Grupa docelowa
|

Czy wiesz kto jest Twoją grupą docelową?

 

Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji.

Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć?

✅ podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)

✅ dane związane z życiem zawodowym (obejmowane stanowisko, wykształcenie)

✅ jaka jest jego sytuacja życiowa i materialna

✅ jakie wyznaje wartości i zasady moralne

✅ jak dobrze zna branżę

✅ jakie ma oczekiwania konsumenckie

✅ jakie są problemy, które usługa/produkt pomoże rozwiązać

✅ korzyści, jakie chce osiągnąć za pomocą produktu

Grup docelowych można przyjąć oczywiście kilka np. jednocześnie klient detaliczny i biznesowy

Wcieleniem grup docelowych są persony, których temat rozwinę przy kolejnym wpisie 🙂

Znajomość Twojego klienta pozwala na spełnienie jego oczekiwań, a także na realizację Twoich celów biznesowych. Każda ze stron na tym korzysta!
Potrzebujesz wsparcia? Chcesz, aby Twoja marka zyskała duszę? Zapraszam!
grupa docelowa

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *