ROPO.

Research Online, Purchase Offline – Wyszukaj w Internecie, kup stacjonarnie. To zjawisko, w którym gromadzimy informacje na temat danego produktu w sieci, jednak zakupu dokonujemy na żywo.

Dlaczego tak się dzieje?
Często „sucha” wiedza, opis producenta i dane techniczne to za mało, aby przekonać nas do zakupu. Jako ludzie jesteśmy jednak wzrokowcami i potrzebujemy zobaczyć na własne oczy daną rzecz, aby przekonać się, że faktycznie spełnia nasze oczekiwania. Dodatkowo zakup w stacjonarnym sklepie daje możliwość porozmawiania z obsługą, a to świetna okazja, aby uzyskać odpowiedź na nurtujące nas kwestie.

Jednak możemy się także spotkać z odwrotnością tego zjawiska:
👇👇👇👇
podczas wycieczek do galerii handlowych często wpadają nam w oko różne, interesujące rzeczy.
Jednak przyznaj się, ile razy było tak, że zamiast pomaszerować prosto do kasy, pomyślałeś/aś: „kupię w Internecie, będzie taniej”?
W takiej sytuacji widzieliśmy już przedmiot, przekonaliśmy się, że nam się podoba i po ludzku szukamy oszczędności.
Która z sytuacji częściej u Ciebie występuje? 😀

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *