Punkty styku klienta z marką.

Pon - pt 8:00-20:00
✔️ Autentyczność – odbiorca rozpozna fałsz. Ponadto zakładanie masek bardzo obciąża nasz organizm, nie prowadzi nas do spełnionego biznesu i życia. Powstaje wewnętrzny konflikt. Zastanów się dlaczego musisz kreować, czy to brak pewności siebie, że prawdziwy Ty, nie przekonana odbiorców, nie jest tak atrakcyjny i musisz udawać kogoś innego? Warto to przepracować. Być może nosisz w…
ROI to skrót od angielskiego: return on investment. Można to przetłumaczyć jako zwrot z inwestycji, czyli miarę do oceny skuteczności podjętych działań. Daje informację, czy opłacało się podejmować dane kroki oraz, czy pożądane cele zostały zrealizowane w odpowiednim stopniu.
Jak być ekspertem w swojej firmie? Dziś wpis, który jest kontynuacją sobotniego postu. Jak poradzić sobie z porażką? Webinar za webinarem, szkolenie za szkoleniem, ekspert za ekspertem (następny Katarzyna :P), wszyscy mówią jak prowadzić biznes, żyć, a Ty nie wiesz już kogoś słuchać. Twój rozwój Nic nie jest złego w szkoleniach, nauce i rozwoju. Poszerzanie…
Analiza PESTEL jest narzędziem służącym do badania tego, co się dzieje w środowisku zewnętrznym firmy. Pozwala na analizę wpływu otoczenia na procesy dziejące się wewnątrz. Podczas tej analizy uwzględnia się czynniki: P — political — polityczne; E — economic — ekonomiczne; S — social — społeczne; T — technological — technologiczne; E — environmental —…
Big Idea to esencja, dusza i sedno marki. To to, co czyni ją rozpoznawalną oraz pozwala wyróżnić się spośród konkurencji. To koncepcja, która inspiruje i budzi emocje zarówno w naszych klientach, jak i w naszych pracownikach. Big Idea marki to jak wizja, która sprawia, że nasza firma staje się nie tylko produktem lub usługą, ale…
Copywriting polega na pisaniu funkcjonalnych tekstów, których rolą jest zwrócenie uwagi czytelnika oraz zachęcenie go do wykonania określonego działania. Spotykamy się z nimi niemal w każdym zakątku Internetu — na blogach, forach, stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.