Unikaj tych błędów podczas tworzenia treści!
Pisać każdy może — trochę lepiej lub trochę gorzej
Jednak stawiamy na jakość i skuteczność, a przy tym na optymalizację czasu pracy, więc z doświadczenia możemy polecić Ci, aby unikać danych błędów, jeśli chcesz rozwijać swoją markę online.
O jakich błędach mowa?
zbyt nachalna sprzedaż;
niedostosowanie treści do grupy docelowej;
brak strategii działań;
nieznajomość reguł i algorytmów poszczególnych kanałów w SoMe;
rutynowe publikacje, brak nowości i elementu zaskoczenia;
nieśledzenie trendów i zmian;
brak wartości dla odbiorców;
błędy w tekście;
nadmierny perfekcjonizm, bardzo długie przygotowywanie jednego wpisu.
Jakie Twoim zdaniem są najczęstsze błędy podczas tworzenia contentu?
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy