Customer Experience.
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
Nie chodzi o to, aby „atakować” klienta z każdej strony i dosłownie wyskakiwać mu z lodówki. Sęk w tym, aby dostosować przekaz do swoich klientów. Zatem pozytywny odbiór marki na różnych punktach styku (więcej na ich temat w poprzednim wpisie
) jest możliwy dzięki znajomości swojej grupy docelowej.

Musisz myśleć jak Twój klient — postawić się na jego miejscu i zastanowić, jakie byś miał oczekiwania i jak Ty byś chciał być potraktowany. Bardzo ważne jest, aby udział w procesie tworzenia dobrych doświadczeń brał udział cały zespół — a przynajmniej każda osoba, z którą odbiorca może mieć kontakt.
?


Dbaj o swojego klienta, nawet jeśli jeszcze nim nie jest i pamiętaj, że emocje mają bardzo duże znaczenie dla decyzji zakupowych! 

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Brak komentarzy