coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Jak Google może pracować dla Ciebie ?

O mnie /  Blog /  Jak Google może pracować dla Ciebie ?
 
Google
SEO

Jak Google może pracować dla Ciebie ?

  • Katarzyna
  • 29 listopada, 2017
  • Google +, wizytówka Google

Jak Google może pracować dla Ciebie ?

Nie pomyliłam tytułu :). Chciałam zwrócić uwagę na kilka moim zdaniem niedocenianych rzeczy.

Wizytówka Google

Bardzo mało popularna jeszcze forma reklamy, lecz ważna zarówno przy prezentacji firmy w Internecie, ale również brana pod uwagę przy pozycjonowaniu.  Wizytówka Google, możesz założyć ją pod tym linkiem:

https://www.google.pl/intl/pl_pl/business/

Wizytówka zostanie zweryfikowana i dostępna, po otrzymaniu kodu wysłanego na Twój adres przez Google i wpisaniu go przez Ciebie w odpowiednie miejsce.

wizytowka google 1 300x169 - Jak Google może pracować dla Ciebie ?

wizytowka google 2 300x169 - Jak Google może pracować dla Ciebie ?

Wizytówka pojawia się w Google przy wyszukiwaniu nazwy firmy. Ciekawą możliwością jest dodawanie aktualności w postaci postów, dzięki temu klient po wpisaniu nazwy Twojej firmy, widzi od razu aktualną ofertę, czy promocję. Wpisy dostępne są dwa tygodnie i dobrze jest za każdym razem dodawać nowe. Jeśli Google za darmo umożliwia promowanie tych usług, do dlaczego z tego nie skorzystać. Po każdym takim poście otrzymujesz maila,  ze statystykami odwiedzin i zachętę do dalszych działań. Widać więc jak bardzo Google zależy na tej opcji,  a używanie tego na pewno zostanie przez nich zauważone. 

Witryna internetowa Google

Szczególnie interesująca jest możliwość stworzenia witryny internetowej, która powstanie na adresie Google i będzie miała domenę (oprócz wybranej Twojej nazwy firmy) – business.site. Jest to alternatywa dla osób, których nie stać na zrobienie strony internetowej, a także kolejna forma promocji w Internecie. Co prawda to taki landing page, jednak ja zachęcam do intensywnej działalności w Google i korzystania z oferowanych przez nich usług, tym bardziej, że chcemy być widoczni na odpowiednich pozycjach.

 

Pamiętaj, adres firmy, nazwa strony oraz szczególnie numer telefonu musi być spójny z Twoją stroną oraz wizytówką i w każdym dodanym katalogu. Google to weryfikuje i ma to znaczenie dla pozycjonowania.

Google +

Jeden z  serwisów społecznościowych stworzony przez Google, ale mam wrażenie, że nie tak popularny jak Facebook czy Instagram, a szkoda :). Google również pomaga w pojawianiu się wpisów wśród naszych obserwatorów o ile, nie wyłączą powiadomień. Powiadomienia przy korzystaniu z komputerów stacjonarnych  może nie są tak imponujące, ponieważ pojawiają się w postaci dymka – dzwoneczka w narzędziach Google, czy na maila, ale w przypadku telefonów już tak, gdyż będą widoczne w aktualnościach, podobnie jak w przypadku subskrypcji z YouTube. Możemy dotrzeć do szerszej grupy i to za darmo, wystarczy, że publikujemy swoje wpisy w społecznościach i grupach. Jeśli Twój post będzie bardzo popularny, pojawi się w poleceniach Google.

Google + a pozycjonowanie

Wielokrotnie moje wpisy gdzie dodawałam adres danej strony jako odnośnik, pojawiały się w wynikach

Google Search Console

w opcji linków zewnętrznych prowadzących do witryny, a to oznacza, że ma to duże znaczenie dla pozycjonowania i według mnie największy wpływ w porównaniu z całym ruchem pochodzącym z serwisów społecznościowych, których oddziaływanie dla pozycjonowania określa się na 3-4 %.

Reasumując Google kładzie duży nacisk na rozwój swoich usług, proponując darmową ich promocję oraz dodatkowo poprawę pozycjonowania strony. Prawie każdy z nas ma już adres na “gmail” i duża część Google +, zachęcam więc , jeśli można,  to czemu nie skorzystać, że Google będzie dla nas pracować 😉

 

Udostępnij

2 komentarze

  • Zgred
    Zgred
    30.11.2017

    Google moja firma umożliwia stworzenie własnej strony. Niestety przez to cierpi ruch do naszego serwisu. Trzeba bardzo mocno zastanowić się nad uruchomieniem takiegoż tworu. Z moich testów wynika iż nie warto tego mieć. Lepiej w mapach i wizytówce podawać własny adres www.

    Odpowiedz
    • Katarzyna
      Katarzyna
      30.11.2017

      Hmm ciekawe, nie zaobserwowałam, muszę po testować, dzięki

      Odpowiedz

Pozostaw komentarz Anuluj odpowiedź

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT