Sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności.
Pon - pt 8:00-20:00
Ach ta konkurencja. 😉 Kopiują, śledzą, ścigają się 😊 Zobacz film jak poradzić sobie z konkurencją?
Kluczem do skuteczności jest dostosowanie się do grupy docelowej — tj. używanie odpowiedniego rodzaju komunikacji na kanałach, w których przebywają. Tak, to jak najbardziej prawda. Jednak poza tym należy uważać, aby nie dopuścić do rutyny, gdyż odbiorcy szybko stracą zainteresowanie powtarzalnymi treściami. Dobrym działaniem, aby urozmaicić publikowane treści będzie korzystanie z różnych formatów publikacji. Jak…
Facebook Audience Network to potężne narzędzie, które umożliwia promowanie swoich produktów i usług nie tylko na Facebooku, ale także na zewnętrznych stronach internetowych oraz w aplikacjach! To platforma reklamowa, która zwiększa zasięg kampanii poza granice samego Facebooka. Twoje reklamy mogą być wyświetlane na setkach tysięcy witryn i aplikacji, z którymi platforma ma umowę partnerską. Jakie…
Reklama internetowa to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi promocji marki, które umożliwia docieranie do klientów, wyprzedzanie konkurencji i osiąganie celów biznesowych. Istnieje wiele różnych modeli rozliczeń, pozwalających dostosować strategię reklamową do indywidualnych potrzeb i budżetu firmy. Oto kilka z najpopularniejszych metod: CPC (Cost per Click) – w tym modelu płacisz tylko za kliknięcie w Twoją…
Jak sprzedawać, nie sprzedając w Internecie Znacie taki tytuł, jak sprzedawać nie sprzedając? Każdy tego pragnie. 😉 Misja, odkryte dlaczego robię to, co robię, czysta intencja, są bardzo ważne w budowaniu marki. Bez nich biznes nie przynosi według mnie, spełnienia. Jednak równie bardzo ważne, jest to, żeby marka zarabiała. Tymczasem, wśród moich klientów cały czas występuje problem…
Dlaczego Starbucks jest jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie? Co sprawia, że ich klienci są tak lojalni? Odkryjmy tajemnice tego oszałamiającego sukcesu! Po pierwsze, Starbucks nie sprzedaje tylko kawy — sprzedaje całe doświadczenie. Ich koncepcja „trzeciego miejsca” to przestrzeń, gdzie klienci mogą poczuć się jak w domu, zrelaksować się, spotkać z przyjaciółmi i pracować….