Dlaczego odbiorcy przestają być aktywni?
odbiorcy,mediaspołecznościowe,marketing,
Pon - pt 8:00-20:00
odbiorcy,mediaspołecznościowe,marketing,
Coraz częściej możemy usłyszeć termin „personal branding”. Nie bez powodu, bo wzrasta społeczna świadomość na temat roli własnego wizerunku w biznesie.
Czy zdarzyło Ci się kiedyś doświadczać negatywnych skutków braku dobrej organizacji? No to mamy dla Ciebie rozwiązanie — spróbuj tworzenia Moodboardów! Moodboard, dosłownie można przetłumaczyć jako „tablica nastroju”, jednak w praktyce jest to raczej przestrzeń, która pozwala zorganizować pomysły i zebrać inspirację, przypominająca kolaż złożony z różnych grafik oraz zdjęć. Warto takie rozwiązanie zastosować, gdy…
Sukces nie przychodzi znikąd, a za każdym dochodowym biznesem stoi osoba lub osoby, które kiedyś wyszły ze strefy komfortu. Peter Drucker miał absolutnie rację, mówiąc: „Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję.” Wiesz, co oznacza ta odważna decyzja? To moment, w którym postanawiasz zaryzykować, pójść…
W ostatnim czasie obserwujemy prawdziwą plagę, jeśli chodzi o phishing na Facebooku. To rodzaj cyberataku, który polega na wyłudzaniu poufnych informacji, takich jak dane logowania czy numery kart kredytowych, poprzez fałszywe wiadomości oraz przekierowania na niebezpieczne witryny internetowe. Atakujący często podszywają się pod zaufane instytucje, próbując nakłonić do kliknięcia linku lub podania wrażliwych danych. Jak…
Buzzword, to słowo, które w stosunkowo krótkim czasie zdobyło dużą popularność i każdy chce go używać. Jedni mówią, że ich popularność jest zasługą specjalistów od marketingu, inni, że tzw. virlau, jaki poszedł wśród społeczeństwa. W każdym razie jest to lingwistyczny trend, słowo-wytrych, które nadaje komunikacji inną energię i zwiększa atrakcyjność przekazu. Przykłady? Oto kilka perełek…
Strategia Flywheel (Koła zamachowego) w ostatnich latach zyskała ogromne uznanie w świecie biznesu. Podejście to skupia się na budowaniu trwałej i dynamicznej spirali sukcesu — ale na czym tak naprawdę polega? W przeciwieństwie do tradycyjnego lejka sprzedażowego strategia Flywheel koncentruje się na ciągłym rozwoju i wzmacnianiu trzech kluczowych obszarów: zaangażowania klienta, sprzedaży i satysfakcji. Działania…