Czy wielkość ma znaczenie?

Wiele osób, które odwiedza stronę marki lub trafią na jej inny profil w mediach społecznościowych, najpierw zwraca uwagę na ilość obserwujących jako wyznacznik jakości konta i pozycji firmy. Jednak czy słusznie…?

Przyjrzyjmy się temu bliżej:

💬 w dzisiejszych czasach nie jest trudno o kupienie obserwatorów lub wykorzystanie zautomatyzowanych botów do powiększania grona odbiorców;

💬 jednym z elementów, na które zwraca uwagę algorytm, jest fakt, czy i w jaki sposób obserwatorzy wchodzą w interakcję z naszą aktywnością, zanim post zostanie wypromowany dla szerszego grona;

💬 niestety z reguły kupieni obserwatorzy lub Ci zyskani metodą follow za follow nie są autentycznie zainteresowani naszymi teściami i ignorują najnowszą aktywność, algorytm to dostrzega, więc nie pokazuje jej nowym odbiorcom.

Jak widać jakość > wielkość grona obserwatorów.

Lepiej mieć mniejsze grono osób, które faktycznie interesują nasze wpisy niż wielu obserwatorów, którzy ją, mówiąc kolokwialnie, oleją. Algorytm to wyłapuje, zatem chętniej wypromuje mniejsze konto o większym zaangażowaniu niż większe konto o mniejszym 🙂

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *