Dlaczego odbiorcy przestają być aktywni?

Prowadzisz profil swojej marki już jakiś czas, jednak zauważasz, że aktywność nie jest taka jak kiedyś, odbiorcy nie udzielają się pod Twoimi publikacjami, czy wręcz przestają Cię obserwować. Dlaczego tak się dzieje?

❌ długo nie dodawałeś/ aś publikacji;
❌ konkurencja robi ciekawsze rzeczy;
❌ nie nadążasz za trendami;
❌ powtarzalność treści;
❌ brak CTA;
❌ koncentrujesz się na sobie zamiast na odbiorcach;
❌ nie wykorzystujesz wszystkich możliwości np. relacji, rolek;
❌ trzymasz się utartego schematu;
❌ działasz wbrew sobie.

Obecność w social media to swego rodzaju praca, na którą trzeba poświęcić czas oraz w którą trzeba włożyć zaangażowanie. Na różnych platformach jest wiele profili, które dotyczą podobnej tematyki, co Twój, dlatego trzeba zawsze być o krok przed konkurencją.

Spotkał Cię spadek zainteresowania obserwujących? Jak sobie z tym poradziłeś/ aś?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

odbiorcy,mediaspołecznościowe,marketing,

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *