Clickbait.
Pon - pt 8:00-20:00
Coraz częściej możemy usłyszeć termin „personal branding”. Nie bez powodu, bo wzrasta społeczna świadomość na temat roli własnego wizerunku w biznesie.
Niewykluczone, że szukając sposobów na wyróżnienie swojej marki, natknąłeś/ aś się na tajemniczo brzmiące pojęcia: SEO i SEM.
Recykling jest ostatnio bardzo popularny, prawdopodobnie dlatego, że wzrosła społeczna świadomość na ten temat. Jednak nie każdy wie, że pojęcie to może odnosić się również do marketingu!
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, zwykle jest to czas refleksji i podsumowań – zastanawiamy się nad swoimi sukcesami, niepowodzeniami czy marzeniami. Wielu z nas wyznacza sobie także cele do zrealizowania w kolejnym roku, znane również jako „postanowienia noworoczne”. Niestety często nasze zaangażowanie szybko spada, a my porzucamy swoje plany.
Prowadzisz profil swojej marki już jakiś czas, jednak zauważasz, że aktywność nie jest taka jak kiedyś, odbiorcy nie udzielają się pod Twoimi publikacjami, czy wręcz przestają Cię obserwować. Dlaczego tak się dzieje?
Potencjał Każdy go ma, jednak, wiele czynników go blokuje. Zobacz jakie? Możesz wszystko? Czy to prawda? Live z firmą, gościem Sylwia Wodzień Trener Rozwoju Osobistego i Biznesowego https://youtu.be/irknSDK15zM