Marka osobista to inwestycja.
Pon - pt 8:00-20:00
Zwiększenie rozpoznawalności marki to cel wielu przedsiębiorców, co ma pozwolić na zdobycie nowych klientów, innych rynków, czy uzyskanie przewagi nad konkurencją. Jakie są sposoby na to? W działaniach warto zadbać o: Spójny branding — utrzymywanie jednolitego wizerunku, dopasowanego do misji oraz wartości marki. Logo, kolory, czcionki i ton komunikacji powinny być spójne we wszystkich kanałach…
Lejek sprzedażowy lub lejek zakupowy są reprezentacją ścieżki zakupowej klienta, zwracają uwagę na poszczególne etapy jego podróży, zanim kupi dany towar lub usługę.
Manychat to narzędzie, które zyskuje coraz większy rozgłos. Służy do tworzenia chatbotów, najczęściej stosowanych na Facebooku i Instagramie. Co umożliwia?– Automatyzację komunikacji poprzez zaprogramowanie automatycznych odpowiedzi na pytania, czy przekazywania informacji;– personalizację wiadomości, dzięki czemu są dostosowane do branży, grupy docelowej;– wygodę dla odbiorców, którzy nie muszą szukać strony internetowej lub kontaktu mailowego do firmy.–…
Pierwsze wrażenia ma znaczenie! Jednak czy to wystarczy, żeby zatrzymać odbiorców na profilu na dłużej? Niestety — nie zawsze, ponieważ często oczekują oni także dodatkowej wartości w postaci ciekawego opisu, który: da im cenne porady; zainspiruje lub zmotywuje do działania; nauczy czegoś nowego; wzbudzi emocje; skłoni do refleksji; poprawi nastrój. Ważne jest więc połączenie estetyki z wartością merytoryczną. Nie chodzi tylko…
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
O efekcie kuli śnieżnej w marketingu możemy mówić, gdy strategia działań zakłada początkowo koncentrację na mniejszych działaniach, które stopniowo są zwiększane poprzez regularne budowanie obecności marki oraz relacji z odbiorcami. Przykład? Tworzenie viralowych treści, które użytkownicy udostępniają. Wprawdzie wpisanie się w trend wymaga nakładu pracy czy kreatywności i nie zawsze udaje się za pierwszym razem,…