emoji marketing

Emoji marketing

Emoji, jak ich nie lubić…? 🙂😀🤩
Dzięki tym małym ikonkom możemy wyrazić swój nastrój czy podkreślić treść komunikatu. Nadają słowom mniej formalny wydźwięk, przykuwają uwagę, angażują i angażują emocjonalnie.

Wybór jest ogromny, a co chwilę pojawiają się nowe piktogramy, więc dla każdej branży znajdzie się pasujący zestaw buziek.
Jak włączyć Emoji do komunikacji Twojej marki?

✅ uważnie wybieraj emoji tak, aby pasowały do informacji, którą chcesz przekazać oraz do całego wizerunku marki;
✅ miej na uwadze, kto jest Twoją grupą docelową i jakich emoji używa;
✅ pamiętaj, że liczy się jakość, a nie ilość – zbyt wiele ikonek naraz może wyglądać infantylnie;
✅ sprawdź, czy dana emoji na pewno oznacza to, co myślisz;
✅ unikaj stosowania emoji dla przykrych, poważnych tematów;
✅ nie dodawaj piktogramów na siłę, ich obecność powinna stanowić autentyczny, nienachalny dodatek do tekstu;
✅ upewnij się, że wybrane emoji poprawnie wyświetlają się na danych platformach i urządzeniach.

Jaka emoji najbardziej pasuje do Twojej marki? 🤔
PS jeśli zainteresował Cię ten wpis, to gorąco polecamy przeczytać również raport „Do you speak emoji?”.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamyemoji marketing

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *