Zawsze dawaj coś od siebie!
„Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość,
a dopiero później sprzedawaj”.
Gary Vaynerchuk
Dawanie odbiorcom czegoś więcej niż suchy przekaz reklamowy — to działanie, na który kładziemy duży nacisk.
Sztuka w tym, by sprzedawać bez wyraźnej sprzedaży. Zachęcić potencjalnych klientów, wykorzystując dobrze znaną regułę wzajemności, ale też poprzez budowanie przyjemnych emocji, miłych doświadczeń i ogólnej dobrej relacji z marką. Poprzez koncentrację na odbiorcy i tym, co my pierw możemy mu od siebie dać, zanim pozna naszą pełną ofertę — a pierwsze wrażenie ma duże znaczenie (tak właściwie to nawet kilka pierwszych, bo mało kto podejmuje dedycje zakupowe na podstawie pierwszego kontaktu!).
Czyli co? Nie wolno wspominać o swoich usługach i produktach?
Oczywiście, że wolno i czasem wręcz trzeba! Chodzi o to, by nie stanowiły głównego tematu przekazu. Przypomnij sobie sytuację, gdy oglądasz ciekawy film w telewizji, ale reklamy się przedłużają. Czujesz frustrację, niechęć, czasem rezygnujesz z dalszego oglądania. Nie inaczej jest w przypadku konta marki — nikt nie chce oglądać jednego, wielkiego baneru reklamowego, trzeba dać odbiorcom wartość, czy to humorystyczną, czy to inspirację, czy może wiedzę. Ważne, by spotkać się z ich potrzebami i problemami.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy