coachbiz-logocoachbiz-logo
Zadzwoń i zapytaj
+48 577 853 535
Jestem dostępna w godzinach
Pon - pt 8:00-20:00
Pozostań w kontakcie
k.rycharska@coachbiz.pl
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media
Katarzyna Rycharska Katarzyna Rycharska
  • Witaj
  • O nas
  • Oferta
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt
  • Konsultacja
  • Sklep
  • Social media dla branży psychologicznej i rozwojowej
  • Prowadzenie profili Social Media

Customer Experience.

O mnie /  Blog /  Customer Experience.
 
customer experience
Marka osobista i firmy

Customer Experience.

  • Aleksadra Łuczak
  • 17 stycznia, 2023
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.

Nie chodzi o to, aby „atakować” klienta z każdej strony i dosłownie wyskakiwać mu z lodówki. Sęk w tym, aby dostosować przekaz do swoich klientów. Zatem pozytywny odbiór marki na różnych punktach styku (więcej na ich temat w poprzednim wpisie 1f642 - Customer Experience. ) jest możliwy dzięki znajomości swojej grupy docelowej.

Musisz myśleć jak Twój klient — postawić się na jego miejscu i zastanowić, jakie byś miał oczekiwania i jak Ty byś chciał być potraktowany. Bardzo ważne jest, aby udział w procesie tworzenia dobrych doświadczeń brał udział cały zespół — a przynajmniej każda osoba, z którą odbiorca może mieć kontakt.
?

1f449 - Customer Experience. Ano wyobraźmy sobie sytuację, że Pani X trafiła na profil butiku z odzieżą Y – jest zachwycona prezentowanymi stylizacjami, a i sposób komunikacji do niej trafia, wchodzi więc na stronę internetową marki, aby przejrzeć całą ofertę. Znalazła nawet kilka faworytów, jednak nie doszukała się szczegółowej rozmiarówki, więc odłożyła zakupy. Za sprawą remarketingu ponownie zetknęła się z ubraniami butiku Y, a że miała akurat wolną chwilę, to postanowiła skorzystać z zakładki „kontakt” i zadzwonić, dopytać o wymiary. Niestety bardzo długo czekała na połączenie, a gdy już ktoś odebrał, to potraktował ją bardzo oschle i niechętnie udzielał odpowiedzi na nurtujące Panią X kwestie.

2753 - Customer Experience. Czy Pani X kupiła coś z tego sklepu? Nie. Jedno złe wrażenie przyćmiło wszystkie poprzednie dobre.
Dbaj o swojego klienta, nawet jeśli jeszcze nim nie jest i pamiętaj, że emocje mają bardzo duże znaczenie dla decyzji zakupowych! 263a - Customer Experience.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
Kasia blog 1200×800 px 21 1 - Customer Experience.
Udostępnij

Brak komentarzy

Pozostaw komentarz Anuluj odpowiedź

SZUKAJ

KATEGORIE

  • Emocje, inteligencja emocjonalna
  • Marka osobista i firmy
  • Ogólne
  • Refleksje
  • Rozwój osobisty
  • SEO
  • Social Media

Newsletter

OSTATNIE WPISY

  • ROPO. 1 lutego, 2023
  • Wskaźnik ROI 27 stycznia, 2023
  • Marketing na Pinterest. 19 stycznia, 2023
  • Customer Experience. 17 stycznia, 2023

Weź biznes w swoje ręce i napisz do mnie!

Kontakt

O MNIE

Powiedz jaki masz problem i w czym mogłabym Ci pomóc. Możesz spodziewać się ciężkiej pracy, prawdy, autentyczności, wiedzy i wsparcia. Skutecznie pomagam w biznesie i marketingu firmy.

OFERTA

KONSULTACJE BIZNESOWE

SZKOLENIA

USŁUGI

WAŻNE LINKI

  • Koszyk
  • Zamówienie
  • Regulamin
  • Klauzula RODO
  • Kontakt

ZNAJDZIESZ MNIE TU

ul. Kossaka 72
85-307, Bydgoszcz
woj. Kujawsko-pomorskie
Polska

(+48) 577 853 535

k.rycharska@coachbiz.pl

  • facebook
  • facebook-alt
  • linkedin
  • instagram
  • youtube
  • tiktok

© 2017 coachbiz.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.
Ustawienia cookiesAkceptuję cookies
Zarządzaj zgodami

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT