Brand promise.
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów:
na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią;
jaką jakość produktów lub usług otrzymają;
jakie będą ceny.
O czym warto pamiętać?
Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem;
powinna być ona możliwa do spełnienia;
marka musi dołożyć wszelkich starań, by ją spełnić i nie zawieść oczekiwań oraz zaufania odbiorców;
obietnica powinna być oryginalna, zapewniać klientom coś, czego nie da konkurencja;
brand promise musi być spójna z marką – jej wartościami, misją, wizerunkiem itd.;
należy dostosować ją do potrzeb, problemów i marzeń grupy docelowej.
Obecność obietnicy buduje zainteresowanie – przyciąga ludzi, co daje szansę zbudowania z nimi trwałej relacji, a tym samym uzyskania grona lojalnych klientów.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy