Komunikacja marketingowa

Pon - pt 8:00-20:00
Jaki kolor wybrać przy tworzeniu marki firmy? Wiele można przeczytać o marce osobistej. Dzisiaj chciałam napisać jednak o czymś innym, wydaje mi się nieco pomijanym, a mianowicie o kolorach w biznesie. Kolor strony, a w szczególności logo będzie z nami, przez długi czas, a zmiana kolorów marki jest trudna i często wymaga wielu zabiegów…
Promocja to proces polegający na oddziaływaniu na odbiorców poprzez zwiększenie świadomości marki i oferowanego produktu, czy usługi. Jej celem jest zainteresowanie ofertą, wzrost popytu na nią, a finalnie powiększenie zysków firmy.
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…
Z pewnością Twoja marka nie jest jedyna w danej branży, a Ty często zastanawiasz się, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, aby klient dobrze zapamiętał Twoją firmę. W tym celu warto pamiętać o kilku sprawach: pierwsze wrażenie ma znaczenie; estetyczna i spójna identyfikacja wizualna jest ważna; pojawianie się na drodze klienta…
Jak prowadzić sprzedaż na różne pokolenia X Y Z Idąc za ciosem po ostatnim wpisie, zastanawiałam się czy różnice pokoleniowe można wykorzystać przy procesie sprzedaży i doszłam do pewnych wniosków. Obecnie w Polsce mieszają się różne pokolenia zwane X Y Z oraz Baby boomers Pokolenie Baby boomers to osoby urodzone w latach 1946-1964, rzadko chcą korzystać…
Post sprzedażowy czy storytelling? Nie da się wszystkich rzeczy zrobić na raz dobrze. Rzadko to się udaje w życiu i również w biznesie, a czasami obserwuję to na różnych Fanpage’ach. Obejrzałam bardzo fajny filmik. O motywacji, o tym jak znajdować siły i walczyć, jak się zdobyć na ten ostatni wysiłek. Naprawdę bardzo fajny film….