|

Ruch organiczny w mediach społecznościowych.

Nie można zaprzeczyć, że obecnie działania reklamowe są kluczowe dla rozwoju marki, budowania rozpoznawalności i finalnie — realizacji celów. Jednak podczas inwestowania w kampanie reklamowe nie można zapominać o mocy organicznych działań!

Czym są?

Najprościej mówiąc, to „naturalna”, niepoparta płatną promocją aktywność na różnych kanałach w mediach społecznościowych.

Jakie organiczne działania można podjąć? Przykładowo:
▪ dodawać regularne, wartościowe dla odbiorców publikacje;
▪ prowadzić merytoryczne i kulturalne dyskusje;
▪ odpowiadać na wiadomości oraz komentarze;
▪ dodawać ciekawe relacje na bieżąco;
▪ korzystać z interaktywnych, angażujących funkcji np. ankiet w relacjach, kanałów nadawczych;
▪ udostępniać posty w grupach tematycznych;
▪ współpraca z innymi markami lub twórcami i wzajemna promocja.

Jest to nie tylko wsparcie dla płatnych działań, ale opcja pozwalająca także zatrzymać na dłużej użytkowników, którzy trafili na profil dzięki reklamie. Zbudowanie relacji, to możliwość pozyskania lojalnego klienta!

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *