Marketing na Pinterest.
Pinterest to strona (oraz aplikacja), w której użytkownicy mogą tworzyć własne kolekcje interesujących grafik oraz filmików. Mają możliwość przesyłania swoich treści lub przeglądania „proponowanych” zawierających obrazki, zdaniem algorytmu, wpisujące się w ich gust.
Okazuje się jednak, że to nie tylko platforma, na której można działać prywatnie, gdyż ma ona wspaniały potencjał marketingowy. Z tego względu coraz więcej firm decyduje się założyć tam konto, aby publikować na temat swoich produktów – co więcej Pinterest oferuje również możliwości reklamy.

Moda, gastronomia, lifestyle, porady i tricki, sztuka, ogród i rośliny, wyposażenie domu, modyfikacje ciała, kosmetyki i pielęgnacja.

Użytkowniczkami są głównie kobiety w przedziale wiekowym 25-35 lat.
Wybierając kanały komunikacji, warto postawić na aktywność tam, gdzie jest nasza grupa docelowa.
Korzystacie z Pinteresta? Prywatnie czy służbowo?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Brak komentarzy