Punkty styku klienta z marką.
Pon - pt 8:00-20:00
Autentyczna marka Zajmuję się tym tematem, ponieważ ma wpływ nie tylko na markę osobistą, ale i jakość życia. Wpis oparty o wiele smutnych historii. Zebrałam moje obserwacje i doświadczenie w punkty. Co powoduje bycie nieautentycznym? ✔️Niezadowolenie z życia osobistego, Brak wewnętrznego poukładania, chęci przykrycia, zakładanie masek przed innymi, udawanie, że wszystko jest w porządku. Składa…
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
Definicja marki osobistej Marka osobista to suma postrzegania nas przez innych. Świadoma swoich wartości, cech w tym minusów. Strategicznie komunikująca misję i wartości. Autentyczna co powoduje, że wizerunek jest silny, spójny i ciężko go zniszczyć. Jest tym co myślą, mówią na Twój temat inni. Misja autentycznej marki osobistej Realizacja potrzeb twojego Klienta, powinna wynikać z autentycznej misji….
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.
Leady sprzedażowe to potencjalni klienci, którzy wykazali zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami, zostawiając jednocześnie swoje dane, umożliwiające kontakt w celu sfinalizowania transakcji. Dlaczego leady sprzedażowe są ważne?– Zwiększają szanse na sprzedaż;– to optymalizacja kosztów poprzez koncentrację na zainteresowanych osobach;– pozwalają na budowanie długoterminowych relacji i lojalności. Jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe? Poniżej kilka sposobów: Strona…
Duży ruch na stronie internetowej jest bardzo ważny dla większości marek, umożliwiając im realizację celów biznesowych. Jakie strategie warto wziąć pod uwagę? SEO (Search Engine Optimization) — optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych to podstawa. Koncentracją na słowach kluczowych, optymalizacji treści i link buildingu poprawia pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Content marketing — regularne publikowanie…