kpi
|

KPI.

KPI (z ang. Key Performance Indicators) to kluczowy wskaźnik efektywności, którego zadaniem jest określenie skuteczności podejmowanych działań, wskazywanie, czy przynoszą one pożądane rezultaty oraz pozwalają osiągać założone cele.

Co istotne, KPI może dotyczyć różnych obszarów, a każda firma może brać pod uwagę inne obszary. Należy także dodać, że wskaźniki będą różnić się pod względem mierzonych parametrów, jednak można wymienić kilka wspólnych dla nich cech.
KPI powinny być:
✔ mierzalne;
✔ obiektywne;
✔ konkretne;
✔ związane z celami;
✔ spójne ze sobą.

Zwracanie uwagi na KPI, pozwala na bieżąco monitorować, czy działania przybliżają do realizacji celów i w razie konieczności, także na zmianę planów. Wspiera rozwój, efektywność oraz pomaga w nadaniu priorytetu dla poszczególnych zadań.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *