dobra reklama

Dobra reklama – czyli jaka?

„𝐑𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐳́𝐰𝐢𝐠𝐧𝐢𝐚̨ 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐮” — pewnie wiele razy słyszeliście to zdanie i nie ma się co dziwić, ponieważ odpowiednio dobrane działania marketingowe mogą skutecznie pomóc zrealizować cele biznesowe.

Zacznijmy od tego, że reklamą może być każde zaznaczenie obecności marki, czy to w mediach społecznościowych, czy to na billboardzie. Niezależnie jednak od miejsca, w którym pojawi się marka, warto zawsze zwrócić uwagę, aby reklama:

🔍 zawierała treści, które przykuwają uwagę i są angażujące;

🔍 dawała odbiorcom jakąś wartość (np. edukacja, rozrywka);

🔍 była prosta i zrozumiała (należy zwrócić uwagę na kontekst kulturowy);

🔍 posiadła element zaskoczenia;

🔍 miała estetyczną i spójną z wizerunkiem marki oprawę graficzną;

🔍 przekazywała wiarygodne informacje;

🔍 była kreatywna i wyróżniająca się;

🔍 została dostosowana do grupy docelowej.

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *