KPI.





Pon - pt 8:00-20:00
Tak sobie myślę, że młodszemu pokoleniu łatwiej jest występować publicznie, te tiktoki i Instagramy. Młodzi ludzie są przyzwyczajeni do oceny i obeznani ze światem online. Osobom nieco starszych nie jest już tak łatwo i mimo powszechności nadal wywołuje stres. Ważne, zanim zaczniesz live: Przygotuj się do live. Napisz punkty, o których chcesz powiedzieć. Przygotowanie jest…
Czy pisań o sobie w postach w Social Media Czy w postach, pisać o sobie? Słyszałam teorię, żeby w publikowanych postach nie zajmować czasu sobą, a maksymalnie skupić się na Odbiorcy. I postanowiłam wyrazić swoje zdanie. Wyodrębniam następujące przyczyny mówienia o sobie. ✔️ W celu zaspokojenia ego. ✔️ Potrzeby mówienia, żeby wyrzucić swoje emocje – ból,…
Grywalizacja to strategia marketingowa, która wykorzystuje elementy gier do zwiększenia zaangażowania i motywacji. Przekształca rutynowe doświadczenia w interaktywną zabawę, dzięki czemu odbiorcy są bardziej skłonni do uczestnictwa Jakie są przykłady grywalizacji? Programy lojalnościowe — nagradzające klientów za zakupy, oferujące punkty, odznaki lub specjalne zniżki.Aplikacje mobilne — które nagradzają użytkowników za osiągnięcia, np. zdobywanie poziomów, misji…
Customer experience to sposób, w jaki odbiorcy postrzegają Twoją firmę oraz działania – chodzi m.in. o ich doświadczenia sensoryczne, emocjonalne, poznawcze. Analiza wrażeń klientów oraz modyfikacja działań tak, aby były, jak najlepsze, pozwalają na skuteczną realizację celów biznesowych.
Jak nie tracić klientów Usłyszałam kiedyś anegdotę od dealera samochodów, że do salonu przyszedł Pan, który wyglądał jakby skończył wykopki na polu. Nikt z obsługujących nie podszedł, oprócz mojego z najomego, który potraktował go z szacunkiem, jak każdego innego Klienta. Drobiazgowo opowiadał na temat najdroższego samochodu w salonie. Pan powiedział na koniec, proszę chwilę…
Nawiązując do ostatnio wspomnianego zagadnienia analizy konkurencji, warto zwrócić uwagę na pojęcie Benchmarkingu. Benchmarking to technika polegająca na porównywaniu swojej marki do innych, odnoszących sukcesy na rynku. To forma analizy porównawczej, której efektem jest wprowadzenie w życie działań konkurencji, które są skuteczne. Wyróżnikiem tej metody jest SYSTEMATYCZNOŚĆ działania oraz porównania „w górę”, czyli w odniesieniu…