|

Jak zoptymalizować Wizytówkę Google Moja Firma?

Wizytówka Google Moja Firma to jedno z kluczowych miejsc dla firmy w Internecie, niestety bardzo często zostaje zaniedbana, a przecież z reguły, gdy wyszukujemy jakiegoś produktu lub usługi, to kierujemy pierwsze kroki właśnie w stronę zapytania w wyszukiwarce.

Wizytówka jest darmowa, a może przynieść wiele korzyści dla firmy:
🔹 buduje rozpoznawalność i świadomość marki;
🔹 pozwala zyskać nowych klientów;
🔹 umożliwia ocenę firmy przez klientów;
🔹 prezentuje w czytelny sposób dane kontaktowe;
🔹 daje możliwość przekierowania na stronę internetową;
🔹 zwiększa wiarygodność firmy;
🔹 daje podgląd statystyk;
🔹 wyświetla listę usług i produktów.

Jak zatem zoptymalizować Wizytówkę?
Przede wszystkim trzeba starannie uzupełnić profil o prawidłowe dane (jak np.: adres, telefon, strona www). Dobrze także dodać jakościowe zdjęcia lub grafikę prezentujące firmę, a także ofertę produktów i usług. Nie można zapomnieć o umieszczeniu słów kluczowych w opisać związanych z charakterem działalności. Opinie zadowolonych klientów mogą wzmocnić pozytywny wizerunek, warto więc zachęcać ich do dodawania swoich recenzji — przy czym na każdą z nich polecamy udzielić odpowiedzi. Również opcja publikowania aktualności ma wpływ na pozycjonowanie profilu i odbiór potencjalnych klientów, można w nich informować o nowościach, ważnych wydarzeniach, promocjach itp.

Czy Twoja firma posiada taką Wizytówkę?

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *