|

Moodboard. Patent na dobrą organizację!

Czy zdarzyło Ci się kiedyś doświadczać negatywnych skutków braku dobrej organizacji? No to mamy dla Ciebie rozwiązanie — spróbuj tworzenia Moodboardów! ☺

Moodboard, dosłownie można przetłumaczyć jako „tablica nastroju”, jednak w praktyce jest to raczej przestrzeń, która pozwala zorganizować pomysły i zebrać inspirację, przypominająca kolaż złożony z różnych grafik oraz zdjęć.

Warto takie rozwiązanie zastosować, gdy przystępuje się do nowego projektu (np. kampanii, identyfikacji wizualnej, logo, czy strony www), ponieważ nie tylko daje szansę na rozwój kreatywności, lecz także ułatwia przekazanie innym naszej wizji.

🗨 Jakie jeszcze są zalety Moodboarda? Przede wszystkim to narzędzie, które daje Ci pole, by wyrazić własną kreatywność w konkretny i przemyślany sposób. Pomaga także zdefiniować kierunek projektu oraz ułatwia komunikację z zespołem, prezentując pomysły w sposób zrozumiały dla wszystkich. Co więcej, tworząc taki kolaż, możesz lepiej zrozumieć swój własny styl i preferencje — obrazy z Twoich myśli stają się rzeczywiste, co pozwala ocenić, czy faktycznie są dobre.

🗨 Jak przygotować własny Moodboard? Zacznij od zebrania swoich inspiracji — zdjęć, kolorów, tekstur, wzorów — wszystkiego, co Cię inspiruje. Następnie, wybierz nośnik: tradycyjną tablicę korkową, kolaż na kartce papieru, lub nawet cyfrową platformę, jak Pinterest czy Canva. Organizuj elementy w sposób, który najlepiej odzwierciedla Twoją wizję projektu.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *