Slow marketing









Pon - pt 8:00-20:00
Naming to proces nadawania nazw dla marki, firmy, produktu lub usługi. „Proces”, ponieważ wybór nazwy w większości przypadków nie jest dziełem przypadku, a wynikiem przemyślanej strategii.
Dlaczego pisanie w 2 osobie Lp. (czyli per Ty) w Social Media, według mnie, czasami nie działa. Zauważam, że ludzie są coraz mniej ufni czytając posty w Social Media i dużo osób potrafi odczytać szczere intencje. Nie wszystko książkowe się sprawdza. Często źle odbierane jest pisanie postów w 2 osobie Lp. Czyli: Mam dla Ciebie…
Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji. Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)…
ak, jak wspominaliśmy w jednym z ostatnich wpisów, multibranding to strategia, w której dwie lub więcej marek nawiązują współpracę na zasadach wzajemnego korzystania z rozpoznawalności i reputacji każdej z nich, co pozwala na osiągnięcie korzyści dla każdej strony jak np. dotarcie do nowych grup odbiorców, czy zwiększenie konkurencyjności na rynku. Oto kilka przykładów marek, które…
Big Idea to esencja, dusza i sedno marki. To to, co czyni ją rozpoznawalną oraz pozwala wyróżnić się spośród konkurencji. To koncepcja, która inspiruje i budzi emocje zarówno w naszych klientach, jak i w naszych pracownikach. Big Idea marki to jak wizja, która sprawia, że nasza firma staje się nie tylko produktem lub usługą, ale…
Meta Verified to program subskrypcyjny na Instagramie, który niedawno został wprowadzony. Kosztuje niby niewiele, bo 80 zł miesięcznie — jednak co otrzymujemy, decydując się na przystąpienie? Niebieski znaczek przy nazwie profilu — dzięki czemu odbiorcy mają większe zaufanie, że dane konto reprezentuje prawdziwą firmę lub osobę; lepszą ochronę konta — ograniczająca możliwość podszywania się lub…