Slow marketing
Pon - pt 8:00-20:00
Ton komunikacji to sposób, w jaki wyrażamy nasze przesłanie i wartości. To nie tylko słowa, ale także styl, atmosfera i emocje, które pojawiają się w naszym przekazie do odbiorców. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ pozwala nam budować tożsamość marki, tworzyć relacje z klientami i wyróżniać się na rynku. O czym należy pamiętać? Ton komunikacji powinien…
Wstęp do marki, znajdź swoje dlaczego. Pasją, misja oraz marka. Trzy słowa co znaczą dzisiaj.
Posiadanie konta na Instagramie, niezależnie, czy jest ono prywatne, czy firmowe, wiąże się z zaakceptowaniem regulaminu serwisu — a ten zawiera szereg wytycznych co do nieakceptowanych działań, które mogą skutkować ograniczeniem lub nawet usunięciem konta. Czego należy unikać na Instagramie, by nie otrzymać Bana? Spamowania — lepiej postawić na jakość, nie ilość. A jeśli zależy…
Marketing wirusowy (viral marketing) to jedna ze sztuczek marketerów, której rezultatem jest przekazywanie dalej informacji lub treści na temat promowanej marki przez odbiorców.
Brand Hero (bohater marki) to nie tylko postać z logo czy reklamy — to uosobienie wartości, czy misji marki. Jest głosem, który przyciąga, inspiruje, a także buduje lojalność. Staje się twarzą, sercem i duszą, przy tym pełni rolę przewodnika, jednoczącego klientów wokół wspólnych wartości. Tworzenie Brand Hero to inwestycja w długofalowe relacje z klientami. Bohater…
Pierwszą rzeczą, na którą zwraca uwagę potencjalny odbiorca, jest spójna identyfikacja wizualna. Na wizerunek w Social Media składa się: logo/logotyp – ważne, by był oryginalny, nieszablonowy np. z kupionych, gotowych elementów, oddawał wizję i symbolikę firmy. Dobrze żeby wykonał go profesjonalista, tak, żeby logo oddawało jakość i przesłanie Twojej firmy. Obecnie panuje moda na minimalizm…