Czy sztuczna inteligencja zastąpi specjalistów od marketingu?
Pon - pt 8:00-20:00
Analiza potrzeb klienta to kluczowy krok na drodze do sukcesu, ponieważ to właśnie wnikliwe zrozumienie potrzeb Twojej grupy docelowej stanowi fundament skutecznej strategii. To proces, który pozwala zidentyfikować i ocenić, czego Twoi potencjalni klienci naprawdę pragną. Dlaczego to ważne? Bo dobrze przeprowadzona analiza to fundament do efektywnych działań. Jak analizować potrzeby grupy docelowej? – Stwórz…
Pierwszymi określeniami, które przychodzą na myśl, w związku z hasłem „ambient marketing” są: niestandardowy; szokujący; innowacyjny. Ta odnoga marketingu powstała, aby przykuć uwagę. Chociaż wszelkie działania mają to na celu, to tu chodzi o to, żeby odbiorca, który jest przebodźcowany zewsząd napływającymi reklamami, doświadczył czegoś nowego. Jesteśmy bowiem już tak przyzwyczajeni do akcji promocyjnych, że…
Czy zdarzyło Ci się kiedyś doświadczać negatywnych skutków braku dobrej organizacji? No to mamy dla Ciebie rozwiązanie — spróbuj tworzenia Moodboardów! Moodboard, dosłownie można przetłumaczyć jako „tablica nastroju”, jednak w praktyce jest to raczej przestrzeń, która pozwala zorganizować pomysły i zebrać inspirację, przypominająca kolaż złożony z różnych grafik oraz zdjęć. Warto takie rozwiązanie zastosować, gdy…
W dobie dużej popularności e-commerce i mediów społecznościowych zdjęcia produktowe odgrywają bardzo ważną rolę w podejmowaniu przez klientów decyzji zakupowych. To nie tylko ładne kadry, czy szansa na przykucie uwagi odbiorców, ale także sposób na wyrażenie charakteru marki. 📸 Szukając inspiracji na stworzenie własnego stylu, warto przyjrzeć się obecnym trendom: 🔹 Autentyczność ponad perfekcję —…
Czy w ostatnim czasie widzisz znaczące spadki w statystykach swojego profilu? Zastanawiasz się, co zrobiłeś/aś źle? Skreślasz dotychczasową strategię, planując rewolucję poprzez zmianę całego działania? Spokojnie, poczekaj chwilę… Jeśli dotknęły Cię wakacyjne spadki w statystykach mediów społecznościowych, to musisz wiedzieć, że to nic nadzwyczajnego — zjawisko to choć frustrujące, to dotyka to wiele firm i…
Grywalizacja to strategia marketingowa, która wykorzystuje elementy gier do zwiększenia zaangażowania i motywacji. Przekształca rutynowe doświadczenia w interaktywną zabawę, dzięki czemu odbiorcy są bardziej skłonni do uczestnictwa Jakie są przykłady grywalizacji? Programy lojalnościowe — nagradzające klientów za zakupy, oferujące punkty, odznaki lub specjalne zniżki.Aplikacje mobilne — które nagradzają użytkowników za osiągnięcia, np. zdobywanie poziomów, misji…