coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa

Określ cele swojej marki!

O mnie /  Blog /  Określ cele swojej marki!
 
cele biznesowe
Marka osobista i firmy, Rozwój osobisty, Social Media

Określ cele swojej marki!

  • Aleksadra Łuczak
  • 28 kwietnia, 2022
  • biznes, cele biznesowe, cele marketingowe, cele marki, firma, marka, marketing, metoda smart, określanie celów, osiągnięcia, rozwój, SMART, sprzedaż, sukces, wyznaczanie celów, zarobek, zysk
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART.
1f4a1 - Określ cele swojej marki!Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc:
2705 - Określ cele swojej marki! S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony.
2705 - Określ cele swojej marki! M (Measurable / Mierzalny) – dobrze, aby został wyrażony za pomocą liczb lub skali procentowej. Umożliwi to sprawdzenie, czy podjęte działania dają rezultat.
2705 - Określ cele swojej marki! A (Achievable / Osiągalny) – stanowiący wyzwanie, ale jednak możliwy do osiągnięcia. Konieczna jest świadomość swoich „mocy przerobowych” oraz ograniczeń i słabych stron.
2705 - Określ cele swojej marki! R (Relevant / Istotny) – musi stanowić wartość dla osób, które będą go realizować. Marka i jej przedstawiciele muszą się z nim utożsamiać.
2705 - Określ cele swojej marki! T (Time-bound / Określony w czasie) – z tzw.,,deadline’em’’, posiadający konkretny termin zrealizowania.
Czy wiesz, co Twoja marka chce osiągnąć?
Jeśli całe serce wkładasz w aktywne prowadzenie swojej firmy i nie starcza Ci już przestrzeni, aby rozbijać jej strategię na czynniki pierwsze, zapraszam! Przyglądam się działalności od środka i kreuję marki z duszą. Dajesz swojej marce serce? Daj i duszę! 1f642 - Określ cele swojej marki!cb - Określ cele swojej marki!
Udostępnij

Brak komentarzy

Pozostaw komentarz Anuluj odpowiedź

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • Skuteczny copywriting — dlaczego jest tak ważny? 24 maja, 2022
  • Brand book – co to jest? 17 maja, 2022
  • Archetypy w strategii komunikacji marki. 10 maja, 2022
  • Persony — czym są i dlaczego warto je tworzyć? 4 maja, 2022

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.