Strategia promocji

Pon - pt 8:00-20:00
Autentyczność w biznesie, a wizerunek marki w Internecie Do napisania tego postu skłoniły mnie wątpliwości mojego znajomego i moich Klientów: Zadano mi pytanie Nie wiem jaki mam być, mam specyficzne poczucie humoru, jednak pokazywane w Internecie sprawia, że jestem oceniany jako nieprofesjonalny? Jak zachować balans, między byciem autentycznym, sobą, a wizerunkiem, marką. Jak komunikować? Czy…
Prowadzisz profil swojej marki już jakiś czas, jednak zauważasz, że aktywność nie jest taka jak kiedyś, odbiorcy nie udzielają się pod Twoimi publikacjami, czy wręcz przestają Cię obserwować. Dlaczego tak się dzieje?
Reklama internetowa to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi promocji marki, które umożliwia docieranie do klientów, wyprzedzanie konkurencji i osiąganie celów biznesowych. Istnieje wiele różnych modeli rozliczeń, pozwalających dostosować strategię reklamową do indywidualnych potrzeb i budżetu firmy. Oto kilka z najpopularniejszych metod: CPC (Cost per Click) – w tym modelu płacisz tylko za kliknięcie w Twoją…
Brand promise, czyli obietnica marki to element tworzący tożsamość firmy. Określa, jakie zobowiązania podejmuje ona wobec swoich klientów: na co mogą liczyć podczas kontaktu z nią; jaką jakość produktów lub usług otrzymają; jakie będą ceny. O czym warto pamiętać? Obietnicę należy komunikować często, na każdym kanale obecności firmy oraz podczas każdego kontaktu z klientem; powinna być ona możliwa do spełnienia; marka…
Wiele osób, które prowadzą swój biznes w mediach społecznościowych, z pewnością natknęło się na magiczne hasło „promuj post”. Opcja ta wydaje się łatwym i szybkim sposobem na zwiększenie zasięgu dla danej publikacji — ale czy aby na pewno jest tak genialna? Otóż naszym zdaniem znacznie lepiej skorzystać z menadżera reklam podczas planowania kampanii. Dlaczego? umożliwia wybór…
Tuż po okresie świątecznym wiele sieci handlowych rozpoczyna sezonową wyprzedaż. Dla nas-klientów wydaje się to być wspaniałą okazją, aby kupić wymarzone rzeczy. Ale czy aby na pewno w praktyce jest tak kolorowo…?