|

Brand promise.

Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów:
▪ na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią;
▪ jaką jakość produktów lub usług otrzymają;
▪ jakie będą ceny.

O czym warto pamiętać?
🗨 Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem;
🗨 powinna być ona możliwa do spełnienia;
🗨 marka musi dołożyć wszelkich starań, by ją spełnić i nie zawieść oczekiwań oraz zaufania odbiorców;
🗨 obietnica powinna być oryginalna, zapewniać klientom coś, czego nie da konkurencja;
🗨 brand promise musi być spójna z marką – jej wartościami, misją, wizerunkiem itd.;
🗨 należy dostosować ją do potrzeb, problemów i marzeń grupy docelowej.

Obecność obietnicy buduje zainteresowanie – przyciąga ludzi, co daje szansę zbudowania z nimi trwałej relacji, a tym samym uzyskania grona lojalnych klientów.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *