Jak sprawić, żeby klient zapamiętał Twoją markę?

Z pewnością Twoja marka nie jest jedyna w danej branży, a Ty często zastanawiasz się, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, aby klient dobrze zapamiętał Twoją firmę.

W tym celu warto pamiętać o kilku sprawach:

📎 pierwsze wrażenie ma znaczenie;

📎estetyczna i spójna identyfikacja wizualna jest ważna;

📎 pojawianie się na drodze klienta na różne sposoby (np. reklama online, radiowa, czy na billboardzie) pozwala mu lepiej zapamiętać markę;

📎 nieszablonowe działania pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji;

📎 warto dać odbiorcy jakąś wartość swoimi publikacjami np. humorystyczną, edukacyjną;

📎 obsługa klienta powinna być na najwyższym poziomie;

📎 komunikacja angażująca emocjonalnie wywołuje w odbiorcach pozytywne skojarzenia;

📎 nie zapomnij dostosować się do grupy docelowej — używaj ich języka, zaznaczaj obecność marki na tych kanałach, na których są obecni.

Ile punktów udało Ci się odhaczyć z tej listy? 😊

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *