Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć?






Pon - pt 8:00-20:00
Naming to proces nadawania nazw dla marki, firmy, produktu lub usługi. „Proces”, ponieważ wybór nazwy w większości przypadków nie jest dziełem przypadku, a wynikiem przemyślanej strategii.
Definicja marki osobistej Marka osobista to suma postrzegania nas przez innych. Świadoma swoich wartości, cech w tym minusów. Strategicznie komunikująca misję i wartości. Autentyczna co powoduje, że wizerunek jest silny, spójny i ciężko go zniszczyć. Jest tym co myślą, mówią na Twój temat inni. Misja autentycznej marki osobistej Realizacja potrzeb twojego Klienta, powinna wynikać z autentycznej misji….
Czy zdarzyło Ci się odrzucać oferty, ponieważ wolałeś uniknąć ryzyka? Strach przed zmianą… Występuje u większości z nas. Z tych powodów wiele osób nie podejmuje ryzyka, tkwi w niewygodnych układach np. nie zmienia znienawidzonej pracy. Dlaczego tak się dzieje? To co znane jest bezpieczniejsze, mimo, że czasem bolesne. Ryzyko straszniejsze niż niewygoda. Przeniesie strachu z…
Ach ta konkurencja. 😉 Kopiują, śledzą, ścigają się 😊 Zobacz film jak poradzić sobie z konkurencją?
Dlaczego Starbucks jest jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie? Co sprawia, że ich klienci są tak lojalni? Odkryjmy tajemnice tego oszałamiającego sukcesu! Po pierwsze, Starbucks nie sprzedaje tylko kawy — sprzedaje całe doświadczenie. Ich koncepcja „trzeciego miejsca” to przestrzeń, gdzie klienci mogą poczuć się jak w domu, zrelaksować się, spotkać z przyjaciółmi i pracować….
Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion. Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.