Linkowanie.
Pon - pt 8:00-20:00
Czym jest logo i dlaczego warto je posiadać, większość osób wie. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, że istnieje możliwość udoskonalenia tego elementu. Czy słyszałeś/aś o responsywnym logo? Jeśli nie, to pora to zmienić! Termin „responsywność” odnosi się do zdolności dostosowania się do różnych warunków, co w przypadku logo oznacza, że jest ono elastyczne i…
Gdy poznałam poziomy świadomości Hawkinsa, zrozumiałam, że wiedząc na jakim poziomie jest Klient, można użyć odpowiednich słów w komunikacji. Np. wyrażenie czy jesteś gotowy na zmianę. odnosi się do osób na poziomie świadomości ODWAGA. A czy boisz się schudnąć – do tych na poziomie STRACH. I oni również, najmocniej usłyszą, słowa z zabarwieniem strachu, o…
Wiele osób na samą myśl o konieczności stworzenia wpisu na social media przechodzą ciarki lub czują automatyczną niechęć. Często jest to związane z wcześniejszymi doświadczeniami i skojarzeniem tego procesu jako czegoś długotrwałego, wymagającego i zwyczajnie nieprzyjemnego. Oczywiście publikowanie w mediach społecznościowych to czynność, w której można nabrać wprawy, jednak są małe szanse na to, jeśli…
Marketing wirusowy (viral marketing) to jedna ze sztuczek marketerów, której rezultatem jest przekazywanie dalej informacji lub treści na temat promowanej marki przez odbiorców.
Smarketing to połączenie słów „sales” (sprzedaż) i „marketing.” Jest strategią, która integruje te dwie dziedziny, by osiągnąć między nimi harmonię oraz dodatkowe korzyści. Dąży się więc do współpracy i zachowania spójności między tymi działami, aby zwiększyć skuteczność oraz osiągać cele biznesowe. W marketingu chodzi o pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi trwałej, lojalnej relacji, natomiast…
Czy słyszałeś/aś już o nowości od twórców Chat GPT? Sora, bo tak nazywa się nowy projekt OpenAi opierający się na sztucznej inteligencji, zaskakuje swoją funkcjonalnością! To platforma, która działa podobnie do dobrze już nam znanego Chatu GPT, jednak z tą różnicą, że generuje wideo. Jak to działa?Aby uzyskać rezultaty, należy wpisać prompt opisujący, jaki efekt…