|

Kiedy warto współpracować z mikroinfluencerami?

Kim są influencerzy, wie już chyba każdy z nas. Jednak o istnieniu mikroinfluencerów nie każdy jeszcze słyszał, tak więc przyjrzyjmy się tej specyficznej grupie — kim są? Czy warto z nimi współpracować? 🤔

Najprościej mówiąc, mikroinfluencer to taki influencer, ale na mniejszą skalę 🙂 Oznacza to, że nie posiada obszernego grona obserwatorów, jednak ma wierną społeczność, do której regularnie dociera. Nie ma jednego wyznacznika dla tej grupy, często jednak mówi się, że posiadają do 50 tys. obserwatorów na profilu.

W odróżnieniu od influencerów, grono odbiorców mikroinfluencerów jest wprawdzie mniejsze, lecz często bardziej zaangażowane i przywiązane do twórcy. Można powiedzieć, że społeczność jest bardziej autentyczna. Często również mikroinfluencerzy poruszają się po określonej niszy tematycznej, a więc już tu mamy podpowiedź, jakie korzyści idą za współpracą z taką osobą. Będzie to dobre rozwiązanie dla marek, którym zależy, by dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, zainteresowanej ich produktem lub usługą, która znajduje się w gronie fanów mikroinfluencera. Warto wspomnieć, że osoba z mniejszymi zasięgami może znacznie bardziej starać się przy promocji naszej oferty, ponieważ nie ma tylu ofert współpracy od firm — choć oczywiście nie jest to regułą.

Znaliście tę grupę twórców?

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *