coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Branża psychologiczna i rozwojowa

Jak nie tracić Klientów

O mnie /  Blog /  Jak nie tracić Klientów
 
biznes
Marka osobista i firmy, Refleksje

Jak nie tracić Klientów

  • Katarzyna
  • 28 listopada, 2017
  • biznes, jak nie tracić klientów

Jak nie tracić klientów

 

Usłyszałam kiedyś anegdotę od dealera samochodów, że do salonu przyszedł Pan, który wyglądał jakby skończył wykopki na polu. Nikt z obsługujących nie podszedł, oprócz mojego znajomego, który potraktował go z szacunkiem, jak każdego innego Klienta. Drobiazgowo opowiadał na temat najdroższego samochodu w salonie. Pan powiedział na koniec, proszę chwilę poczekać, poszedł do swojego starego, zardzewiałego auta, wrócił z siatką pieniędzy 1f642 - Jak nie tracić Klientów🙂 i oznajmił – kupuję.

Nigdy nie zamykam się na żadnego człowieka, nie oceniam, nie bagatelizuję, nie wiem czy nasze drogi się nie przetną, kogo on zna i czy nie zostanie przyjacielem, klientem, nauczycielem. 1f4a5 - Jak nie tracić Klientów💥

Spotkałam się niedawno z młodym “biznesmenem”, pamiętam byłam kiedyś jak On, dynamizm i niestety brak pokory 🙂

Podczas rozmowy został podjęty temat różnych organizacji networkingowych, stowarzyszeń pracodawców, wyraził się o nich niepochlebnie.

A jeśli należę do jednej z nich, a co jeżeli wśród  tych zgromadzeń jest ponad 50 Twoich klientów. Właśnie  być może stracił jednego, a przynajmniej zraził. Nigdy nie wiesz z kim rozmawiasz. Jeśli oferujesz usługi, czy sprzedajesz, kto od Ciebie kupi. Może to być Ukrainiec, Jehowy, otyły, ktokolwiek . Wyrażanie takich poglądów to zamykanie sobie drogi. Co jeśli to bardzo wrażliwy temat, dla Twojego potencjalnego Klienta. Pomijam już szacunek, biorę pod uwagę tylko kwestie biznesowe.

 

Znam oczywiście firmy, którzy współpracują wyłącznie z określoną grupą docelową, na przykład pracują w sektorze B2B. Nie oznacza to jednak braku dyplomacji, czy grzecznej odmowy. Ponieważ może ta osoba zna kogoś z kim współpracujesz, na złą opinię można szybko zapracować, gorzej przywrócić dobre imię.

 

 

 

Udostępnij

Brak komentarzy

Pozostaw komentarz Anuluj odpowiedź

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • CTA — czy zachęcasz odbiorców do działania? 21 czerwca, 2022
  • Influencer marketing — czym jest i jakie ma korzyści? 14 czerwca, 2022
  • Marka osobista — czy warto ją rozwijać? 7 czerwca, 2022
  • Na czym polega marketing szeptany ? 31 maja, 2022

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.