Dobra reklama – czyli jaka?
„𝐑𝐞𝐤𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐝𝐳́𝐰𝐢𝐠𝐧𝐢𝐚̨ 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐮” — pewnie wiele razy słyszeliście to zdanie i nie ma się co dziwić, ponieważ odpowiednio dobrane działania marketingowe mogą skutecznie pomóc zrealizować cele biznesowe.
Zacznijmy od tego, że reklamą może być każde zaznaczenie obecności marki, czy to w mediach społecznościowych, czy to na billboardzie. Niezależnie jednak od miejsca, w którym pojawi się marka, warto zawsze zwrócić uwagę, aby reklama:
zawierała treści, które przykuwają uwagę i są angażujące;
dawała odbiorcom jakąś wartość (np. edukacja, rozrywka);
była prosta i zrozumiała (należy zwrócić uwagę na kontekst kulturowy);
posiadła element zaskoczenia;
miała estetyczną i spójną z wizerunkiem marki oprawę graficzną;
przekazywała wiarygodne informacje;
była kreatywna i wyróżniająca się;
została dostosowana do grupy docelowej.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy