Tik tok dla biznesu







Pon - pt 8:00-20:00
Jak pisać posty na Facebooku? Dziś przeczytałam zatrważający artykuł, który sugerował, że w dobie ucinania zasięgów przez Facebooka, żeby dotrzeć do użytkownika należy publikować nawet kilka razy dziennie. To jest tak złe, jak stwierdzenie, przez kogoś, że można obecnie publikować rzadziej. Interpretacja większości firm skończyła się publikacją jeden raz na miesiąc Więc ile razy? Tyle ile…
Hasło reklamowe – mocny punkt marki firmy: Wyróżniające hasło reklamowe to marzenie wielu marek. Kilka słów może działać na świadomość konsumenta, przekazywać misję czy budzić potrzebę zakupową. Być obietnicą marki, nawiązywać do wartości, jej tradycji (Grycan – lody od pokoleń) Warto się do tego przyłożyć i sięgać wyobraźnią daleko. Tam, gdzie pragnienia, potrzeby czy niepokój…
ROI to skrót od angielskiego: return on investment. Można to przetłumaczyć jako zwrot z inwestycji, czyli miarę do oceny skuteczności podjętych działań. Daje informację, czy opłacało się podejmować dane kroki oraz, czy pożądane cele zostały zrealizowane w odpowiednim stopniu.
Co mają wspólnego meble i marketing?
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków. Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać…
Najprościej mówiąc, Brand book to instrukcja obsługi marki! To księga znaku, która tworzy spis wytycznych co do identyfikacji wizualnej, komunikacji i użytkowania logo. Jest fantastyczną ściągawką opisującą co i jak można używać w działaniach wizerunkowych firmy. Brand book to encyklopedia wiedzy na temat wizerunku i prezentacji firmy, szczegółowo opisująca czego możemy używać i jak, a…