Jakie programy ułatwiają tworzenie treści?
Pon - pt 8:00-20:00
Buzzword, to słowo, które w stosunkowo krótkim czasie zdobyło dużą popularność i każdy chce go używać. Jedni mówią, że ich popularność jest zasługą specjalistów od marketingu, inni, że tzw. virlau, jaki poszedł wśród społeczeństwa. W każdym razie jest to lingwistyczny trend, słowo-wytrych, które nadaje komunikacji inną energię i zwiększa atrakcyjność przekazu. Przykłady? Oto kilka perełek…
Instagram to nie tylko portal społecznościowy, umożliwiający dzielenie się wyjątkowymi momentami, lecz także przestrzeń dla przedsiębiorców, którym zależy na budowie rozpoznawalności ich marki i sprzedaży produktów lub usług. Opcja sklepu na Instagramie nie jest wprawdzie nowością, jednak wiele osób sceptycznie do niej podchodzi. Zatrzymajmy się więc na chwilę, aby przyjrzeć się jego funkcjonalności: to miejsce…
Jak prowadzić fanpage na Facebooku Prowadzenie swojego profilu na Facebooku nie jest wbrew pozorom dla wszystkich takie proste. Często widzę zrezygnowanie i skargi na brak reakcji fanów. Przede wszystkich należy podkreślić, że nieaktualny fanpage jest mniej korzystny niż go brak. Ostatnio nauczyciel z matematyki mojej córki, nie kojarząc jej, powiedział, niech Pani poczeka, zobaczę ją…
Facebook kontra Instagram Obecnie Facebook jest największą platformą społecznościową, widzę w tym plusy i niestety zagrożenia. Co to dla nas oznacza? Popularność platformy powoduje, że zaczyna być coraz bardziej wykorzystywana jako narzędzie do reklamowania. Reklamy jeszcze nie są oczywiście tak drogie w porównaniu do Adwords, jednak zaczyna pojawiać się konkurencyjność stawek. Wydaje mi się,…
Czy słyszeliście kiedyś o dark post? To mniej oczywista forma reklamy, co nie oznacza, że mniej skuteczna Dark post to sponsorowany wpis na Facebooku i Instagramie, który nie pojawiają się na publicznym profilu firmy, ale jest widoczny tylko dla wybranej grupy odbiorców reklamy. Umożliwia to testowanie różnych treści reklamowych, segmentację odbiorców i optymalizację kampanii reklamowych…
Posiadanie dużej ilości obserwatorów traktowane jest jako jeden z wyznaczników dobrej reputacji. Jeśli dany profil ma wokół siebie rzeszę fanów, to podchodzimy do niego z większym zaufaniem i entuzjazmem oraz istnieje szansa, że sami klikniemy magiczne „follow”. Niestety budowanie zaangażowanej społeczności w organiczny sposób to najczęściej długotrwały proces i nie każdy będzie miał czas lub…