Jak sprawić, żeby klient zapamiętał Twoją markę?
Z pewnością Twoja marka nie jest jedyna w danej branży, a Ty często zastanawiasz się, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, aby klient dobrze zapamiętał Twoją firmę.
W tym celu warto pamiętać o kilku sprawach:
pierwsze wrażenie ma znaczenie;
estetyczna i spójna identyfikacja wizualna jest ważna;
pojawianie się na drodze klienta na różne sposoby (np. reklama online, radiowa, czy na billboardzie) pozwala mu lepiej zapamiętać markę;
nieszablonowe działania pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji;
warto dać odbiorcy jakąś wartość swoimi publikacjami np. humorystyczną, edukacyjną;
obsługa klienta powinna być na najwyższym poziomie;
komunikacja angażująca emocjonalnie wywołuje w odbiorcach pozytywne skojarzenia;
nie zapomnij dostosować się do grupy docelowej — używaj ich języka, zaznaczaj obecność marki na tych kanałach, na których są obecni.
Ile punktów udało Ci się odhaczyć z tej listy?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy
