Analiza PESTEL.

Analiza PESTEL jest narzędziem służącym do badania tego, co się dzieje w środowisku zewnętrznym firmy. Pozwala na analizę wpływu otoczenia na procesy dziejące się wewnątrz.

Podczas tej analizy uwzględnia się czynniki:

🔹 P — political — polityczne;

🔹 E — economic — ekonomiczne;

🔹 S — social — społeczne;

🔹 T — technological — technologiczne;

🔹 E — environmental — środowiskowe;

🔹 L — legal — prawne.

Zwracanie uwagi na powyższe aspekty pozwala zidentyfikować szanse i zagrożenia marki lub poszczególnych jej działań, co jest niezwykle pomocne podczas tworzenia strategii. Dzięki niej można się przygotować na różne sytuacje i z wyprzedzeniem poszukać rozwiązań dla potencjalnych trudności.

____

I rozpalimy Twój marketing.

Social Media z duszą.

Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *