RTB (Reasons to believe) – dlaczego Twój klient ma Ci zaufać?

Pon - pt 8:00-20:00
Nawiązując do ostatnio wspomnianego zagadnienia analizy konkurencji, warto zwrócić uwagę na pojęcie Benchmarkingu. Benchmarking to technika polegająca na porównywaniu swojej marki do innych, odnoszących sukcesy na rynku. To forma analizy porównawczej, której efektem jest wprowadzenie w życie działań konkurencji, które są skuteczne. Wyróżnikiem tej metody jest SYSTEMATYCZNOŚĆ działania oraz porównania „w górę”, czyli w odniesieniu…
Początek roku to dobra pora, aby zaplanować przyszłoroczne działania. Cele marki to bardzo ważny element całej strategii, gdyż określają, do jakichś standardów mają zmierzać jej działania. Cele najlepiej jest zapisać, ponieważ dzięki temu nie pogubimy się w swoich działaniach oraz będziemy mieli szansę na monitorowanie postępów i modyfikację planów w razie potrzeby.
Jeśli możesz ułatwić sobie pracę, to to zrób Przychodzimy dziś ze szybką ściągawką darmowych () narzędzi, których pomoc jest nieoceniona podczas prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych!
Jak sprzedawać, nie sprzedając w Internecie Znacie taki tytuł, jak sprzedawać nie sprzedając? Każdy tego pragnie. 😉 Misja, odkryte dlaczego robię to, co robię, czysta intencja, są bardzo ważne w budowaniu marki. Bez nich biznes nie przynosi według mnie, spełnienia. Jednak równie bardzo ważne, jest to, żeby marka zarabiała. Tymczasem, wśród moich klientów cały czas występuje problem…
Post sprzedażowy czy storytelling? Nie da się wszystkich rzeczy zrobić na raz dobrze. Rzadko to się udaje w życiu i również w biznesie, a czasami obserwuję to na różnych Fanpage’ach. Obejrzałam bardzo fajny filmik. O motywacji, o tym jak znajdować siły i walczyć, jak się zdobyć na ten ostatni wysiłek. Naprawdę bardzo fajny film….
Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji. Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)…