Sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności.

Pon - pt 8:00-20:00
Trzy aspekty, które uwolnią Cię i mają wpływ na silną markę Wstyd Kiedyś czułam wstyd, że coś nie wypada. Wstydzić się siebie? 😊 Wstydzić się bo ktoś uważa, że jestem śmieszna? 😊 Najbardziej w swojej głowie, słysząc to. 😉 Pamiętam, a czasem zapominam. Nadmierny słowotok, niby niechcące zaznaczanie ważnych dla mnie informacji, żeby pokazać światu jaka jestem dobra, inteligentna,…
Wydawać by się mogło, że marketing, którego celem jest wzrost popularności marki, nie ma nic wspólnego, z szeptaniem. Nic bardziej mylnego!
9 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania na Facebooku Korzystanie z guziczka promuj post (nie chcemy dotrzeć do każdego odbiorcy, „który lajkuje wszystko jak leci”, tylko znaleźć najlepszą grupę docelową). Nie wybieranie grupy docelowej pod względem zainteresowań, lokalizacji, płci, wieku. Wybieranie zbyt dużej grupy docelowej. Nie kadrowanie reklam, każde urządzenie (tablet, mobile, komputer, reklama z boku)…
Jak zaistnieć w LinkedIN Z tego live dowiesz się. ✔ Jak powinien wyglądać profil? ✔ hasztagi czy ważne, jak je szukać ✔ Co publikować i ile? ✔ Ja zbudować markę na LinkedIN. ✔ Czy wybrać profil zawodowy czy prywatny? ✔ Jak poszerzać grupę odbiorców. ✔ Czy LinkedIN sprzedaje. Rozmowa z Katarzynę Rycharską z Martą Olesik.
1. Marketing barw Jak przygotować grafikę na Facebooka? Niewątpliwie zdjęcie przygotowane do napisanej treści jest pierwszym elementem, jakie widzi odbiorca. To Twoje być lub nie, do zachęty odbiorcy przeczytania tekstu reklamy czy postu. Nie bez powodu mówi się, iż jedno zdjęcie wystarczy za milion słów. Grafika musi być więc dopracowana, spójna z Tobą i Twoim…
Mapa empatii to nic innego, jak narzędzie pozwalające zrozumieć klienta. Jej celem jest dogłębna analiza różnych aspektów funkcjonowania odbiorców tak, by na tej podstawie dostosować strategię biznesową, marketingową oraz komunikację marki do stylu życia i preferencji. Aby ją stworzyć, należy rozważyć różne punkty z życiorysu klienta, a następnie je zapisać.