Kiedy cena jest najważniejsza?

Czy cena produktu lub usługi jest zawsze najważniejsza? Tak, ale tylko w przypadku, gdy marka nie ma nic więcej do zaoferowania poza najniższą na rynku ofertą cenową.

Jak zatem nie znaleźć się w sytuacji, gdy niezbędne będzie obniżenie swoich zysków, co przełoży się na wypalenie i brak motywacji do prowadzenia biznesu? Już mówimy — trzeba dać klientowi COŚ WIĘCEJ.

Przykładowo:
◾ filozofię, z którą się identyfikuje;
◾ przyjemne emocje;
◾ niezwykłe doświadczenia podczas kontaktu z marką;
◾ stawianie jego potrzeb na pierwszym miejscu;
◾ profesjonalną obsług i troskę o zadowolenie;
◾ inspirujące osoby, które będą tworzyły markę;
◾ współpracę z influencerami lub innymi wpływowymi osobami, z którymi klient sympatyzuje;
◾ dostęp do ciekawostek i kulis pracy;
◾ dbałość o każdy detal podróży klienta — od przyjemnej wizualnie strony internetowej, aż po estetyczne opakowanie zamówienia.

Pamiętaj, że klienci nie płacą tylko za produkt/usługę. Często wolą wyłożyć więcej za coś, jeśli mają dobrą relację z firmą lub podzielają jej misję! 🙂

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *