Klątwa wiedzy.
Pon - pt 8:00-20:00
Prowadzisz profil swojej marki już jakiś czas, jednak zauważasz, że aktywność nie jest taka jak kiedyś, odbiorcy nie udzielają się pod Twoimi publikacjami, czy wręcz przestają Cię obserwować. Dlaczego tak się dzieje?
Tak, dokładnie — rozmiar ma znaczenie! A przynajmniej w przypadku mediów społecznościowych. Otóż odpowiednio dobrane wymiary grafik, czy rolek są w stanie przyciągnąć i zatrzymać odbiorców. Z kolei niewidoczne napisy, nieczytelne czcionki, ucięte zdjęcia, czy treści znajdujące się na rolkach pod stałymi ikonkami aplikacji (jak np. sekcja komentarze lub udostępnianie) sprawiają, że odbiorcy omijają daną…
Za mało zarabiasz? Za mało bierzesz za swoje usługi? Często rozdajesz swój czas za darmo? Nie potrafisz zapytać się o wynagrodzenie.? Pieniądze się Ciebie nie trzymają? Jeśli odpowiedź na jakieś pytanie jest na tak, ten film jest dla Ciebie. Opowiem dlaczego tak się dzieje i czy można zacząć myśleć inaczej i w końcu żyć w…
Kim są influencerzy, wie już chyba każdy z nas. Jednak o istnieniu mikroinfluencerów nie każdy jeszcze słyszał, tak więc przyjrzyjmy się tej specyficznej grupie — kim są? Czy warto z nimi współpracować? Najprościej mówiąc, mikroinfluencer to taki influencer, ale na mniejszą skalę Oznacza to, że nie posiada obszernego grona obserwatorów, jednak ma wierną społeczność, do której…
Bez wątpienia social media stwarzają duże pole do budowania rozpoznawalności marki oraz sprzedaży, jednak żeby dzięki nim możliwe było osiąganie swoich celów biznesowych, konieczna jest dobrze przemyślana strategia obecności. Warto wiedzieć, że działanie w myśl zasady „im więcej, tym lepiej” nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ zabiera cenny czas, nie pozwalając się skoncentrować na tym,…
Strategia Flywheel (Koła zamachowego) w ostatnich latach zyskała ogromne uznanie w świecie biznesu. Podejście to skupia się na budowaniu trwałej i dynamicznej spirali sukcesu — ale na czym tak naprawdę polega? W przeciwieństwie do tradycyjnego lejka sprzedażowego strategia Flywheel koncentruje się na ciągłym rozwoju i wzmacnianiu trzech kluczowych obszarów: zaangażowania klienta, sprzedaży i satysfakcji. Działania…