kpi

SEO a SEM.

Niewykluczone, że szukając sposobów na wyróżnienie swojej marki, natknąłeś/ aś się na tajemniczo brzmiące pojęcia: SEO i SEM.

❓ Co one oznaczają?

→ dotyczy organicznych (darmowych) wyników w pozycjonowaniu stron w wyszukiwarce. Najczęściej optymalizacja pod tym kątem wiąże się z podejmowaniem działań na stronie www i poza nią, aby znajdowała się ona wyżej w wynikach. Czynności, o których mowa to np. nasycenie słowami i frazami kluczowymi, zapewnienie poprawnego działania witryny stosowanie linkowania zewnętrznego.

→ to zakres płatnych działań, dzięki którym strona internetowa może pojawić się wyżej w wynikach wyszukiwania określonych haseł. Przyjmuje postać tzw. linków sponsorowanych, wyróżniających się na tle organicznych pozycji. Jest to możliwe dzięki ustawieniu kampanii reklamowej.

❓ Co wybrać?

SEO to działania długoterminowe, na których rezultaty trzeba trochę poczekać, natomiast SEM daje możliwość natychmiastowej poprawy widoczności witryny w wyszukiwarce. Najlepiej jednak działać dwutorowo i zadbać o każdy z tych obszarów.

____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *