Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową?
Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć?
podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)
dane związane z życiem zawodowym (obejmowane stanowisko, wykształcenie)
jaka jest jego sytuacja życiowa i materialna
jakie wyznaje wartości i zasady moralne
jak dobrze zna branżę
jakie ma oczekiwania konsumenckie
jakie są problemy, które usługa/produkt pomoże rozwiązać
korzyści, jakie chce osiągnąć za pomocą produktu
Grup docelowych można przyjąć oczywiście kilka np. jednocześnie klient detaliczny i biznesowy
Wcieleniem grup docelowych są persony, których temat rozwinę przy kolejnym wpisie
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]