Recykling treści
Pon - pt 8:00-20:00
USP, czyli Unique Selling Point. To skuteczny element budowania skutecznej strategii marketingowej, który w dosłownym tłumaczeniu oznacza „unikalny punkt sprzedaży”. Można to rozumieć jako cechę produktu lub usługi, która wyróżnia go na tle konkurencji i przekonuje klientów do wyboru właśnie naszej oferty. To to, co sprawia, że jesteśmy niepowtarzalni! Jakie są zalety stosowania USP w…
Brand Loyality, czyli lojalność klientów wobec marki to marzenie wielu przedsiębiorców. Rozwój przywiązania i pozytywnej relacji zapewnia bowiem powrót, by dokonać ponownych zakupów, co zapewnia stały zysk, dobrą reputację oraz przewagę nad konkurencją. Spójrzmy na to przez pryzmat praktyki. Jakie są tipy na zbudowanie lojalności klientów? Przede wszystkim należy zacząć od podstaw – nie zbudujesz…
ak, jak wspominaliśmy w jednym z ostatnich wpisów, multibranding to strategia, w której dwie lub więcej marek nawiązują współpracę na zasadach wzajemnego korzystania z rozpoznawalności i reputacji każdej z nich, co pozwala na osiągnięcie korzyści dla każdej strony jak np. dotarcie do nowych grup odbiorców, czy zwiększenie konkurencyjności na rynku. Oto kilka przykładów marek, które…
Customer journey, czyli podróż klienta, to pojęcie opisujące cały proces, który klient przechodzi od momentu pierwszego kontaktu z marką aż po zakup i dalsze interakcje po nim. Jakie są etapy customer journey? Świadomość (Awareness) – klient dowiaduje się o istnieniu marki lub produktu. Firma musi przyciągnąć uwagę poprzez działania marketingowe, reklamy czy content marketing. Rozważanie (Consideration)…
Uwaga! Zmiana algorytmu na Instagramie! W ostatnim czasie Instagram wprowadził znaczące zmiany w działaniu algorytmu — co warto na ten temat wiedzieć i co się zmieni? Już wyjaśniamy! Promowanie oryginalnych treści – ma to przeciwdziałać powielaniu contentu, co za tym idzie, większy zasięg dostanie to konto, które jako pierwsze opublikowało jakąś treść. Jest to odpowiedzią…
Pisać każdy może — trochę lepiej lub trochę gorzej Jednak stawiamy na jakość i skuteczność, a przy tym na optymalizację czasu pracy, więc z doświadczenia możemy polecić Ci, aby unikać danych błędów, jeśli chcesz rozwijać swoją markę online. O jakich błędach mowa? brak analizy konkurencji; zbyt nachalna sprzedaż; niedostosowanie treści do grupy docelowej; brak strategii…