Komunikacja marketingowa
Pon - pt 8:00-20:00
Podstawą stworzenia skutecznej strategii marketingowej jest wyznaczenie celów, do których marka dąży. Łatwo powiedzieć, trudniej jednak wykonać. Tu z pomocą przychodzi metoda SMART. Jej nazwa to połączenie pierwszych liter angielskich nazw cech, które każdy cel powinien spełniać, więc: S (Specific / Sprecyzowany) – cel musi być konkretny, szczegółowo określony. M (Measurable / Mierzalny) – dobrze,…
Jak powinno wyglądać swoje Twoje zdjęcie profilowe w Social Media Często zauważałam, że marki osobiste zamiast swojego zdjęcia zamieszczają swoje logo – nie chowaj się za logo, to Ciebie chcę poznać, jaki jesteś, jak wyglądasz, to Twoja osoba wzbudzi moje zaufanie. Jak powinno wyglądać Twoje zdjęcie profilowe? ✔ Osoby prowadzące swój biznes, powinny zadbać o jakość…
Co mają wspólnego meble i marketing?
Duże firmy i korporacje najczęściej wiedzą, jak ważny dla budowania świadomości marki i dobrej relacji z odbiorcami jest spójny, przemyślany wizerunek. Jednak mimo większego dostępu do wiedzy, czy obecności kont edukacyjnych na mediach społecznościowych, w dalszym ciągu, wiele mniejszych przedsiębiorców, którzy nie mają całego zespołu marketingowego do dyspozycji, nie wie, jak zadbać o spójność lub…
Pierwszą rzeczą, na którą zwraca uwagę potencjalny odbiorca, jest spójna identyfikacja wizualna. Na wizerunek w Social Media składa się: logo/logotyp – ważne, by był oryginalny, nieszablonowy np. z kupionych, gotowych elementów, oddawał wizję i symbolikę firmy. Dobrze żeby wykonał go profesjonalista, tak, żeby logo oddawało jakość i przesłanie Twojej firmy. Obecnie panuje moda na minimalizm…
Dlaczego nie zaczynasz działać w Social Media? Nasze przekonania i blokady, które powodują, że nie działamy w Social Media. Rezygnujemy lub poddajemy się. Poznaj swoje przekonania i sprawdź, jak ograniczają Cię w działaniu.