Wskaźnik ROI
Pon - pt 8:00-20:00
Amazon został założony przez Jeffa Bezosa w 1994 r. i jest obecnie najpopularniejszym sklepem internetowym na świecie. Dla nas to możliwość wygodnych zakupów online, lecz stoi za tym cała strategia biznesowa i marketingowa oraz szereg działań ukierunkowanych na pozyskanie, czy zatrzymanie klientów. Co więc stoi za fenomenem firmy Amazon? Klient jest zawsze na pierwszym miejscu…
Ton komunikacji to sposób, w jaki wyrażamy nasze przesłanie i wartości. To nie tylko słowa, ale także styl, atmosfera i emocje, które pojawiają się w naszym przekazie do odbiorców. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ pozwala nam budować tożsamość marki, tworzyć relacje z klientami i wyróżniać się na rynku. O czym należy pamiętać? Ton komunikacji powinien…
Kompozycja marketingowa 4P znana jest również jako „marketingowy mix”, który składa się z kluczowych składników, które pozwalają wytyczyć strategie reklamowe i promocyjne marki. P – Product (produkt) — czyli usługi lub produkty, które firma oferuje. W tym punkcie zadaniem jest stworzenie takiej oferty, która zainteresuje wybraną grupę docelową lub odwrotnie — określenie grupy docelowej pod…
Wiele osób na samą myśl o konieczności stworzenia wpisu na social media przechodzą ciarki lub czują automatyczną niechęć. Często jest to związane z wcześniejszymi doświadczeniami i skojarzeniem tego procesu jako czegoś długotrwałego, wymagającego i zwyczajnie nieprzyjemnego. Oczywiście publikowanie w mediach społecznościowych to czynność, w której można nabrać wprawy, jednak są małe szanse na to, jeśli…
Jak być ekspertem w swojej firmie? Dziś wpis, który jest kontynuacją sobotniego postu. Jak poradzić sobie z porażką? Webinar za webinarem, szkolenie za szkoleniem, ekspert za ekspertem (następny Katarzyna :P), wszyscy mówią jak prowadzić biznes, żyć, a Ty nie wiesz już kogoś słuchać. Twój rozwój Nic nie jest złego w szkoleniach, nauce i rozwoju. Poszerzanie…
„Wybitni ludzie mają jedną wspólną cechę: absolutne poczucie misji” – Zig Ziglar Prowadzenie firmy to nie tylko oferowanie swoich produktów i usług, dbanie o łańcuch dostaw lub inne sprawy logistyczne, czy planowanie działań marketingowych. Bo przede wszystkim, za każdą marką stoją ludzie — ze swoimi pomysłami, marzeniami, celami, pasjami. I w tym miejscu powstaje misja…