Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.















Pon - pt 8:00-20:00
Trzy aspekty, które uwolnią Cię i mają wpływ na silną markę Wstyd Kiedyś czułam wstyd, że coś nie wypada. Wstydzić się siebie? 😊 Wstydzić się bo ktoś uważa, że jestem śmieszna? 😊 Najbardziej w swojej głowie, słysząc to. 😉 Pamiętam, a czasem zapominam. Nadmierny słowotok, niby niechcące zaznaczanie ważnych dla mnie informacji, żeby pokazać światu jaka jestem dobra, inteligentna,…
Czy kojarzysz taką sytuację, gdy opowiadasz komuś o danej rzeczy, a druga osoba patrzy się na Ciebie, jakbyś mówił/ a w innym języku…?
Jak pisać posty na Facebooku? Dziś przeczytałam zatrważający artykuł, który sugerował, że w dobie ucinania zasięgów przez Facebooka, żeby dotrzeć do użytkownika należy publikować nawet kilka razy dziennie. To jest tak złe, jak stwierdzenie, przez kogoś, że można obecnie publikować rzadziej. Interpretacja większości firm skończyła się publikacją jeden raz na miesiąc Więc ile razy? Tyle ile…
Grywalizacja to strategia marketingowa, która wykorzystuje elementy gier do zwiększenia zaangażowania i motywacji. Przekształca rutynowe doświadczenia w interaktywną zabawę, dzięki czemu odbiorcy są bardziej skłonni do uczestnictwa Jakie są przykłady grywalizacji? Programy lojalnościowe — nagradzające klientów za zakupy, oferujące punkty, odznaki lub specjalne zniżki.Aplikacje mobilne — które nagradzają użytkowników za osiągnięcia, np. zdobywanie poziomów, misji…
Dobrze zbudowana marka osobista jest obszarem, dzięki któremu można efektywniej promować swoje usługi lub produkty wśród grupy docelowej. Wielu osobom wydaje się, że jest to takie proste, jednak zupełnie beztroskie, chaotyczne podejście może nie zbliżyć do sukcesu, tak więc szczegółowo określony pomysł oraz plan na swoje działania są bardzo istotne. O czym trzeba pamiętać? Regularność…
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…