sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności

Sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności.

Miarą świadomości marki jest ilość osób, która o niej wie i ma wobec niej dane (najlepiej pozytywne) odczucia, a jednym ze składników budowania rozpoznawalności jest docieranie do nowych odbiorców i zatrzymywanie ich ze sobą na dłużej.

 
Jeśli chcesz, żeby Twój profil rósł w siłę, to koniecznie pamiętaj o:

 
👉 regularnym publikowaniu treści, które dają wartość (np. wiedzę, humor);
👉 nagrywaniu stories/ relacji – pokazując kulisy działalności marki;
👉 udzielaniu się na innych profilach – to sposób, żeby zostać zauważonym. Komentuj, lajkuj, chwal (autentycznie!);
👉 aktywizuj odbiorców – zadawaj pytania, stosuj CTA, czy wykorzystuj wewnętrzne funkcje portali (np. naklejki na stories);
👉 współtwórz treść z innymi profilami – dotrzesz do większej grupy odbiorców;
👉 systematycznie odpisuj na wiadomości i komentarze;
👉 dbaj o estetyczny wygląd profilu i spójną identyfikację wizualną;

 
A wy? Jakie macie sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności? Dajcie znać w komentarzu! 😀
 
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *