|

Czy sztuczna inteligencja zastąpi specjalistów od marketingu?

Praktycznie w każdej dziedzinie życia możemy obserwować dynamiczny postęp technologiczny, nie inaczej jest z marketingiem, w którym również coraz częściej korzysta się z możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja. Jednak czy sama technologia sprawia, że nie jest już potrzebny człowiek do pracy…?

Nie, a przynajmniej na ten moment 🙂

Sztuczna inteligencja daje różnorodne możliwości jak np.:
◾ mailing;
◾ kampanie reklamowe;
◾ tworzenie tekstów i grafiki;
◾ chatboty;
◾ spersonalizowane rekomendacje dla klientów.

Tylko że mimo wszystko te działania wymagają strategii i podjęcia wielu decyzji:
💭 do kogo się chcemy zwracać?
💭 jaki mamy budżet?
💭 jak intensywna ma być nasza aktywność?
tak więc konieczny jest człowiek, który to wszystko zaplanuje. Bezgraniczne zaufanie do technologii również może skończyć się porażką, ponieważ są to stosunkowo nowe rozwiązania, nad którymi trzeba czuwać, aby wyeliminować błędy.

Dodatkowo nic nie zastąpi kontaktu z człowiekiem, który Cię wysłucha, podpowie, z którym przeprowadzisz burzę mózgów na temat najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy 🙂
Sztuczna inteligencja? TAK, ale jako wsparcie! 🙂

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *