Customer Experience.
Pon - pt 8:00-20:00
Ach, a dzisiaj mniej sentymentalnie. Tak od poniedziałku, mocne uderzenie, co by Was obudzić, lub uśpić długością. 😉 Jednak naprawdę to wersja okrojona. Ważna z pozycji świadomej marki. Komunikacja treści marki. Wymaga bardzo dużo intuicji i wyczucia. Szczególnie podczas sprzedaży, pamiętając o zasadzie, lubimy kupować, ale nie lubimy, jak nam się sprzedaje. …
Czy zdarzyło Ci się kiedyś doświadczać negatywnych skutków braku dobrej organizacji? No to mamy dla Ciebie rozwiązanie — spróbuj tworzenia Moodboardów! Moodboard, dosłownie można przetłumaczyć jako „tablica nastroju”, jednak w praktyce jest to raczej przestrzeń, która pozwala zorganizować pomysły i zebrać inspirację, przypominająca kolaż złożony z różnych grafik oraz zdjęć. Warto takie rozwiązanie zastosować, gdy…
Budujesz markę, ale czy masz pewność, że zostaje ona w pamięci Twoich klientów? A znasz takie pojęcie jak „Brand Recall”? Jeśli nie, to już wyjaśniamy, co oznacza Brand Recall to zdolność konsumenta do rozpoznawania i przypominania sobie konkretnej marki w określonym kontekście. Innymi słowy, to, wskaźnik, czy Twoja marka zostaje w pamięci potencjalnych klientów, gdy…
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…
Wizytówka Google Moja Firma to jedno z kluczowych miejsc dla firmy w Internecie, niestety bardzo często zostaje zaniedbana, a przecież z reguły, gdy wyszukujemy jakiegoś produktu lub usługi, to kierujemy pierwsze kroki właśnie w stronę zapytania w wyszukiwarce. Wizytówka jest darmowa, a może przynieść wiele korzyści dla firmy: buduje rozpoznawalność i świadomość marki; pozwala zyskać nowych klientów; umożliwia…
„𝑁𝑖𝑒𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑗𝑎𝑘 𝑜 𝑡𝑜𝑏𝑖𝑒 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑎̨, 𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑏𝑦 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑙𝑖”…? Okazuje się, że nie do końca… Wprawdzie rozgłos często jest pożądany przez marki próbujące wypromować swoje produkty lub usługi, to jednak dążenie do wzbudzenia kontrowersji, oburzenia, czy niesmaku nie jest dobrym działaniem. Chociaż nazwa firmy dotrze do szerszego grona odbiorców, jednak po pierwsze, to nie jest typowo…