Model EEIA
Pon - pt 8:00-20:00
Dlaczego Starbucks jest jedną z najbardziej ikonicznych marek na świecie? Co sprawia, że ich klienci są tak lojalni? Odkryjmy tajemnice tego oszałamiającego sukcesu! Po pierwsze, Starbucks nie sprzedaje tylko kawy — sprzedaje całe doświadczenie. Ich koncepcja „trzeciego miejsca” to przestrzeń, gdzie klienci mogą poczuć się jak w domu, zrelaksować się, spotkać z przyjaciółmi i pracować….
Pierwsze wrażenia ma znaczenie! Jednak czy to wystarczy, żeby zatrzymać odbiorców na profilu na dłużej? Niestety — nie zawsze, ponieważ często oczekują oni także dodatkowej wartości w postaci ciekawego opisu, który: da im cenne porady; zainspiruje lub zmotywuje do działania; nauczy czegoś nowego; wzbudzi emocje; skłoni do refleksji; poprawi nastrój. Ważne jest więc połączenie estetyki z wartością merytoryczną. Nie chodzi tylko…
PESO to model dystrybucji treści w różnych kanałach, który pozwala sprawnie zarządzać strategią komunikacji. Rozwijając skrót: 𝐏 – 𝐏𝐚𝐢𝐝 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚— płatne media. To kanały, za które płacimy w zamian za wyświetlenia lub promocję treści. Pozwala dotrzeć do szerszej publiczności (a często typowo do grupy docelowej), zwiększyć zasięg i efektywnie monitorować wyniki. Przykłady to reklamy na…
Trzy aspekty, które uwolnią Cię i mają wpływ na silną markę Wstyd Kiedyś czułam wstyd, że coś nie wypada. Wstydzić się siebie? 😊 Wstydzić się bo ktoś uważa, że jestem śmieszna? 😊 Najbardziej w swojej głowie, słysząc to. 😉 Pamiętam, a czasem zapominam. Nadmierny słowotok, niby niechcące zaznaczanie ważnych dla mnie informacji, żeby pokazać światu jaka jestem dobra, inteligentna,…
Niektóre kampanie reklamowe są strzałem w dziesiątkę, a inne zupełnie nie trafiają ze swoim przekazem do odbiorców — czy wiesz, dlaczego tak się dzieje? Jednym z istotniejszych powodów może być niewystarczająca znajomość swojej grupy docelowej, jak i niezrozumienie potrzeb klientów. Aby uniknąć tych przeszkód, warto stworzyć personę. Czym jest persona? To reprezentacja Twojej grupy docelowej…
„𝑁𝑖𝑒𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑗𝑎𝑘 𝑜 𝑡𝑜𝑏𝑖𝑒 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑎̨, 𝑤𝑎𝑧̇𝑛𝑒 𝑏𝑦 𝑚𝑜́𝑤𝑖𝑙𝑖”…? Okazuje się, że nie do końca… Wprawdzie rozgłos często jest pożądany przez marki próbujące wypromować swoje produkty lub usługi, to jednak dążenie do wzbudzenia kontrowersji, oburzenia, czy niesmaku nie jest dobrym działaniem. Chociaż nazwa firmy dotrze do szerszego grona odbiorców, jednak po pierwsze, to nie jest typowo…