Emoji marketing
Pon - pt 8:00-20:00
Przedsiębiorcy najchętniej chcieliby trafić ze swoim produktem lub usługą do każdego konsumenta, nies tety nie jest to możliwe. Dlatego tak ważne jest określenie, kto faktycznie jest naszym klientem, co umożliwi nam dostosowanie naszej oferty oraz przekazu marketingowego do jego preferencji. Co jest dobrze o swoim kliencie wiedzieć? podstawowe informacje demograficzne (miejsce zamieszkania, wiek, płeć)…
Jeśli regularnie publikujesz na mediach społecznościowych, jednak nie możesz się wybić i dotrzeć do oczekiwanej ilości odbiorców, to może pojawić się frustracja i zniechęcenie do dalszego działania. Jednak zanim tak się stanie, sprawdź, czy nie popełniasz błędu w poniższych obszarach Treści — monotonne, nieinteresujące lub niezrozumiałe nie przyciągną uwagi odbiorców, a tym bardziej nie zachęcą…
Tak sobie myślę, że młodszemu pokoleniu łatwiej jest występować publicznie, te tiktoki i Instagramy. Młodzi ludzie są przyzwyczajeni do oceny i obeznani ze światem online. Osobom nieco starszych nie jest już tak łatwo i mimo powszechności nadal wywołuje stres. Ważne, zanim zaczniesz live: Przygotuj się do live. Napisz punkty, o których chcesz powiedzieć. Przygotowanie jest…
Employer Advocacy to nic innego jak skorzystanie ze wsparcia pracowników jako ambasadorów marki. To zaangażowanie zespołu w promowanie firmy poprzez własne doświadczenia i pozytywne opinie. Dlaczego warto postawić na tę strategię? Zapewnia ona: Wiarygodność — opinie pracowników, jako osób, które znają praktyki firmy od przysłowiowej kuchni, wydają się nam bardziej autentyczne niż te od zewnętrznych…
RTB to skrót od angielskiego „reasons to believe”, a zdanie to odnosi się do powodów, dla których odbiorcy mieliby obdarzyć Cię zaufaniem. Klientowi nie wystarczy sama obietnica, zapewnienie o efektach, potrzebuje powodów, dla których miałby uwierzyć w hasła reklamowe.
Budujesz markę, ale czy masz pewność, że zostaje ona w pamięci Twoich klientów? A znasz takie pojęcie jak „Brand Recall”? Jeśli nie, to już wyjaśniamy, co oznacza Brand Recall to zdolność konsumenta do rozpoznawania i przypominania sobie konkretnej marki w określonym kontekście. Innymi słowy, to, wskaźnik, czy Twoja marka zostaje w pamięci potencjalnych klientów, gdy…