slow marketing
|

Slow marketing

Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion.
Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.

Czym więc jest slow marketing?

Najlepiej będzie odwołać się do konkretnych przykładów. Wiadomo, że dobry marketing jest podstawą do prowadzenia rentownego biznesu, jednak wyobraźmy sobie sklep z żywnością ekologiczną, wegańską restaurację lub centrum pomocy terapeutycznej. W ich przypadku klasyczny marketing z wyraźnymi komunikatami nie zadziała! Bo jak niby centrum pomocy terapeutycznej miałoby się reklamować sloganem ,,Uwaga, promocja! Obniżamy ceny!’’…?

Należy pamiętać, że miejsca powstałe pod wpływem światopoglądu i poczucia misji, dalej są biznesem i źródłem utrzymania. Dlatego także potrzebują działań marketingowych i tu z pomocą przychodzi slow marketing.

Na co zwraca się uwagę w planowaniu strategii w myśl slow marketingu?
🔸 tworzenie autentycznych, długotrwałych relacji;
🔸 komfort i poczucie bezpieczeństwa;
🔸 świadomość swoich wyborów;
🔸 koncentracja na tu i teraz;
🔸 uważność;
🔸 wytrwałość i cierpliwość;
🔸 indywidualne podejście;
🔸 znajomość swoich klientów i chęć rozwiązania ich problemów dzięki swojej usłudze.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
slow marketing

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *