model eeia
|

Model EEIA

Model EEIA służy do pomiaru skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych.

Aby trafnie przeanalizować wyniki, należy wziąć pod uwagę:

👉 Explosure (zasięg) – zasięg pokazuje, do jakiej ilości osób udało się dotrzeć oraz czy algorytmy przekazywały dalej naszą aktywność.
👉 Engagement (zaangażowanie) – daje nam informację, czy zawartość naszego profilu jest atrakcyjna dla odbiorców na tyle, aby chcieli np. skomentować, polubić.
👉 Influence (wpływ) – wskazuje, w jakim stopniu udało nam się „zapaść w pamięć” odbiorców lub wpłynąć na podejmowane przez nich decyzje (np. zakupowe, światopoglądowe).
👉 Action (akcja) – akcja to wyznacznik działań odbiorców wobec naszej marki. Pokazuje, czy cele naszych działań marketingowych i biznesowych są spełniane.
Istotna jest też tu kolejność poszczególnych elementów modelu pod kątem budowania marki i realizacji celów, gdyż daje podpowiedź, w jaki sposób zaplanować działania i na co pierw zwrócić uwagę, aby były skuteczne.
____
I rozpalimy Twój marketing.
Social Media z duszą.
Zapraszamy

model eeia

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *