Wskaźnik ROI
Pon - pt 8:00-20:00
Linkowanie to tworzenie sieci klikalnych odnośników wewnątrz strony internetowej lub poza nią.
Customer journey, czyli podróż klienta, to pojęcie opisujące cały proces, który klient przechodzi od momentu pierwszego kontaktu z marką aż po zakup i dalsze interakcje po nim. Jakie są etapy customer journey? Świadomość (Awareness) – klient dowiaduje się o istnieniu marki lub produktu. Firma musi przyciągnąć uwagę poprzez działania marketingowe, reklamy czy content marketing. Rozważanie (Consideration)…
Touchpoints, czyli punkty styku to fizyczne lub wirtualne miejsca i sytuacje, w których klient spotyka się z daną marką.
Posiadanie konta na Instagramie, niezależnie, czy jest ono prywatne, czy firmowe, wiąże się z zaakceptowaniem regulaminu serwisu — a ten zawiera szereg wytycznych co do nieakceptowanych działań, które mogą skutkować ograniczeniem lub nawet usunięciem konta. Czego należy unikać na Instagramie, by nie otrzymać Bana? Spamowania — lepiej postawić na jakość, nie ilość. A jeśli zależy…
Prawie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że Social Media niezbędne są w prowadzeniu biznesu. Internet na stałe wkroczył do naszych firm. Pozwala skutecznie budować markę, relacje z odbiorcami i sprzedawać. Jednak wiele osób nie może przełamać się i ma opór przed publicznym pokazywaniem się w Social Media. Oczywiście można oddać prowadzenie agencji od Social Media,…
Często można usłyszeć krążącą opinię, że Facebook już “umarł”. Jednak to bardzo duży mit, gdyż portal ten żyje i ma się bardzo dobrze! Obecność na Facebooku to nie tylko przestrzeń do prywatnego kontaktu ze znajomymi i rodziną, ale również miejsce prowadzenie i promowania swojego biznesu. Dla firmy często stanowi internetową wizytówkę, okazję do zaprezentowania produktów…