Zmiany na Facebooku!
Na Facebooku nieustannie pojawiają się aktualizacje, których celem jest wspieranie działań firm posiadających swoją stronę na tym portalu.
Facebook zapewnia, że dąży do wprowadzenia jak najskuteczniejszych narzędzi, a zwłaszcza reklamowych, które oparte będą na sztucznej inteligencji, co pomoże jeszcze skuteczniej docierać do grupy docelowej.
Niedawno zostały ogłoszone ważne zmiany, które mają wejść w życie 10 sierpnia 2023 roku:
🗨 dostępna będzie opcja Sklep na Facebooku i Instagramie;
🗨 strony bez dostępnego Sklepu stracą możliwość oznaczania produktów w postach, rolkach i relacjach, a także kreowania nowych niestandardowych lub podobnych grup odbiorców na podstawie osób odwiedzających Sklep;
🗨 reklamy ze znacznikami produktów pozostaną dostępne na Instagramie bez wymogu posiadania Sklepu na Facebooku lub Instagramie;
🗨 wszystkie strony firmowe, które nie zostały jeszcze zaktualizowane do nowego wyglądu, przejdą taką transformację do 5 czerwca 2023 r.
Co sądzisz na temat tych zmian? Wykorzystasz je do rozwijania swojej marki?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy