|

Linkowanie.

Linkowanie to tworzenie sieci klikalnych odnośników wewnątrz strony internetowej lub poza nią.

 
Możemy wyróżnić linkowanie:
◾ wewnętrzne – w którym odnośniki znajdują się wewnątrz danej strony www, a ich rolą jest przekierowanie odbiorców do innych zakładek lub podstron. Są to tzw. działania on-site.
◾ zewnętrzne – polegające na pozyskiwaniu odnośników z innych witryn. Co istotne, powinny one być dobrej jakości (według wytycznych wyszukiwarki), aby pozycjonowanie było skuteczne. Bazuje na odnośnikach „nofollow”, które nie zwiększają wartości strony w rankingu wyszukiwarki, jednak pozwalają na zróżnicowanie profilu linków, a także „dofollow”, które polepszają pozycjonowanie witryny i dodają jej wartości.
 

Zabieg linkowania korzystnie wpływa na indeksowanie strony w wyszukiwarce oraz podnosi jej widoczność w odniesieniu do konkretnych słów kluczowych. Dodatkowo ułatwia użytkownikom dotarcie do witryny, a więc zwiększa ruch na stronie i umożliwia im łatwiejsze poruszanie się po niej. Większa ilość odwiedzających ma także wpływ na budowanie świadomości marki oraz realizację celów biznesowych.
 

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *