Wskaźnik ROI

Pon - pt 8:00-20:00
Niedawno poruszaliśmy kwestię wizytówki Google Moja Firma oraz tego, jak jej prawidłowa optymalizacja jest istotna dla rozwoju marki. Jest jednak jeszcze jedna BARDZO ważna sprawa, którą w tym temacie koniecznie należy omówić! Chcemy was ostrzec, zainspirowani własnym doświadczeniem.
Model EEIA służy do pomiaru skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych.
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…
Strategia jest planem działania, który jest koniecznością dla rozwoju każdej marki. Stanowi analizę sytuacji firmy, celów oraz metod na ich osiągnięcie. Jest swoistym drogowskazem, dzięki któremu możemy na bieżąco weryfikować, czy nasze działania są skuteczne, a także aktualizować jej wytyczne razem z dynamicznymi zmianami rynku. Dzięki dopracowanej strategii unikamy działania na oślep, co w wielu…
Research Online, Purchase Offline – Wyszukaj w Internecie, kup stacjonarnie. To zjawisko, w którym gromadzimy informacje na temat danego produktu w sieci, jednak zakupu dokonujemy na żywo.