Przydatne narzędzia w mediach społecznościowych.















Pon - pt 8:00-20:00
„𝐑𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐳́𝐰𝐢𝐠𝐧𝐢𝐚̨ 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐮” — pewnie wiele razy słyszeliście to zdanie i nie ma się co dziwić, ponieważ odpowiednio dobrane działania marketingowe mogą skutecznie pomóc zrealizować cele biznesowe. Zacznijmy od tego, że reklamą może być każde zaznaczenie obecności marki, czy to w mediach społecznościowych, czy to na billboardzie. Niezależnie jednak od miejsca, w którym pojawi się…
✅,,Nie wiesz co wybrać? Wybierz to, co wszyscy!’’. Tak w skrócie można scharakteryzować zasadę społecznego dowodu słuszności, która zakłada, że nie wiedząc, jaką podjąć decyzję, kierujemy się wyborami grupy.
Post sprzedażowy czy storytelling? Nie da się wszystkich rzeczy zrobić na raz dobrze. Rzadko to się udaje w życiu i również w biznesie, a czasami obserwuję to na różnych Fanpage’ach. Obejrzałam bardzo fajny filmik. O motywacji, o tym jak znajdować siły i walczyć, jak się zdobyć na ten ostatni wysiłek. Naprawdę bardzo fajny film….
Nie ma co ukrywać, że tempo naszego codziennego życia jest szybkie, dlatego tak bardzo kuszący wydaje się trend „SLOW”: slow life, slow food, slow fashion. Oczywiście również marketing nie pozostaje poza tym trendem — w końcu jednym z jego zadań jest kreowanie i wykorzystywanie modnych zjawisk.
Pierwszą rzeczą, na którą zwraca uwagę potencjalny odbiorca, jest spójna identyfikacja wizualna. Na wizerunek w Social Media składa się: logo/logotyp – ważne, by był oryginalny, nieszablonowy np. z kupionych, gotowych elementów, oddawał wizję i symbolikę firmy. Dobrze żeby wykonał go profesjonalista, tak, żeby logo oddawało jakość i przesłanie Twojej firmy. Obecnie panuje moda na minimalizm…
Jak wiadomo marketing czerpie wiedzę z psychologii. W końcu jego celem jest oddziaływanie na klienta – wywoływanie w nim określonych emocji, czy sprawianie, że podejmie konkretne decyzje.