strategia promocji
|

Strategia promocji

Promocja to proces polegający na oddziaływaniu na odbiorców poprzez zwiększenie świadomości marki i oferowanego produktu, czy usługi. Jej celem jest zainteresowanie ofertą, wzrost popytu na nią, a finalnie powiększenie zysków firmy.
 

Każda marka wymaga odmiennej strategii promocji, która będzie dostosowana zarówno do obszaru jej działalności, jak i charakterystyki potencjalnego klienta. Podczas jej tworzenia należy wziąć pod uwagę działania jak:
✅określenie grupy odbiorców
✅podjęcie decyzji, jaki produkt lub usługa będzie promowany
✅kreacja przekazu
✅ustalenie budżetu
✅wybór kanałów komunikacji
✅wyznaczenie celów działań
 

Dodatkowo skuteczność promocji należy regularnie mierzyć (np. poprzez sprawdzanie statystyk), aby w razie potrzeby móc ją zmodyfikować i zwiększyć skuteczność oddziaływań.
 

ZAPRASZAMY PO SKUTECZNĄ STRATEGIĘ ☺
 

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *