Linkowanie.

Pon - pt 8:00-20:00
Jak być ekspertem w swojej firmie? Dziś wpis, który jest kontynuacją sobotniego postu. Jak poradzić sobie z porażką? Webinar za webinarem, szkolenie za szkoleniem, ekspert za ekspertem (następny Katarzyna :P), wszyscy mówią jak prowadzić biznes, żyć, a Ty nie wiesz już kogoś słuchać. Twój rozwój Nic nie jest złego w szkoleniach, nauce i rozwoju. Poszerzanie…
Prawie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że Social Media niezbędne są w prowadzeniu biznesu. Internet na stałe wkroczył do naszych firm. Pozwala skutecznie budować markę, relacje z odbiorcami i sprzedawać. Jednak wiele osób nie może przełamać się i ma opór przed publicznym pokazywaniem się w Social Media. Oczywiście można oddać prowadzenie agencji od Social Media,…
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Certyfikat SSL jest cyfrowym plikiem lub fragmentem kodu, którego głównym zadaniem jest szyfrowanie danych oraz weryfikacja wiarygodności witryny.
Reklama internetowa to dziś jedno z najpotężniejszych narzędzi promocji marki, które umożliwia docieranie do klientów, wyprzedzanie konkurencji i osiąganie celów biznesowych. Istnieje wiele różnych modeli rozliczeń, pozwalających dostosować strategię reklamową do indywidualnych potrzeb i budżetu firmy. Oto kilka z najpopularniejszych metod: CPC (Cost per Click) – w tym modelu płacisz tylko za kliknięcie w Twoją…
Jak poszukać wartości swojego biznesu, co są wartości? Dlaczego są tak ważne? Uzupełnienie poprzedniego filmu https://coachbiz.pl/autentyczna-marka-czy-jest-mozliwa/