Jak zwiększyć zasięg relacji na Instagramie?

Pon - pt 8:00-20:00
Dlaczego pisanie w 2 osobie Lp. (czyli per Ty) w Social Media, według mnie, czasami nie działa. Zauważam, że ludzie są coraz mniej ufni czytając posty w Social Media i dużo osób potrafi odczytać szczere intencje. Nie wszystko książkowe się sprawdza. Często źle odbierane jest pisanie postów w 2 osobie Lp. Czyli: Mam dla Ciebie…
Czy kojarzysz taką sytuację, gdy opowiadasz komuś o danej rzeczy, a druga osoba patrzy się na Ciebie, jakbyś mówił/ a w innym języku…?
Niedawno poruszaliśmy kwestię wizytówki Google Moja Firma oraz tego, jak jej prawidłowa optymalizacja jest istotna dla rozwoju marki. Jest jednak jeszcze jedna BARDZO ważna sprawa, którą w tym temacie koniecznie należy omówić! Chcemy was ostrzec, zainspirowani własnym doświadczeniem.
Miarą świadomości marki jest ilość osób, która o niej wie i ma wobec niej dane (najlepiej pozytywne) odczucia, a jednym ze składników budowania rozpoznawalności jest docieranie do nowych odbiorców i zatrzymywanie ich ze sobą na dłużej.
Czym jest logo i dlaczego warto je posiadać, większość osób wie. Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę, że istnieje możliwość udoskonalenia tego elementu. Czy słyszałeś/aś o responsywnym logo? Jeśli nie, to pora to zmienić! Termin „responsywność” odnosi się do zdolności dostosowania się do różnych warunków, co w przypadku logo oznacza, że jest ono elastyczne i…
1. Marketing barw Jak przygotować grafikę na Facebooka? Niewątpliwie zdjęcie przygotowane do napisanej treści jest pierwszym elementem, jakie widzi odbiorca. To Twoje być lub nie, do zachęty odbiorcy przeczytania tekstu reklamy czy postu. Nie bez powodu mówi się, iż jedno zdjęcie wystarczy za milion słów. Grafika musi być więc dopracowana, spójna z Tobą i Twoim…