Marka osobista to inwestycja.




















Pon - pt 8:00-20:00
Świat się zmienia, a wraz z nim Social Media. Nie pamiętamy, kiedy pojawił się Facebook, niektórzy może wiedzą, że kiedyś mówiono, że Instagram jest dla dzieci. Dziś wiadomo po tym, jak szybko rozwija się Tiktok, a Facebook i YouTube stawia na krótkie filmy, że następuje era filmowa. Nazywa się to nawet „tiktokizacją”
Jak być ekspertem w swojej firmie? Dziś wpis, który jest kontynuacją sobotniego postu. Jak poradzić sobie z porażką? Webinar za webinarem, szkolenie za szkoleniem, ekspert za ekspertem (następny Katarzyna :P), wszyscy mówią jak prowadzić biznes, żyć, a Ty nie wiesz już kogoś słuchać. Twój rozwój Nic nie jest złego w szkoleniach, nauce i rozwoju. Poszerzanie…
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.
Identyfikacja wizualna to wizerunek typowy dla danej marki. Składa się na niego wiele różnych działań oraz elementów graficznych jak np. logo, plakaty, ulotki.
Emoji, jak ich nie lubić…? Dzięki tym małym ikonkom możemy wyrazić swój nastrój czy podkreślić treść komunikatu. Nadają słowom mniej formalny wydźwięk, przykuwają uwagę, angażują i angażują emocjonalnie.
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.