Wskaźnik ROI

Pon - pt 8:00-20:00
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
Persony to pewne modele klientów lub odbiorców z naszej grupy docelowej. Tworząc grupę docelową, zwykle koncentrujemy się na ogólnej sytuacji życiowej i danych demograficznych, a persony są bardziej szczegółową i rozbudowaną charakterystyką. Można wręcz powiedzieć, że nadaje się im całą osobowość i próbuje się uchwycić jak najwięcej jej aspektów. Tworząc persony, niejako wchodzimy w buty…
Dlaczego Starbucks jest jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie? Co sprawia, że ich klienci są tak lojalni? Odkryjmy tajemnice tego oszałamiającego sukcesu! Po pierwsze, Starbucks nie sprzedaje tylko kawy — sprzedaje całe doświadczenie. Ich koncepcja „trzeciego miejsca” to przestrzeń, gdzie klienci mogą poczuć się jak w domu, zrelaksować się, spotkać z przyjaciółmi i pracować….
Storytelling można przetłumaczyć jako ,,opowiadanie historii’’ i zalicza się do marketingu narracyjnego, który buduje relację odbiorców z marką za pomocą angażującej treści nawiązującej do oferowanych produktów lub usług.
Linkowanie to tworzenie sieci klikalnych odnośników wewnątrz strony internetowej lub poza nią.
Początek roku to dobra pora, aby zaplanować przyszłoroczne działania. Cele marki to bardzo ważny element całej strategii, gdyż określają, do jakichś standardów mają zmierzać jej działania. Cele najlepiej jest zapisać, ponieważ dzięki temu nie pogubimy się w swoich działaniach oraz będziemy mieli szansę na monitorowanie postępów i modyfikację planów w razie potrzeby.