdy tego pragnie. 😉 Misja, odkryte dlaczego robię to, co robię, czysta intencja, są bardzo ważne w budowaniu marki. Bez nich biznes nie przynosi według mnie, spełnienia. Jednak równie bardzo ważne, jest to, żeby marka zarabiała. Tymczasem, wśród moich klientów cały czas występuje problem…
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.